Træningskamp FCM vs Horsens

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Træningskamp FCM vs Horsens

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCM2000 skrev:
7. jul 2017, 17:05
Stoffer skrev:
7. jul 2017, 14:50
FCM2000 skrev:
7. jul 2017, 13:50

Man har den største stjerne i superligaens historie gående rundt i FCM, og ja han er totalt mislykkes med at gøre nogen som helst professionel indsats.
Fixed that for you. ;)
Dit indlæg er rapporteret til administrator, du skal fandme ikke citere mig for noget jeg ikke har skrevet.
Smil lidt engang imellem. Det skulle være så sundt....

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:
7. jul 2017, 17:40
FCM2000 skrev:
7. jul 2017, 17:05
Stoffer skrev:
7. jul 2017, 14:50

Fixed that for you. ;)
Dit indlæg er rapporteret til administrator, du skal fandme ikke citere mig for noget jeg ikke har skrevet.
Hold nu op, der var jo ingen tvivl om at det var en joke, og gør jo selv opmærksom på at det er rettet.

Jacob skrev:
7. jul 2017, 17:06
Angående Van der Vaart, har du sikkert ret, men hvad er der at tabe? Spiller han 90 minutter uden skade, giver det lidt til formen og selvforståelsen, at vise han kan holde til det. Bliver han skadet, kan han ikke tude over manglende spilletid :lol:
Det er galge humor, men det er sgu sjov :lol:

Benzo skrev:
7. jul 2017, 17:35
På hjemmesiden står der det er bane 7 der bliver spillet på imorgen:

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... ac-horsens
Kampen spilles klokken 13.00 på anlægget i Ikast på bane 7.

OT: Håber VdV får nogle minutter imorgen, selvom han ikke har været overbevisende (på nogen måde) ville jeg stadig blive glad hvis han kunne lykkedes i FCM.. Dog er jeg 100% sikker på at 17/18 sæsonen bliver hans sidste i FCM, og formentlig den sidste i det hele taget.
På træningssiden står bane 8.
https://www.fcm.dk/program/traeningstider

Heldigvis ligger de da i hvert fald ved siden af hinanden. Kan ikke helt huske numrene, men mon ikke det er en den nye opvisningsbane.

OT: Meget enig med din VdV analyse. :)
Fint den gælder begge veje og her synes nogle måske at du skulle rette ind selv i givet fald, du lever jo herinde dag og nat. :lol:

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

FCM2000 skrev:
7. jul 2017, 19:19
Fint den gælder begge veje og her synes nogle måske at du skulle rette ind selv i givet fald, du lever jo herinde dag og nat. :lol:
Hyppigheden af mine opdateringer af ulvegraven, har jeg meget svært ved at se hvad har at gøre med dit debatniveau, og opførsel på et forum.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

FCM2000 skrev:
Arff skrev:
7. jul 2017, 11:30

Jeg håber ikke man bruger Rafa som 10'er i morgen, ene og alene af fordi, han får svært ved at komme på holdet i den kommende sæson. Det er i den grad selvforskyldt, når man kommer tilbage fra (2 UGERS) ferie, og er i elendig form. Jeg har personligt opgivet ham, han er efterhånden en lige så stor fadæse for os, som Casper Sloth er for AaB.
Jeg ser hellere at man bruger Kraev eller Duelund, da det bliver de to som skal slås om 10'er pladsen, og begge har en fremtid i klubben.
FCM2000 skrev: Arff jeg kender din holdning til vdv,
Jeg kender også din [emoji1]
FCM2000 skrev: .....men man kommer ikke i en elendig form blot ved at være 2 uger væk helt uden træning, det jeg skriver ud fra, at jeg selv i mine unge dage dyrkede idræt / fodbold på et højt plan, og dyrker stadig min krop ved cykling på landevejene.

