https://www.youtube.com/watch?v=yuAB5XNj1bc
Rangere som et af de mest luksuriøse i Europa - småt, men super fedt!
/Kim
Ja det er egentlig ret imponerende, Der er helt sikkert en arkitekt der har haft det sjovt. Rigtig fedt stadion.Kim skrev:Check i øvrigt det stadion vi skal spille på i Ungarn:
https://www.youtube.com/watch?v=yuAB5XNj1bc
Rangere som et af de mest luksuriøse i Europa - småt, men super fedt!
/Kim
Jeg synes MCH Arena er et fedt stadion. Lille, men fedt. Man sidder tæt på banen og lyden bliver ligesom hold inde på stadion så når der er stemning på, så får det mere effekt. Arkitektonisk derimod er det langtfra nogen perle og der lever MCH Arena nok op til dine tillægsord. Synes det ungarske stadion ser superfedt ud. Må være et lille samfund siden man udnytter pladsen så ringe til tilskuerpladser. Til gengæld kan jeg godt forestille mig at selve stadion giver folk mere lyst til at komme igen og igen, end på et mere traditionelt stadion som voresDenStolteJyde skrev:De stakkels ungarere får da noget af et kulturchok når de møder MCH Arena, som vel bedst beskrives som kedelig og uinteressant?
Der er bare også en lille forskel på at være favorit hold på præsidenten der ikke står i vejen for korruption, og så på en flok jyder der får det til at rende rundt på markedsvilkår.mousebreaker skrev:Jeg synes MCH Arena er et fedt stadion. Lille, men fedt. Man sidder tæt på banen og lyden bliver ligesom hold inde på stadion så når der er stemning på, så får det mere effekt. Arkitektonisk derimod er det langtfra nogen perle og der lever MCH Arena nok op til dine tillægsord. Synes det ungarske stadion ser superfedt ud. Må være et lille samfund siden man udnytter pladsen så ringe til tilskuerpladser. Til gengæld kan jeg godt forestille mig at selve stadion giver folk mere lyst til at komme igen og igen, end på et mere traditionelt stadion som voresDenStolteJyde skrev:De stakkels ungarere får da noget af et kulturchok når de møder MCH Arena, som vel bedst beskrives som kedelig og uinteressant?
du kan da kigge på det første indlæg, som netop omhandler al den slags info om kampen - som optakterne plejerRavnen skrev:Er der et kamptidspunkt? Der står 00:00 inde på FCM.dk
Då får Halsti prata honom tillrätta om det behövs.Steffen am skrev:Bliver en finsk dommer.
Ville Nevalainen (FIN)
Enhver dommer kan gøre det bedre end præstationen vi så mod Vaduz. Det var dilettantisk.Steffen am skrev:Bliver en finsk dommer.
Ville Nevalainen (FIN)