Eller er det alligevel FOR meget rotation? Vi får at se...
/Cortez
Ja svær balance.
Men tror du får ret i JP og Borring er de mest sikrer, og formentlig også Duelund.
Samtidig virker det realistisk at det er i dag Riis skal klare hans svendeprøve.
Jeg synes det vil være en god kamp at give en midterforsvarer pause i - så Riis får sin debut i start 11'eren. Så den plan vil jeg godt købe. Hvis det er det Thorup vælger så tror jeg at det er vigtigt at Halsti spiller, for at give Riis og holdet den ekstra tryghed og kvalitet som opbakning.
Det var ellers en kamp som jeg personligt ville have sparet Halsti i, men må også indrømme at vi i det næste stykke tid ikke har en god kamp at give en cm pause i. Jeg ville give Banggaard en pause i dag hvis man altså vælger at starte Riis
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Dahlin, Rilwan, Olsson, Kian, Onuachu, og solgt Sisto...
Mange mand at skifte men en hjemmebanekamp mod Silkeborg er ok at gøre det i. Kampen mod ikke uefne Videoton er meget vigtigere og vi er stadig et markant bedre hold spiller for spiller. Jeg synes dog at kampens start har været urolig og med for lidt boldmæssig dominans fra vores side. Ikke uventet med den udskiftning og mon ikke det bliver bedre som kampen skrider frem. Vi fører dog 1-0 hvilket er svært at være utilfreds med
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
TrueWolfMidt skrev:Håber ikke vi smider point idag. Vi kunne have været foran 5-0 mindst. Få nu lukket den ulige kamp i starten af 2 halvleg.
Helt enig. Det ville være så ufatteligt bittert efter en flot offensiv 1. halvleg.
Duelund har været en fryd i dag. Kadlec mangler at putte den ind, men det er godt at se, at udviklingen går den rigtige vej, og at hans medspillere bliver bedre til at bruge hans gode løb.
TrueWolfMidt skrev:Håber ikke vi smider point idag. Vi kunne have været foran 5-0 mindst. Få nu lukket den ulige kamp i starten af 2 halvleg.
Helt enig. Det ville være så ufatteligt bittert efter en flot offensiv 1. halvleg.
Duelund har været en fryd i dag. Kadlec mangler at putte den ind, men det er godt at se, at udviklingen går den rigtige vej, og at hans medspillere bliver bedre til at bruge hans gode løb.
Sådan KADLEC.
Godt til ham med noget selvtillid også selvom det var et "gratis" mål