Hvis du har været væk i 2 uger kommer du relativ hurtig i topform igen, max 2 uger., problemet er nok netop her, at det ikke er lykkes at få ham i en bedre fysisk udgave. Netop dette tror jeg, og som en del andre også har hentydet til, at det skyldes ikke mindst Christian Clarups set up for vdv, som har været langsigtet og slog fejl p.g.a. af skader, der har gjort at man aldrig er kommet videre.
Du har ret, man kommer ikke i dårlig form på 2 uger. Det må jo så betyde, at Rafa selv (måske i samarbejde med CC) har fejlet, selvom jeg er ret sikker på at den falder mest tilbage på Rafa selv.

Jeg kan afsløre, at Rafa løb en lige så dårlig biptest som Bruninho sidste sommer - en biptest, som var den dårligste i Midtjylland's historie, hvilket desværre er meget sigende for Rafa's ophold i FCM. Han taler sig selv op, sætter sig over holdet (vi har haft debatten før [emoji4]) og fremstiller klubben som bussemanden, når det i princippet er hos ham selv problemet ligger.
FCM2000 skrev:Nej lad VDV spille på 100 procent i 1. halvleg i morgen mod Horsens og lad ham spille på 70 procent i 2 halvleg, så kan man bygge op derfra.

Hvad har man at tabe ?
Jeg vil vende den om. Hvad har man at vinde?

I min verden er det en taber situation, hvor klubben/holdet taber uanset hvad der sker. Kommer Rafa med bliver det på bekostning af spillestilen, kommer han ikke med sviner han klubben i medierne - endda helt uden nogen form for selvindsigt.
FCM2000 skrev:Man har den største stjerne i superligaens historie gående rundt i FCM, og ja den fysiske sektor er totalt mislykket med ham.
Jeg er heller ikke Clarup's største fan (for at sige det pænt), men jeg synes også her folk måske skal få øjnene op for, at Rafa er ret meget en slange. Når man løber så elendig en biptest som tilfældet var er det først og fremmest hans eget ansvar - ikke din, min eller CC's. Manden træner også altid på maks 80%, så det tror da pokker det aldrig bliver bedre.
FCM2000 skrev:Har jeg ret i at du ikke kan li manden Arff ? jeg spørger bare ?
Jeg erkender blankt, at jeg ikke er hans største fan. Jeg har efterhånden gennemskuet ham, og er ret pissed på ham, og på det faktum at han ikke besidder 1% selverkendelse. Jeg synes helt ærligt at det er noget bull shit, at han til medierne siger han vil vise sit værd i denne sæson og så kommer tilbage fra ferie i en flødebolle-form (et af flere tilfælde). Vil man pisse så højt i medierne, skal man sgu også kunne stå på mål for det. Havde jeg været ansat i FCM, så havde jeg nok lækket disse informationer til pressen, så det ikke var klubben der altid var i sigtekornet ift. Rafa.

Fair nok, at folk er vilde med Rafa, det er helt op til folk selv. Jeg har efterhånden 'gennemskuet' ham, og fået tilstrækkeligt af hans selviscenesættende pjat. Jeg er med på, at det er let bare at give Jess eller andre skylden, men har svært ved at forstå folk ikke snart har set igennem hans mediespin.

Jeg synes han pisser på klubben, vores værdier og det fællesskab FCM bygger på, og det gider jeg sgu ikke finde mig i længere. Jeg er decideret træt af ham.

For at runde mit lange skriv af, så kan han kun genvinde min respekt på én måde. Han skal vise det på fodboldbanen, og holde sin mund i medierne.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Arff skrev:
7. jul 2017, 20:24
FCM2000 skrev:
Arff skrev:
7. jul 2017, 11:30

Jeg håber ikke man bruger Rafa som 10'er i morgen, ene og alene af fordi, han får svært ved at komme på holdet i den kommende sæson. Det er i den grad selvforskyldt, når man kommer tilbage fra (2 UGERS) ferie, og er i elendig form. Jeg har personligt opgivet ham, han er efterhånden en lige så stor fadæse for os, som Casper Sloth er for AaB.
Jeg ser hellere at man bruger Kraev eller Duelund, da det bliver de to som skal slås om 10'er pladsen, og begge har en fremtid i klubben.
FCM2000 skrev: Arff jeg kender din holdning til vdv,
Jeg kender også din [emoji1]
FCM2000 skrev: .....men man kommer ikke i en elendig form blot ved at være 2 uger væk helt uden træning, det jeg skriver ud fra, at jeg selv i mine unge dage dyrkede idræt / fodbold på et højt plan, og dyrker stadig min krop ved cykling på landevejene.

