Jeg er helt enig i at vi skal gå efter en sejr! Vi skal angribe fra første sekund og får vi et hurtigt mål, så tror jeg Horsens mister gejsten! Men tror altså også Brøndby får svært ved Aab! De hader altså Brøndby noget mere end os og de vil gøre alt for, at tæve Brøndby i egen hule, det er helt sikkert. Jeg tor på Aab gør det slemme ved Brøndby, så vil de jo også blive husket ligesom Horsens.Kent skrev: ↑20. maj 2018, 23:31Det kan godt være, at gevinstmulighederne har ændret sig lidt, men præmissen for kampen i morgen er ikke anderledes end de seneste 4 kampe: Det er kun en sejr, vi kan bruge til noget.
Hvis Brøndby taber er vi mestre - uanset eget resultat
Hvis Brøndby spiller uafgjort er vi mestre - uanset eget resultat
Hvis Brøndby vinder, er det kun en sejr, der kan give os guld.
Ergo: Det er kun sejren, der tæller. VI skal ikke beskytte noget - vi skal angribe fra start.
SL R36: FC Midtjylland - AC Horsens
Re: SL R36: FC Midtjylland - AC Horsens
Lidt læsning inden dagens kamp: https://www.bt.dk/superligaen/midtjylla ... rondby-var
Hvor er det vildt at vi har det hele i egne hænder i dag.
Vores statistik mod Horsens på MCH er ret god, men min fornemmelse har det desværre ikke helt sådan.
Jeg håber trænerteamet formår at plante den rigtige indstilling i spillerne, så vi kan få den fest i aften som jeg håber på.
Hvis vi vinder guld i dag, har vi virkelig vist at vi er en del af den etablerede top i ligaen, og historien om klubben bliver tilført et nyt vigtigt kapitel.
Jeg håber vi selv afgør det og ikke er afhængige af resultatet i Brøndby.
Så vil jeg virkelig synes at mesterskabet er fortjent.
Vi stod distancen, mens Brøndby knækkede under presset.
Vores statistik mod Horsens på MCH er ret god, men min fornemmelse har det desværre ikke helt sådan.
Jeg håber trænerteamet formår at plante den rigtige indstilling i spillerne, så vi kan få den fest i aften som jeg håber på.
Hvis vi vinder guld i dag, har vi virkelig vist at vi er en del af den etablerede top i ligaen, og historien om klubben bliver tilført et nyt vigtigt kapitel.
Jeg håber vi selv afgør det og ikke er afhængige af resultatet i Brøndby.
Så vil jeg virkelig synes at mesterskabet er fortjent.
Vi stod distancen, mens Brøndby knækkede under presset.
Jeg føler mig overbevist om at de ledere vi har på holdet som har prøvet et mesterskab før (Jakob Poulsen, Sviatchenko, Sparv) nok skal sørge for at indstillingen er i orden. Så håber vi bare at kvaliteten også er der.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vi skal for alt i verden undgå udvisninger og for mange gule kort. Vi kan nu for anden gang sikre os mesterskabet og der skal ofres 110 % på banen og indstillingen og vilje skal lyse ud af spillerne. Vi kan vinde trofæet med hele 85 point, med en sejr idag. Alle skal naturligvis kende vigtigheden af kampen idag, så derfor skal vi spille klogt og til tider taktisk. Sagt på en anden måde. Vi skal bruge hovedet og træffe de kloge beslutninger. SEJR.
-
mousebreaker
Får Jonas Borring en medalje?
Sindsyg svær kamp i aften. Horsens har i den grad evnet at skabe paniktilstande i vores forsvar på dødbolde i de tidligere opgør. Jeg tror på en højspændt afslutning hvor mesterskabet kan gå begge veje helt til slut. Vil dog hellere se os score 3 hurtige mål og lade resten være en fest
Sindsyg svær kamp i aften. Horsens har i den grad evnet at skabe paniktilstande i vores forsvar på dødbolde i de tidligere opgør. Jeg tror på en højspændt afslutning hvor mesterskabet kan gå begge veje helt til slut. Vil dog hellere se os score 3 hurtige mål og lade resten være en fest
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Steffen am
Burde egentlig være et simpelt svar, men som jeg husker det, er det faktisk lidt kompliceret.
Som jeg husker det, og ret mig gerne hvis jeg tager fejl,
Egentlig er der 2 sæt medaljer, et fra DBU og et fra DIF.
Det fra DIF er der 25 medaljer og that's it, med det antal spillere som FCM har brugt i sæsonen er det ikke super sandsynligt at Borring får,
Men ved DBU kan klubben selv bestemme antal medaljer, hvor Borrimg helt sikkert vil få, ligesom Rømer, NK, Novak, Sørloth selvfølgelig også får.
Måske nogen husker sæsonen hvor Jeppe Curth ret tidligt var sikker på en guldmedalje, pga. Denne kotyme.
