SL R4: Midtjylland - Vejle
Re: SL R4: Midtjylland - Vejle
Reese er ikke udtaget, men Erik er jf. fcm.dk:
1. Jonas Lössl
2. Dion Cools
6. Joel Andersson
10. Evander
11. Awer Mabil
16. Elias Olafsson
20. Rasmus Nicolaisen
28. Erik Sviatchenko
29. Paulinho
35. Charles
36. Anders Dreyer
37. Raphael Onyedika
39. Victor Torp
44. Nikolas Dyhr
45. Gustav Isaksen
48. Mads Hansen
53. Victor Lind
74. Junior Brumado
1. Jonas Lössl
2. Dion Cools
6. Joel Andersson
10. Evander
11. Awer Mabil
16. Elias Olafsson
20. Rasmus Nicolaisen
28. Erik Sviatchenko
29. Paulinho
35. Charles
36. Anders Dreyer
37. Raphael Onyedika
39. Victor Torp
44. Nikolas Dyhr
45. Gustav Isaksen
48. Mads Hansen
53. Victor Lind
74. Junior Brumado
Men altså fortsat uden Mikael Anderson. Jeg er spændt på hvor længe det kommer til at holde vores smittede spillere ude.
På den positive side virker der ikke til at være nye smittede
På den positive side virker der ikke til at være nye smittede
Kun ca 500 billetter tilbage til FCM afsnit til dagens kamp!
Rigtigt flot til en sen fredagskamp der ligger på et tidspunkt hvor mange folk fortsat har sommerferie!
Rigtigt flot til en sen fredagskamp der ligger på et tidspunkt hvor mange folk fortsat har sommerferie!
Ser ikke så meget til psv kampen.
En indsats som mod Viborg ville være et godt fundament. Imo: Det kunne være godt at se lidt flere variationer i opbygningen, så man kan få mere tro på, vi kan være fleksible og konsekvent selv komme i gennembruds- og afslutningsspil. Den sidste overlægger er så at skabe flere chancer i åbent spil mod et etableret forsvar. Men en ting af gangen.
Vi har været effektive og most på i to kampe nu, og det fortjener stor ros i sig selv. (Nu hvor jeg har været kritisk).
Jeg er spændt på, om modstanderne begynder at læse os som sidst vi spillede med 3b kæde. Denne gang har flere hold erfaring med det selv, og der ligger meget mere video end da vi først havde succes med det.
Min først sande evaluering ligger fortsat først efter 10 spillerunde, så jeg prøver at være tålmodig for nu.
På spillersiden vil jeg gerne snart se Torp. Jeg er skuffet over, han ikke har kunne gøre sig gældende og har tiltvunget sig tid.
En indsats som mod Viborg ville være et godt fundament. Imo: Det kunne være godt at se lidt flere variationer i opbygningen, så man kan få mere tro på, vi kan være fleksible og konsekvent selv komme i gennembruds- og afslutningsspil. Den sidste overlægger er så at skabe flere chancer i åbent spil mod et etableret forsvar. Men en ting af gangen.
Vi har været effektive og most på i to kampe nu, og det fortjener stor ros i sig selv. (Nu hvor jeg har været kritisk).
Jeg er spændt på, om modstanderne begynder at læse os som sidst vi spillede med 3b kæde. Denne gang har flere hold erfaring med det selv, og der ligger meget mere video end da vi først havde succes med det.
Min først sande evaluering ligger fortsat først efter 10 spillerunde, så jeg prøver at være tålmodig for nu.
På spillersiden vil jeg gerne snart se Torp. Jeg er skuffet over, han ikke har kunne gøre sig gældende og har tiltvunget sig tid.
Tak
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
-
Steffen am
Til kampen i aften, er spørgsmålet selvfølgelig ikke relevant. Men fremad er det da.
Reese er ikke registreret til UEFA kampe, men han er registreret til Superligaen. Så hvis han ikke er på vej videre, burde han da godt kunne agere 7. valg, og steppe ind hvis nødvendigt.
Men til UEFA kampene er der registeret til forsvarskæden
Hosine Bility, Victor Jensen, Andreas Bonnen, Mikkel Fischer, Rasmus Kristiansen, Jakob Larsen, Pontus Texel.
Aner intet om det er til midter forsvar, backs eller hvilke spillere der er længst fremme, men må være en af de, der skal til at være klar.
Der er også en retur kamp mod PSV, hvor vi ikke fik bænken fyldt op i første kamp. Ville være underligt hvis vi ikke fylder bænken op på hjemmebane, så måske der vi får svar, uanset om Erik er med eller ej.
Hvordan kan det frispark nogensinde gå imod Evander, og ikke gi frispark til Evander?
Stabil indsats i første - Kampbilledet er meget lig det vi så mod Viborg med tonsvis af chancer. Eneste forskel er, at vi i dag er lykkedes at være foran. Føringen kunne godt være en pind større.
Luk den hurtigt i 2. Halvleg, tak!
Luk den hurtigt i 2. Halvleg, tak!
/ ABT

Fremragende halvleg. Nøøøj hvor spiller vi godt.
Spiller os igennem som det passer os, men mangler skarpheden i de mange afslutninger.
Nicolaisen skal gøre mere ved de to HELT frie hovedstøds muligheder han har.
Spiller os igennem som det passer os, men mangler skarpheden i de mange afslutninger.
Nicolaisen skal gøre mere ved de to HELT frie hovedstøds muligheder han har.
Høvdingen af Herning
Guddommeligt! Intet mindre omend et par mål yderligere havde været rimelig.
Årets bedste halvleg. Nu skal den bare lukkes og gerne fortsætte i samme niveau.
Virkelig imponerende 1. halvleg. Isaksen fungerer pissegodt i venstre side. Rapha er jo fuldstændig ‘outstanding’. Nu skal der bare flere mål på kontoen.
Tænk hvis vi havde en angriber?
Tænk hvis vi havde en angriber?
Må Løssel ikke gå ud i feltet?
Dreyer scorede på sin 10. afslutning. 2 assist også. Godt han fik hul på bylden til sidst, for han var virkelig uskarp i dag.
Onydieka har været et monster. Imponerende hvordan han bare erobrer boldene til højre og venstre.
Onydieka har været et monster. Imponerende hvordan han bare erobrer boldene til højre og venstre.
Høvdingen af Herning
Enig - Kæft et monster Onyedika. Udover nogle dumme beslutninger tæt på eget felt, som kunne være blevet farligt, var han et kæmpe bæst.
Mon ikke de sidder i Brentford og tænker om de skulle have haft lidt is i maven en sæson eller to og smidt penge efter Onyedika i stedet for Onyeka. Vil næsten sige at Onyedika er et bedre prospect end Onyeka, qua hans fysiske sammensætning samt niveau på bolden.
Mon ikke de sidder i Brentford og tænker om de skulle have haft lidt is i maven en sæson eller to og smidt penge efter Onyedika i stedet for Onyeka. Vil næsten sige at Onyedika er et bedre prospect end Onyeka, qua hans fysiske sammensætning samt niveau på bolden.
/ ABT