Hvis du har været væk i 2 uger kommer du relativ hurtig i topform igen, max 2 uger., problemet er nok netop her, at det ikke er lykkes at få ham i en bedre fysisk udgave. Netop dette tror jeg, og som en del andre også har hentydet til, at det skyldes ikke mindst Christian Clarups set up for vdv, som har været langsigtet og slog fejl p.g.a. af skader, der har gjort at man aldrig er kommet videre.
Du har ret, man kommer ikke i dårlig form på 2 uger. Det må jo så betyde, at Rafa selv (måske i samarbejde med CC) har fejlet, selvom jeg er ret sikker på at den falder mest tilbage på Rafa selv.

Jeg kan afsløre, at Rafa løb en lige så dårlig biptest som Bruninho sidste sommer - en biptest, som var den dårligste i Midtjylland's historie, hvilket desværre er meget sigende for Rafa's ophold i FCM. Han taler sig selv op, sætter sig over holdet (vi har haft debatten før [emoji4]) og fremstiller klubben som bussemanden, når det i princippet er hos ham selv problemet ligger.
FCM2000 skrev:Nej lad VDV spille på 100 procent i 1. halvleg i morgen mod Horsens og lad ham spille på 70 procent i 2 halvleg, så kan man bygge op derfra.

Hvad har man at tabe ?
Jeg vil vende den om. Hvad har man at vinde?

I min verden er det en taber situation, hvor klubben/holdet taber uanset hvad der sker. Kommer Rafa med bliver det på bekostning af spillestilen, kommer han ikke med sviner han klubben i medierne - endda helt uden nogen form for selvindsigt.
FCM2000 skrev:Man har den største stjerne i superligaens historie gående rundt i FCM, og ja den fysiske sektor er totalt mislykket med ham.
Jeg er heller ikke Clarup's største fan (for at sige det pænt), men jeg synes også her folk måske skal få øjnene op for, at Rafa er ret meget en slange. Når man løber så elendig en biptest som tilfældet var er det først og fremmest hans eget ansvar - ikke din, min eller CC's. Manden træner også altid på maks 80%, så det tror da pokker det aldrig bliver bedre.
FCM2000 skrev:Har jeg ret i at du ikke kan li manden Arff ? jeg spørger bare ?
Jeg erkender blankt, at jeg ikke er hans største fan. Jeg har efterhånden gennemskuet ham, og er ret pissed på ham, og på det faktum at han ikke besidder 1% selverkendelse. Jeg synes helt ærligt at det er noget bull shit, at han til medierne siger han vil vise sit værd i denne sæson og så kommer tilbage fra ferie i en flødebolle-form (et af flere tilfælde). Vil man pisse så højt i medierne, skal man sgu også kunne stå på mål for det. Havde jeg været ansat i FCM, så havde jeg nok lækket disse informationer til pressen, så det ikke var klubben der altid var i sigtekornet ift. Rafa.

Fair nok, at folk er vilde med Rafa, det er helt op til folk selv. Jeg har efterhånden 'gennemskuet' ham, og fået tilstrækkeligt af hans selviscenesættende pjat. Jeg er med på, at det er let bare at give Jess eller andre skylden, men har svært ved at forstå folk ikke snart har set igennem hans mediespin.

Jeg synes han pisser på klubben, vores værdier og det fællesskab FCM bygger på, og det gider jeg sgu ikke finde mig i længere. Jeg er decideret træt af ham.

For at runde mit lange skriv af, så kan han kun genvinde min respekt på én måde. Han skal vise det på fodboldbanen, og holde sin mund i medierne.
Förstår helt vad du menar. Oavsett hur stor stjärna du är och oavsett vilken klubb du kommer till när det handlar om klubbar i högsta ligan så krävs det hårt arbete om du ska ta en plats. Det känns inte (för en utomstående i alla fall) som att Vdv är villig att ta det jobbet och är det så tycker jag att det är för jävligt.

