på mig virker det som om Dyhr er med for at opfylde en eller anden statistik vedr. akademiet.
Frank og Jens er måske ikke de bedste boldspillere.
Men defensivt står man godt igen igen.
Det alt overskygende problem for mig at se er, at kanterne ikke kommer ned bag deres forsvar, derfor ender det gang på gang med at man forsøger at gå på midtforsvaret.
Hvad skal de derned for? Indlæg? Vi har jo ingen der kan heade?
Håber da godt nok Priske giver dem en ordentlig opsang - vi spiller ad helvede til og har efterhånden gjort det længe. At vi ikke kan spille bedre og stadig ligger nummer et kan godt gi mig lidt tvivl om både spillere, spillestil og trænere er det rigtige.
på mig virker det som om Dyhr er med for at opfylde en eller anden statistik vedr. akademiet.
Frank og Jens er måske ikke de bedste boldspillere.
Men defensivt står man godt igen igen.
Det alt overskygende problem for mig at se er, at kanterne ikke kommer ned bag deres forsvar, derfor ender det gang på gang med at man forsøger at gå på midtforsvaret.
Hvad skal de derned for? Indlæg? Vi har jo ingen der kan heade?
/Cortez
he he ja jo, men det må komme an på en prøve, Keba får ikke de kvalitetsindlæg der er brug for.
Vi er ekstremt afhængige af tilfældigheder. Vi er simpelthen ikke i stand til at kreere chancer mod lavtstående mandskaber på egne kvaliteter uanset hvor ringe de så end er. Priske mener dog nok at vi har skabt rigeligt i den her halvleg til at være foran
Dyhr minder mig enormt meget om Jesper Lauridsen. Fornuftig spiller, men uden spidskvaliteter. Leverpostej. Heldigvis er han kun 18 år, så mon ikke knægten får lagt tilstrækkeligt på til at kunne skille sig ud fra mængden med tiden og blive en spiller der har niveau til en startplads på et FCM hold. Ikke alle og enhver får så meget spilletid som 18-årig på et tophold, så mon ikke han i ungdomstiden og til træning viser kvaliteter vi har tilgode på superliganiveau. Jeg tror på det.
Lige nu sidder jeg mærkeligt nok og håber på et meget tidligt Esbjerg mål i anden halvleg. Noget tyder på at det er det der skal til for at spillerne smider det der holder dem tilbage. De kan så meget mere end det de præsterer
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Vi har bolden men har svært ved at skabe chancer. Klart nok når Esbjerg bare stiller sig tilbage. Alle hold ville have svært ved at spille sig igennem der.
he he ja jo, men det må komme an på en prøve, Keba får ikke de kvalitetsindlæg der er brug for.
Han bevæger sig heller ikke rigtigt for det og giver forsvarspillerne en forholdsvis nem opgave at forholde sig til. Men du har ret - indlæggene er første betingelse for at det bliver en chance
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Hvad så, skal vi ikke lige høvle vores spillere igen igen? ABT,JBT?
Øøøøhh what? Er du lige faldet ned fra månen?
Scroll igennem tråden - du vil finde en håndfuld med kritiske miner, men ikke fra de brugere du nævner.
Dræn...
Jeg snakker dog ikke KUN om denne kamp, det er hver kamp.. når vi/de spiller godt hører man slet ikke fra jer, men når det går ikke så godt, så hører man alt fra månen og tilbage. Kom ind i kampen. Tak for smilet
Hvad så, skal vi ikke lige høvle vores spillere igen igen? ABT,JBT?
Øøøøhh what? Er du lige faldet ned fra månen?
Scroll igennem tråden - du vil finde en håndfuld med kritiske miner, men ikke fra de brugere du nævner.
Dræn...
Jeg snakker dog ikke KUN om denne kamp, det er hver kamp.. når vi/de spiller godt hører man slet ikke fra jer, men når det går ikke så godt, så hører man alt fra månen og tilbage. Kom ind i kampen. Tak for smilet
Sjovt nok er det også MEGET lang tid siden at der har været noget at glæde sig over - ikke siden FCK har der været noget opløftende. Sjovt nok var der også ros fra min side dengang, hvis du nu fulgte med. Så kom selv ind i kampen, i stedet for at være evig jubelidiot.
Jesper Hansen så ikke godt ud der. Fra 22-24 meter. Et skud der som jeg så det ikke engang var yderligt placeret.
Nu håber jeg vi får en reaktion
Der kan ikke være mange smil tilbage hos FCM fans. Hvis man vil være en topklub, er det en klar forventning, at det går godt på den piedestal man har sat sig. Det behøver man sgu ikke kommentere. Mener at Priske og kompagni fortsat er ekstremt udsatte. Ingen offensiv, spillet fungerer ikke og nu lukker man også mål ind. Det er sørgeligt at man ingen steder kommer med dette hold
Sådan! Vores med afstand bedste indlægsfod og vores med afstand bedste spiller til at tage positive løb i feltet i samhørighed. 1-1