Jeg håber at Priske og Bach Bak har en plan her i pausen. Vi bliver endnu engang løbet over ende på vores midtbane, således at vores forsvar konstant er under belejring. Vi spiller o.k. offensiv fodbold lige nu, men det hjælper ikke særlig meget at vi ikke kommer frem til nok chancer. Jeg håber Luca og Sisto kommer på banen fra start af anden halveg, og at vi går over til at have to angribere oppe foran.
Jeg håber omvendt at Cajuste kommer ind og vi vender tilbage til 3 mand på midten. Vi bliver overmatchet her.
Derfor må Sisto også gerne komme ind på kant
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Vi er tvunget til at sælge den Liverpool kamp - og resten af CL. Ellers er sæsonen slut i ligaen inden den er begyndt. AGF er ikke nemmere end det her.
Kæmpe svigt at man ikke har skiftet tre mand ud forlængst
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Jeg synes, at det er bekymrende, at det ikke mere passion og fightervilje der er. 4 udskiftninger siden Atalanta, hvis disse spillere skal have en chance i CL, så er det nu de skal vise sig.
Jeg vil nu ikke sige at det er de “nye’s” skyld - ikke alene i hvert fald. Fine perioder med pres, men de der lange bolde ind til Kaba i feltet, fører meget sjældent frem. Der er han bare ikke dygtig nok.
Brøndby kunne have lavet 4 uden man kunne beklage sig over det. De burde vel have lavet 3
Evander: han dækker slet ikke op og bliver spillet udenom konstant. Er ingen trussel i angrebet.
Cools: spiser tyggegummi og sparker til bolden når han får den.
Anderson: har bidraget med enkelte gode ting offensivt.
Evander har været helt helt væk. Tribunen næste gang.