För några år sedan kom Jari Litmanen till Malmö FF, en lite liknande värvning som Vdv till FCM kan jag tycka. Han spelade tyvärr inte heller så många matcher hos oss som man skulle önska pga alla möjliga skador. Men skillnaden är att han ändå lämnade ett positivt avtryck i klubben. Trots sin status var han en av dem som tränade absolut hårdast av alla. På den tiden besökte jag mycket träningar och såg ofta Litmanen köra övningar på egen hand både för och efter ordinarie träningar. Han hade en vinnarmentalitet som han försökte förmedla till övriga (Tex vägrade han avsluta en övning med hörnor om han slagit en dålig hörna - inte förrän allt satt perfekt kunde man sluta). Och framför allt, oavsett att han hade en kapacitet och en erfarenhet som var långt över övriga i laget så sa han aldrig ett ont ord om klubben eller andra spelare i media.

Även om jag inte är så nära FCM som många av er här inne så är jag väldigt besviken på det sätt som Vdv betett sig och uttalat sig. Visst en stor stjärna kanske kan få lite andra privilegier än andra, men ska ingen spelare ska stå över klubben, särskilt inte om man inte är villig att ge allt för den.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

hr. Arff jeg synes ikke det er i orden, at man referere til en biptest, som blev foretaget lukket, uden at man afslører kilden.

I min verden er det ellers det man kalder sladder. Sladder er til at skade andre med, så din kilde vil i givet fald skade ham, og i givet fald det er rigtigt.

Det Frank Arnesen har udtalt om vdv er, at han er meget seriøst til træningen, så hvad er der gået galt ? husk at Arnesen kender vdv fra HSV. Grønkjær har udtalt at vdv kommer meget hurtig i form.

Jeg går stærkt ud fra Arff, at når man indgår en kontrakt med vdv, beder sponsorer om ekstra penge, at ledelsen derfor har afstemt med Thorup om det passer for ham spillestil ?

Den røde tråd mangler.

Det man undre sig over, det er at vdv har spillet i ligaer der fysisk er den danske liga overlegen. De fleste danske hold vil falde på røv og albuer hvis de spiller i den engelske, tyske, spanske og hollandske liga (top 8).

Manden kan ikke blive så dårlig fysisk, man topper fysisk i 30-34 års alderen konditionsmæssigt.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

FCM2000 skrev:
7. jul 2017, 21:23
hr. Arff jeg synes ikke det er i orden, at man referere til en biptest, som blev foretaget lukket, uden at man afslører kilden.

I min verden er det ellers det man kalder sladder. Sladder er til at skade andre med, så din kilde vil i givet fald skade ham, og i givet fald det er rigtigt.

Det Frank Arnesen har udtalt om vdv er, at han er meget seriøst til træningen, så hvad er der gået galt ? husk at Arnesen kender vdv fra HSV. Grønkjær har udtalt at vdv kommer meget hurtig i form.

Jeg går stærkt ud fra Arff, at når man indgår en kontrakt med vdv, beder sponsorer om ekstra penge, at ledelsen derfor har afstemt med Thorup om det passer for ham spillestil ?

Den røde tråd mangler.

Det man undre sig over, det er at vdv har spillet i ligaer der fysisk er den danske liga overlegen. De fleste danske hold vil falde på røv og albuer hvis de spiller i den engelske, tyske, spanske og hollandske liga (top 8).

Manden kan ikke blive så dårlig fysisk, man topper fysisk i 30-34 års alderen konditionsmæssigt.
Prøv nu at være lidt kildekritisk så.

Hvor mange gange har Arnesen været til en FCM træning?
Hvor mange gange har Arff?

Kan afsløre jeg aldrig har set en træning hvor Arnesen var der, og jeg har aldrig set en hvor Arff ikke var der.

