DBU Pokal R5: Brøndby - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: DBU Pokal R5: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Saemala »

Helt igennem fremragende start, igen, mod Brøndby. Nu må vi for alt i verden ikke falde ned i tempo og give dem initiativet.
Presset har sgu været ret godt i dag, med gode erobringer højt på banen.
Høvdingen af Herning

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Fin halveg. Som jeg spåede er vi det bedste hold…og Brøndbys stolpe ind er ovre.

Plejer ikke være så optimistisk, men det er jeg i dag. Brøndby er altså ikke så gode, som de seneste seks sejre måske viser.

Og så har vi noget at skyde med fra bænken i dag.

Vil ikke gætte på resultatet, men vi vinder.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Stærk 1. halvleg. Og vigtigt vi i det mindste får prikket én ind, selvom det kunne være flere. Nu skal der imo lukkes ned for deres stærkeste våben: omstillinger. Kan vi det, ser det godt ud. Og skal de der gigafejl væk, f.eks. Dalsgaards, der næsten koster. De står og venter og er dygtige til det, heldigt Uhre ikke scorer.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

God første halvleg, med en del indianerbold. Vores pres har skabt en del farlige situationer og kun pga endnu en superindsats fra keeperen gør, at vi ikke fører komfortabelt. Igen igen igen er Brøndby stort set kun farlige i omstillingerne. Det er de gode til og hvis Uhre havde haft sin sædvanlige skarphed mos os, så havde han nettet 2 gange. Aner ikke hvad f…. Dalsgaard tænker i den situation der skaber friløberen.
Evander er her der og allevegne.
Rart at vores angreb ikke bliver stoppet hele tiden af en Sisto, der lige skal “temperere” bolden
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

MFKM

Indlæg af MFKM »

Flot flot 1. halvleg. Eneste fejl er, at vi endnu engang på Brøndby Stadion ikke har scoret 3 mål inden for de første 25 minutter.

Jeg frygter ikke så meget Børndby får overtaget, jeg frygter mere at de får et freakmål eller scorer på et langskud 10 meter ude fra feltet hvor de banker den op i hjørnet.

Negative: Brumado har været lidt usynlig i offensiven. Positive: Evander er bare vild! Alt han laver er sublimt, jeg begriber ikke, at der ikke er rygter om at han skal til subtopklubber i Frankrig eller Spanien, eller topklubber i Portugal. Det niveau han har vist så længe nu, erindrer jeg ikke vi har set bedre siden Zidan.

Isaksen har også været fin og går tydeligvis Brøndbyspillerne på nerverne. Han må gerne få trukket et rødt kort.

MFKM

Indlæg af MFKM »

Tripplepost
Senest rettet af MFKM 5. dec 2021, 15:34, rettet i alt 1 gang.

MFKM

Indlæg af MFKM »

Dobbeltpost.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

MFKM skrev:
5. dec 2021, 15:33
Isaksen har også været fin og går tydeligvis Brøndbyspillerne på nerverne. Han må gerne få trukket et rødt kort.
Det er ikke pga af hans kvaliteter han går dem på nerverne. Det er hans evige tørsten efter Hollywood. Ikke helt berettiget i denne kamp dog, men ryet har han fortjent.
Han mangler stadig overblikket og roen i hans aktioner, før han bliver rigtig god. Det kommer jo nok med erfaring, så det er ok
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vi står alt for lavt. Truer ikke engang med en hurtig omstilling.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Hvad er problemet med Cajuste? - tror han, at han kan tvinge et skifte igennem ved at spille elendigt?

Jakla

Indlæg af Jakla »

God indsats. Vi spiller fokuseret og stærkt.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Flot kamp af holdet, hvis de viser den indsats resten af sæsonen, kan ingen nå det samme niveau i ligaen

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Konsulen skrev:
5. dec 2021, 16:19
Hvad er problemet med Cajuste? - tror han, at han kan tvinge et skifte igennem ved at spille elendigt?
Mon ikke der er nogle i ledelsen, der græder over egen grådighed i øjeblikket.

Stærk, og for mig meget uventet, sejr i dag. To mål i banken til returen hjemme. Vi er nu storfavoritter til pokaltitlen. Det var vi så også sidste år.

Bekymret for Evander. Ligner en skade. Håber ikke han er ude mod Ludogoretz, for han er med afstand vores bedste spiller i øjeblikket

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Konsulen skrev:
5. dec 2021, 16:26
Flot kamp af holdet, hvis de viser den indsats resten af sæsonen, kan ingen nå det samme niveau i ligaen
Så godt synes jeg nu heller det var. FCK kan sagtens matche dey niveau, specielt hvis de får Zeca tilbage. Vi kan også godt spille en hel del bedre end i dag.

Brøndby havde en off day, uden at det skal forklejne en rigtig god indsats. Vi kan kun være tilfredse

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Min pessimisme blev heldigvis gjort til skamme. Flot kamp med god balance. Et godt resultat inden returkampen.

Lidt skuffende at se Cajuste være så dårligt spillende. Sisto gjorde heller ikke meget væsen af sig. Men samtidig var der så mange andre opløftende momenter.

Besvar