Jeg må også tilstå, at jeg ikke er så tryg ved situationen her 1 uge inden sæsonstart.
Bo har ikke tidligere i sin trænerkarriere vist, at han kan få et tophold til at præstere og jeg ved ikke, om hans taktiske evner rækker til at løse de udfordringer, som vi havde sidste sæson. Jeg håber Henrik Jensen kan bidrage med det, da han trods alt har været vant til at være træner for et dominerende hold. Men who knows?
Trupmæssigt ser det også lidt skævt ud. Høegh for Scholz er en svækkelse. Dalsgaard er måske en opgradering på højre back, men mod Poznan virkede han ikke imponerende. Frank er med sikkerhed væk, mens Charles vist stadig er i Brasilien og kan se frem til 5 dages isolation, når han kommer til DK. Hvis Cajuste også forsvinder er vores midtbane markant svækket. Og så har vi slet ikke talt om at Evander har været skadet og ikke spillet endnu.
I front ser det ud til, at man satser på Brumado, men han er fortsat alt for meget blind passager. Kaba har endnu engang ikke fået en ordentlig opstart - aner vi et mønster her?
Ydermere var der et eller andet galt internt i truppen sidste sæson, som gjorde at vi ikke præsterede. Er det fixet ved at sende Awer, Kaba, Hansen og Priske videre? Jeg ved det ikke - for jeg ved ikke, hvem problemet var/er.
Men der er godt nok mange spørgsmål og jeg har svært ved at se, at vi er klar til at toppræstere om 1 uge og derefter mod Celtic - som er en ekstrem vigtig kamp, hvis vi gerne vil spille europæisk i efteråret.
Så jeg er godt nok pessimistisk på den korte bane forud for sæsonen.
Men OK - sidst jeg var det, var i sommeren 19, og da endte det vist meget godt