Det er det samme med transfernyheder. Der er et mønster med når Søren Sorgenfri eller Klaus Egelund siger noget, er det som regel rigtigt (altid).
Hvis footy.com skriver noget, er det formentlig ikke.

Sorgenfri og Egelund afslører ikke deres kilder, men når de altid har ret, opbygger de en tillid. Jeg kender ikke Arff's kilder, men jeg tror på ham, fordi jeg ikke kan huske Arff har haft forkert. (Og derudover argumentere sagligt).
Det samme gælder i øvrigt WBW og andre her på forum.

Men kom da endelig selv til træning eller afsted til kampen i morgen, så vi kan diskutere faktiske iagttagelser, end noget vi tror og noget du basere på en fodboldekspert i KBH, der har overværet mellem 0 og 1 træning.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Steffen am skrev:
7. jul 2017, 21:45
FCM2000 skrev:

Den røde tråd mangler.

Kan afsløre jeg aldrig har set en træning hvor Arnesen var der, og jeg har aldrig set en hvor Arff ikke var der.

Det er det samme med transfernyheder. Der er et mønster med når Søren Sorgenfri eller Klaus Egelund siger noget, er det som regel rigtigt (altid).

Sorgenfri og Egelund afslører ikke deres kilder, men når de altid har ret, opbygger de en tillid. Jeg kender ikke Arff's kilder, men jeg tror på ham, fordi jeg ikke kan huske Arff har haft forkert. (Og derudover argumentere sagligt).

Men kom da endelig selv til træning eller afsted til kampen i morgen, så vi kan diskutere faktiske iagttagelser, end noget vi tror og noget du basere på en fodboldekspert i KBH, der har overværet mellem 0 og 1 træning.
Steffen Am Arnesen har sagt det i forhold til det han kender til vdv fra HSV og Holland, så hvor mange gange var Arff i HSV

Men nu skriver jeg lidt med Arff og ikke dig.

Men sladder er sladder og det gider jeg ikke en pind for.

Og husk livet er mere en FCM :roll: det var til dig og Arff

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

FCM2000 skrev:hr. Arff jeg synes ikke det er i orden, at man referere til en biptest, som blev foretaget lukket, uden at man afslører kilden.

Jeg afslører selvfølgelig ikke mine kilder, men jeg kan sige, at jeg aldrig viderebringer noget jeg ikke selv kan stå inde for. Jeg viderebringer de ting jeg kan, uden at afsløre noget jeg ikke må/kan, og det er alt sammen noget jeg vil, og kan stå på mål for.
FCM2000 skrev:Det Frank Arnesen har udtalt om vdv er, at han er meget seriøst til træningen, så hvad er der gået galt ? husk at Arnesen kender vdv fra HSV. Grønkjær har udtalt at vdv kommer meget hurtig i form.
Jeg ser ikke relevansen her. Det er da underordnet, hvordan det så ud engang. Det er næppe for sjovt at Betis har smidt mange mio euro for at slippe for ham? I Betis var det samme historie, og det er mere relevant da det er hans seneste klub.
FCM2000 skrev:Jeg går stærkt ud fra Arff, at når man indgår en kontrakt med vdv, beder sponsorer om ekstra penge, at ledelsen derfor har afstemt med Thorup om det passer for ham spillestil ?
Jeg tror du bliver overrasket her. Rafa er jo en typisk "penis-transfer", som klubben har brugt for at trække sponsorer, fremfor at vurdere hvilken inden flyenes han reelt ville kunne få på holdet.

