Priske til FCK
Re: Priske til FCK
Det er jo et helt vanvittigt signal at FCK henter vores assistent. Det er lige så meget en penis-transfer som Falk. Derfor er det også pinligt at Steinlein udtaler at vi er stolte af at have udviklet en træner til FCK. Ville han sige det samme, hvis det var Pione de hentede?
Hvis Priske vil afsted, kan man være tvunget til at acceptere det, men det er sgu ikke noget man er stolt af. Man er skuffet over Priske.
Hvis Priske vil afsted, kan man være tvunget til at acceptere det, men det er sgu ikke noget man er stolt af. Man er skuffet over Priske.
Træls tab, også lige til Fck, men når man har været tæt kollega med Priske det sidste år har man set han har mistet overskuddet og energien i Fcm siden Friis stoppede.
KBB som assistent må siges at være den bedste løsning på opgaven og komme med noget vildskab og energi ind i truppen Dødbolde som er Priskes hoved formål kan man sagtens erstatte med andre og man har jo lært af ham mens han har været i klubben, men alt mulig held og lykke i Fck.
KBB som assistent må siges at være den bedste løsning på opgaven og komme med noget vildskab og energi ind i truppen Dødbolde som er Priskes hoved formål kan man sagtens erstatte med andre og man har jo lært af ham mens han har været i klubben, men alt mulig held og lykke i Fck.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Alle de standard situationer som Priske har lært vores spillere skal bare holdes ved lige og så må KBB udtænke nogle nye på et tidspunkt og få dem implementeret.
Velkommen til KBB. Det skal nok blive godt.
Velkommen til KBB. Det skal nok blive godt.
-
Steffen am
Nu vil jeg helst ikke male fanden på væggen.
Men kan ikke helt slippe tanken om der er noget galt på gangene i FCM?
Friis var måske knap så overrskende, men Riddersholm, Priske og Henrik Ipsen er nu smuttet uden forklaringer.
Jo Priske har modsat de 2 andre allerede et nyt job, men det må objektivt set være et begrænset trin op af karriere stigen.
For mig var Priske lidt en ambassadør for kontinuitet.
Håber naturligvis KBB får succes af flere grunde, men også for fortsat at have et holdepunkt for kontinuitet.
Men kan ikke helt slippe tanken om der er noget galt på gangene i FCM?
Friis var måske knap så overrskende, men Riddersholm, Priske og Henrik Ipsen er nu smuttet uden forklaringer.
Jo Priske har modsat de 2 andre allerede et nyt job, men det må objektivt set være et begrænset trin op af karriere stigen.
For mig var Priske lidt en ambassadør for kontinuitet.
Håber naturligvis KBB får succes af flere grunde, men også for fortsat at have et holdepunkt for kontinuitet.
-
mousebreaker
Kunne ikke være mere enigKent skrev:Det er jo et helt vanvittigt signal at FCK henter vores assistent. Det er lige så meget en penis-transfer som Falk. Derfor er det også pinligt at Steinlein udtaler at vi er stolte af at have udviklet en træner til FCK. Ville han sige det samme, hvis det var Pione de hentede?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Det er svært at se det som andet, end efterdønningerne af "opgøret". Det er direkte sørgeligt.
Jeg ser anderledes paa det, maaske godt at faa nyt blod. Og Fcm faar 800000 kr i kassen ifolge BT.
Plus at Bak fjernes fra skadeslisten.
Ser fornuftigt ud at man skiller sig af med Bak, Andersson og Larsen
Plus at Bak fjernes fra skadeslisten.
Ser fornuftigt ud at man skiller sig af med Bak, Andersson og Larsen
Enig.Kent skrev:Det er jo et helt vanvittigt signal at FCK henter vores assistent. Det er lige så meget en penis-transfer som Falk. Derfor er det også pinligt at Steinlein udtaler at vi er stolte af at have udviklet en træner til FCK. Ville han sige det samme, hvis det var Pione de hentede?
FCM2000 skrev:Jeg ser anderledes paa det, maaske godt at faa nyt blod.
God pointe og hvis det er som mnm123 er inde på med at Priske har mistet overskuddet og energien, så er det måske meget godt, selvom jeg personligt er ked af at miste ham.
Kan Bak bringe hvad han bringer på banen, så er der ingen tvivl om at det er noget vi kan bruge. Så er spørgsmålet bare om Thorup er den rette til at fortsætte, men den snak hører til i en anden tråd, en anden gang.
Jeg må også bare sige at det efterhånden er ved at være ikke bare LIDT spektakulært alle de trænere og officials, der har valgt at forlade en mesterklub der spiller europæisk og hvor ALT tilsyneladende kører som smurt.... Det bliver ikke mindre spektakulært ved at Steinlein ligefrem er stolt over alle de der gerne vil væk fra klubben....mousebreaker skrev:Kunne ikke være mere enigKent skrev:Det er jo et helt vanvittigt signal at FCK henter vores assistent. Det er lige så meget en penis-transfer som Falk. Derfor er det også pinligt at Steinlein udtaler at vi er stolte af at have udviklet en træner til FCK. Ville han sige det samme, hvis det var Pione de hentede?
