EL KVAL: 1/2 Ferencvaros-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo

Re: EL KVAL: 1/2 Ferencvaros-FCM

Indlæg af Benzo »

Det er nu ikke sikkert at Brøndbys udekamp bliver vist heller, mens jeg er ret sikker på at vores og Lyngbys hjemmekampe også vil blive vist.

@Kent
Fedt du har taget kontakten, så er der dét mindre at bekymre sig om på torsdag :)

Brugeravatar
JEP

Indlæg af JEP »

Jeg gætter på at vi hiver en 2-0 sejr med hjem fra Ungarn. 2 x Store Paul. Et mål i hver halvleg, det første med hovedet og det andet med en flad Jon Dahl-inderside hvor Paul, ligesom i kampen mod Derry City, står på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. :)
Jeg forventer en bundrutineret indsats fra vores hold, hvor vi tillader færre end 5 skud til Ferencvaros. Vi krydrer dette med 3 gule kort til hver hold. Her gætter jeg på Rilwan, Korcsmar og Nissen fra vores hold. ;)
Jeg gætter desuden på at der bliver fyret et par lys af i bland publikum og at der mindst bliver 23 grader på tidspunktet for kampstart, og at kameraet mindst 4 gange i løbet af kampen stiller skarpt på en østeuropæisk kvindelig tilskuer med lidt for meget sminke og dyb kavalergang. Disse sidste forudsigelser hører måske ikke med til legen og i så fald kan vi bare se bort fra dem. :lol:
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

Cortez

Indlæg af Cortez »

Benzo skrev:
10. jul 2017, 16:56
Det er nu ikke sikkert at Brøndbys udekamp bliver vist heller, mens jeg er ret sikker på at vores og Lyngbys hjemmekampe også vil blive vist.

@Kent
Fedt du har taget kontakten, så er der dét mindre at bekymre sig om på torsdag :)
Fair nok. Havde misset at det var Brøndbys hjemmekamp og der var måske lidt for meget rygmarvsreaktion over mit indlæg :D . Men det gør mig ikke mindre indigneret over TVs skævvridning.

/Cortez

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg kan godt forstå irritationen, det er tydeligt at FCK og Brøndby bliver favoriseret af tv-stationerne, men det er nu engang dem som trækker flest seere, så må man jo lære at leve med det, eller tage rundt og se FCM på stadion istedet ;).
Discovery har vel en vis pulje af penge afsat til EL-kvalen, som skal fordeles rundt på 3 hold i potentielt 4 runder, personligt ville jeg hellere de gemte pengene til udekampene i runde 3/4 end at brænde dem af nu, selvom det da var træls i torsdags at "se" FCM spille på twitter.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Aflys vreden, frustrationen og københavner-svinerne: det ser ud til at Canal9 sender kampen http://sofabold.dk/game/13621/f

WBW

Indlæg af WBW »

Kent skrev:
10. jul 2017, 19:21
Aflys vreden, frustrationen og københavner-svinerne: det ser ud til at Canal9 sender kampen http://sofabold.dk/game/13621/f
Fcm melder det også på deres Facebook side. Så den er god nok :D :D :D

Benzo

Indlæg af Benzo »

Fedt, så må vi finde noget andet at brokke os over, der går nok ikke så længe ;)

Cortez

Indlæg af Cortez »

Kent skrev:
Argh pis. Hvad skal jeg så brokke mig over. Nå, men det kan jo være mit venlige spørgsmål på deres kundeside har gjort underværker... Selv tak :D .

/Cortez

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Cortez skrev:
Kent skrev:
Argh pis. Hvad skal jeg så brokke mig over. Nå, men det kan jo være mit venlige spørgsmål på deres kundeside har gjort underværker... Selv tak :D .

/Cortez
Lad os håbe, at du heller ikke har noget at brokke dig over efter torsdag ;-)

Jeg tipper en 2-1 sejr til FCM (så nu sker det ikke!)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Kent skrev:Aflys vreden, frustrationen og københavner-svinerne: det ser ud til at Canal9 sender kampen http://sofabold.dk/game/13621/f
Fordømt... Man skal ellers aldrig lade en god forargelse forsvinde...

Cortez

Indlæg af Cortez »

Arff skrev:
10. jul 2017, 19:54
Cortez skrev:
Kent skrev:

/Cortez
Lad os håbe, at du heller ikke har noget at brokke dig over efter torsdag ;-)

Jeg tipper en 2-1 sejr til FCM (så nu sker det ikke!)

En stille og rolig 1-1 vil også være ok.

/Cortez

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg føler mig faktisk ganske fortrøstningsfuld. Jeg tror på at vi scorer 3 gange selvom ungarerne ikke lukkede mål ind i første kvalrunde. Jeg tror heller ikke at vi er i stand til at holde nullet (surprise surprise).

Den står mellem en 3-2 og 3-1 sejr. Jeg satser på det sidste.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

WBW

Indlæg af WBW »

I følge Sofabold er kampen flyttet fra Canal 9, til 6'eren.

Edit: Bekræftet af Jesper Simo (vært/kommentator ved Eurosport) på Twitter.

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

WBW skrev:
11. jul 2017, 09:29

Det er selvfølgelig svært at brokke sig over at den bliver vist.. men for fanden det er træls med så kort varsel, når man har fritvalgs kanaler.. og kun kan skifte en gang i måneder...
Det positive er dog at jeg ikke nåede at skifte 6'eren ud med Canal 9 igår... :)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Xort skrev:
11. jul 2017, 10:56
WBW skrev:
11. jul 2017, 09:29

Det er selvfølgelig svært at brokke sig over at den bliver vist.. men for fanden det er træls med så kort varsel, når man har fritvalgs kanaler.. og kun kan skifte en gang i måneder...
Det positive er dog at jeg ikke nåede at skifte 6'eren ud med Canal 9 igår... :)
Er ked af at fortælle at det sandsynligvis også bliver det samme i de sidste 2 kval udekampe, hvis vi skulle komme videre til dem.

Men så længe den bliver sendt, kan der da findes løsninger, hvis det er det,
venner, pitstop eller andet. :)

Men der er selvfølgelig ikke noget, der slår den opløsning, der er på stadion. :D :geek:

Besvar