Til historien hører det også, at man ikke havde forventet af få en spiller i så skidt forfatning.
FCM2000 skrev:Den røde tråd mangler.
Jeg er bestemt ikke uenig. I min verden skulle Rafa aldrig været hentet, da han simpelthen ikke passer til spillestilen.
FCM2000 skrev:Det man undre sig over, det er at vdv har spillet i ligaer der fysisk er den danske liga overlegen. De fleste danske hold vil falde på røv og albuer hvis de spiller i den engelske, tyske, spanske og hollandske liga (top 8).
Måske - måske ikke. Men nu spillede han slet ikke i den spanske liga, og det er næppe tilfældigt, men pga. manglende niveau. Rafa for 3-5 år siden ville jo være kongen i den danske liga, og kunne te sig som han ønskede. Virkeligheden er en helt anden nu, og det mangler Rafa at indse. Manden er jo ligeså mobil som en tankvogn, og bevæger sig som en med rollator.
FCM2000 skrev:Manden kan ikke blive så dårlig fysisk, man topper fysisk i 30-34 års alderen konditionsmæssigt.
Men fakta er, at det er han. Han må jo så være undtagelsen som bekræfter din regel ;-)

Cortez

Indlæg af Cortez »

FCM2000 skrev:
7. jul 2017, 22:00
Steffen am skrev:
7. jul 2017, 21:45
FCM2000 skrev:

Den røde tråd mangler.

Steffen Am Arnesen har sagt det i forhold til det han kender til vdv fra HSV og Holland, så hvor mange gange var Arff i HSV

Men nu skriver jeg lidt med Arff og ikke dig.

Men sladder er sladder og det gider jeg ikke en pind for.

Og husk livet er mere en FCM :roll: det var til dig og Arff
Jeg synes det er en udemærket angrebsvinkel du har på klubben, FCM2000, og du skal have lov til at ytre dine holdninger og meninger. Men vil du ikke nok - for din egen, men mindst ligeså meget for vores andres skyld - undlade spydighederne mod andre debattører? Man vinder ikke en diskussion på den måde - ikke at man skal vinde nogen som helst diskussion på et debatforum - det er blot trættende at læse disse spydigheder og er ikke med til at højne dit omdømme.

Mine fem øre. Take it or leave it.

/Cortez

Jesper BW1100

Der er større chancer for, at jeg finder en plovmand i min pakke med cornflakes i morgen, end at Rafa nogensinde evner at komme i en form, der gør ham til en profil for FCM.
Der er da gudskelov kun ét år til vi kan slippe af med ham og hans evindelige ævl.
Nej jeg kan ikke lide manden og nej det var næppe pænt sagt. Men det er never the less sandheden, at Rafa udelukkende kom herop for at æde kebab og ordne Polman.
En eklatant fiasko at signe ham. Men det kunne man jo have sagt sig selv....

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Jesper BW1100 skrev:Der er større chancer for, at jeg finder en plovmand i min pakke med cornflakes i morgen, end at Rafa nogensinde evner at komme i en form, der gør ham til en profil for FCM.
Der er da gudskelov kun ét år til vi kan slippe af med ham og hans evindelige ævl.
Nej jeg kan ikke lide manden og nej det var næppe pænt sagt. Men det er never the less sandheden, at Rafa udelukkende kom herop for at æde kebab og ordne Polman.
En eklatant fiasko at signe ham. Men det kunne man jo have sagt sig selv....
Helt, helt enig. Han er så langt over the hill, at han end ikke kan se bakken bag sig længere. Han glemmer desværre bare at kigge bagud, så han indser det nok aldrig selv.

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Uanset hvor enig jeg er med de to seneste indlæg, kan jeg stadig ikke se, hvorfor vi ikke skal forsøge at få ham i fodboldform gennem en ret ubetydelig træningskamp med reserver? Vi slipper jo ikke for at betale løn til ham uanset.

Jesper BW1100

EsbenVest skrev:
8. jul 2017, 07:38
Uanset hvor enig jeg er med de to seneste indlæg, kan jeg stadig ikke se, hvorfor vi ikke skal forsøge at få ham i fodboldform gennem en ret ubetydelig træningskamp med reserver? Vi slipper jo ikke for at betale løn til ham uanset.
Enig. Lad ham endelig spille i kampe uden betydning, så vi kan forsøge at få bare lidt form banket i manden

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg vi opfordre jer alle til at komme til Ikast bane 7 og se hvordan kampen udvikler sig idag. Selv om de fleste der får spilletid idag er b-truppen, synes jeg det er interessant at se hvordan de gør det. Jeg kommer ihvert tilfælde.

Besvar