Men nu kommer jeg tilgengæld helt i tvivl om sølvmedalje er en ting i ligaen,
Så også for Borrings medalje skyld, må vi hellere tage at vinde i aften
Man vinder ikke sølv, man taber det! Derfor er det vigtigt vi gir den gas 110% og går efter at lukke kampen hurtigt ellers bliver det nervepirrende til sidst. I det mindste så tror jeg Aab hjælper os! De hader da om nogen Brøndby (også langt mere end os)Steffen am skrev: ↑21. maj 2018, 12:36Burde egentlig være et simpelt svar, men som jeg husker det, er det faktisk lidt kompliceret.
Som jeg husker det, og ret mig gerne hvis jeg tager fejl,
Egentlig er der 2 sæt medaljer, et fra DBU og et fra DIF.
Det fra DIF er der 25 medaljer og that's it, med det antal spillere som FCM har brugt i sæsonen er det ikke super sandsynligt at Borring får,
Men ved DBU kan klubben selv bestemme antal medaljer, hvor Borrimg helt sikkert vil få, ligesom Rømer, NK, Novak, Sørloth selvfølgelig også får.
Måske nogen husker sæsonen hvor Jeppe Curth ret tidligt var sikker på en guldmedalje, pga. Denne kotyme.
Men nu kommer jeg tilgengæld helt i tvivl om sølvmedalje er en ting i ligaen,
Så også for Borrings medalje skyld, må vi hellere tage at vinde i aften![]()
-
Steffen am
Det vil jeg nok ikke sætte penge på,
Både med den modsatte kamp i mente, samt at en AaB spiller skulle have sagt at det var vigtigere FCM ikke får guld, end at de vinder.
Men måske situationen i OB kan ruske lidt op i det. AaB har ikke ligefrem overpræsteret med Wierghorst selvom de er begyndt at bruge flere penge end de tjener. Kan Wieghorst job være på spil?
Uanset forventer jeg vi selv skal vinde, hvis det skal hedde guld.
Jeg tror altså på, at de fleste spillere, fans og ikke mindst træner hellere vil vinde i Brøndby end, at smide sig ned i græsset som en eller anden Kvist.. Faktisk er jeg også 100% sikker på, at Aab fans har så stor et had til Københavneriet i pressen, at alene af den grund ville de elske deres hold for, at gøre det onde ved Brøndby.Steffen am skrev: ↑21. maj 2018, 13:11Det vil jeg nok ikke sætte penge på,
Både med den modsatte kamp i mente, samt at en AaB spiller skulle have sagt at det var vigtigere FCM ikke får guld, end at de vinder.
Men måske situationen i OB kan ruske lidt op i det. AaB har ikke ligefrem overpræsteret med Wierghorst selvom de er begyndt at bruge flere penge end de tjener. Kan Wieghorst job være på spil?
Taber Wieghorst stort i Brøndby kan hans job være i fare ja! Hvis de vinder, så vil have være en helt blandt fans for en dag og det vil jo nok smitte lidt af på den skæbne han har. Jeg tror på Aab og FCM sejr i aften! Lidt optimistisk skal vi være, så slipper vi sikkert også for, at høre om alt det SønderjyskE snak.. Det har efter min mening taget overhånd.
http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... &start=740Steffen am skrev: ↑21. maj 2018, 13:11Det vil jeg nok ikke sætte penge på,
Hvis du læser denne tråd på debatsiden, så er mit bud at 9/10 derinde hellere ser guldet gå til FCM end BIF. Som en skriver "Jeg hader FCM, men jeg hader København endnu mere"
Generelt virker det til, at de deler vores frustrationer over københavnerpressen og deraf håber at BIF ikke vinder mesterskabet
Kæmpe fejl med Duelund..
FCM alt for nervøse, det er en skandale at rutinerede spillere som Sparv og Poulsen kan falde så dybt.
Kampen viser igen igen igen, problemet er at sætte spillet op gennem midtbanen, hvis Sparv rejser så græder jeg ikke, ham og Poulsen har været 1. halvlegs store skuffelse, de flytter bare rundt med bolden som en i oldboyskamp.
Der er ingen temposkifte fra de 2 spillere
Duelund ligner en der har lagt i sprit hele pinsen
Del hende og MDT kommer ikke til baglinjen.
Kampen viser igen igen igen, problemet er at sætte spillet op gennem midtbanen, hvis Sparv rejser så græder jeg ikke, ham og Poulsen har været 1. halvlegs store skuffelse, de flytter bare rundt med bolden som en i oldboyskamp.
Der er ingen temposkifte fra de 2 spillere
Duelund ligner en der har lagt i sprit hele pinsen
Del hende og MDT kommer ikke til baglinjen.
Senest rettet af ben2han 21. maj 2018, 18:59, rettet i alt 1 gang.
Har der været et banner med teksten ACAB på CC?