Side 2 af 8

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 15:40
af Densestar7430
FCM skriver på Facebook, at Kaba og Andersson sidder ude med små skavanker.

Ift. 3-4-3, så bliver det spændende når Wikheim og Kaba er klar, samt Paulinho og Andersson på WB’s. Så kan det godt blive spændende offensivt!

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 15:42
af EsbenVest
Det er typisk, at folk kritiserer spillet og opstillingen så meget, og når KA så forsøger noget nyt, skal han også have kritik for det.

Jeg synes, det bliver spændende at se, om Evander og Sparv formår at spille hurtigere end tidligere, for det har især været dem, der har taget farten ud af vores spil i den her sæson. Det er den del, jeg frygter mest.
Jeg håber, at Mabil og Anderson kommer mere ud på kanterne og i overlap med Frank og Dyhr, og så skal Brumado have hul på bylden i dag! Spændende!

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 15:56
af Lund7400
Jeg glæder mig til 3-4-3 og kantspil. Krydser fingre for Brunado er skarp i dag, så vinder vi.

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 16:46
af Lund7400
Det er blevet endnu mere kedeligt. Har vi skabt en chance i åbent spil? Vi er i spillemæssig dyb krise.

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 16:49
af JBT
Ja, skandaløst dårligt at være vidne til

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 16:50
af HKP
Kenneths opsang i pausen: YOU WAS BAD!!!

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 16:51
af EsbenVest
Nå, det ser ikke ud til, at ændringerne har hjulpet meget. Vi er kommet til en del (dårlige) indlæg, der sagtens kunne været blevet til mål, men spillerne virker fuldstændig ideforladte i deres spil. Og Sparvs pasningsspil er en direkte katastrofe! Ind med Cajuste i stedet for ham.

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 16:51
af HKP
Lund7400 skrev:
18. aug 2019, 15:56
Jeg glæder mig til 3-4-3 og kantspil. Krydser fingre for Brunado er skarp i dag, så vinder vi.
Jeg tænker også at Scholz scorer hattrick...

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 16:52
af bifr05t
For pokker en kedelig omgang fodbold vi har vidner til. På nuværende tidspunkt tror jeg simpelthen ikke på, at vi på sigt kan følge med FCK i kampen om DM-titlen. Tømmermændende fra Rangers kampene sidder umiddelbart dybt i spillerne.

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 16:52
af henker
Lund7400 skrev:
18. aug 2019, 16:46
Det er blevet endnu mere kedeligt. Har vi skabt en chance i åbent spil? Vi er i spillemæssig dyb krise.
Ja det mener jeg også. Ser ud til at spillere ved ikke hvor de skal stå og leveringerne bold er milevidt fra spillere.. Come on!!! Læser vi fodbold såå dårlig eller hvad???? 😰😰😰

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 16:54
af bifr05t
HKP skrev:
18. aug 2019, 16:50
Kenneths opsang i pausen: YOU WAS BAD!!!
Kenneth: "YOU WAS BAD!!!"
James: "I honestly think it's the formation that were bad."
Kenneth: "I DON'T THINK..! I DON'T THINK...."

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 16:55
af CasperA
Hvad er der seriøst lige sket med vores dødbolde!?

Vi har haft to frispark i nogle farlige positioner, men begge to er bare blevet pisset væk. Ved den første prøver man en håbløs variant og lader Scholz sparke den stille og roligt ind i muren. Hvad fanden sker der lige for det? På den anden tror Mabil atter engang, at han kan sparke som Ronaldo, og tyrer den 30 meter over målet.

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 16:55
af henker
Nu tør jeg fandeme at peger på træningen er sgu lav niveau!!! Det er overhovedet ingen internationale i den!!!!
:!: :!: :!: :evil: :evil:

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 17:01
af SimonH
Hvis trænerne ikke snart forstår, at vi skal skifte til et 4-mands forsvar, ja så burde de have frataget deres licens.

Det er sket flere gange i kampen, at vi har spillet bolden “flot” ud af et pres centralt, og spiller vi så bolden i åbningen til James, som ikke har evner med bolden, og så tilbage igen.

Det er klart når v igen vælger at spille med 4 forsvarsspillere mod Hobro (sparv+forsvaret).
Det er jo en taktisk fadæse, og det er før jeg taler om vores amatøragtige forsvarsspil.

Re: SL R6: FCM - Hobro

: 18. aug 2019, 17:12
af mnm123
Tænk hvis vi havde en offensiv