Et eller andet kører ihvertfald ikke som planlagt.... Også selvom man kan sige at "bytteren" med Back bak i assistentrollen ikke er det værste, der kunne ske. Men ok.... Hvis der var en Riddersholmklan før, der bestod af stort set alle (hvilket jeg godt kunne forestille mig), ja så er det jo nok bedst for Steinlein, hvis der bliver renset helt ud.... Men da klubben ikke selv er den aktive part i den proces, kunne det godt tyde på, at der er et eller andet de alle ønsker at komme væk fra..... Hvis Steinlein ikke lige tager og revurderer sig selv og sin egen rolle i denne kæmpe udskiftning, så er der forhåbentlig andre der gør det for ham.....
Er det ikke kun bestyrelsen formand der kan beder ham om at går.? Eller hvordan fungerer system hvis man selv er sportens direktør. Hvem bestemmer over og under ham.. Er vis nysgerrig. .
Tror det kan være udemærket med noget nyt blod istedet for Priske. Han har været hos os i 5 år og trængte måske til en ny udfordring. Som spiller blev han heller ikke mange år inden samme klub.
Det værste ved det her er at vi ikke får set kbb på banen mere. Håber at en hyldest er på vej til sidste hjemmekamp.
Att steinlein: vi er IKKE en udviklingsklub for de øvrige superligaklubber
Det værste ved det her er at vi ikke får set kbb på banen mere. Håber at en hyldest er på vej til sidste hjemmekamp.
Att steinlein: vi er IKKE en udviklingsklub for de øvrige superligaklubber
At Priske rejser er der da ikke noget at sige til. Han er åbenbart blevet tilbudt større udfordringer, og sandsynligvis en noget større check. Det ville enhver da sige ja tak til. Og husk at ingen er uundværlige hverken i fodboldverdenen eller på arbejdspladsen.
Mærkeligt nok har jeg haft den tanke at nu når Bak alligevel var skadet kunne han jo have været brugt på bænken blot for at piske spillerne frem, som vi åbenbart har det svært med både på og udenfor banen p.t.
Tror det bliver godt med Bak.
Mærkeligt nok har jeg haft den tanke at nu når Bak alligevel var skadet kunne han jo have været brugt på bænken blot for at piske spillerne frem, som vi åbenbart har det svært med både på og udenfor banen p.t.
Tror det bliver godt med Bak.
-
Steffen am
AaB uden Allan Kuhn (og Poul Erik Andreasen?)?tatoo skrev:...Og husk at ingen er uundværlige hverken i fodboldverdenen eller på arbejdspladsen...
FCK uden Ståle?
Atletico Madrid uden Simeone?
Man. U. uden Ferguson?
Brøndby uden....når nej...
Plejehjemmet Lotte uden Thyra Frank?
Lego uden Jørgen Vig Knudstorp?
Min første tanke er, at det er en klar magtdemonstration af FCK. I kølevandet på Glenxit for et år siden var det vigtigt at finde en træner, der ikke kom med en hel stab, således der også var plads til Priske. Der er ingen tvivl om, at Priske er en kapacitet, hvilket han naturligt har fået stor kredit for. FCK napper en væsentlig medarbejdere med stor know how om klubben, der er deres værste konkurrent...Det er sgu ikke særligt fedt, og et klart statement at sende!
Vi kan kun gisne om Priske har valgt at forlade FCM til fordel for en større løncheck, nye udfordringer eller uenighed med CS ligesom Glen (og muligvis kan det være en kombination heraf). Under alle omstændigheder er der tale om et klart fravalg af os. Hvis årsagen er det sidste, så har det naturligvis den fordel, at de folk der internt har været uenige med ledelsen er ude af klubben. Uanset om man har sympatiseret med Glen eller CS, så må de ses som værende positivt, at der forhåbentlig kan sættes et nyt team med medarbejdere, der er enig i den udlagte strategi for klubben. Dette giver mulighed for at skabe ro på bagsmækken. I dette billede virker det ganske fornuftigt og klogt med en klubmand som Bak som ny assistent(historien om legendens stop kan også i sig selv fjerne mediefokus fra det klare nederlag vi har lidt med Priskes opsigelse).
Kristians læringskurve bliver stejl ift. det tomrum Priske efterlader, men jeg tror, at Bak er et godt mix i det nuværende trænerteam. Han er næppe den bedste taktiker (men dette er forhåbentlig en styrke hos andre i staben), men han kan bringe vindermentalitet, vilje og fight ind i truppen, så drengene er klar fra start. I stedet for at vi skal spille den efterhånden sædvanligt ringe første halvleg, og JT efter kampen udtaler "jeg måtte give en skideballe i pausen". Som type virker det som et godt match til den stille og rolige JT. Derudover kommer han med stor respekt i truppen og pondus grundet den lange og fine karriere i klubben.
Det har ligget i kortene længe, at Bak skulle have en trænerpost i klubben indenfor få år, og nu kom muligheden. Det bliver en vemodig afsked til sidste hjemmekamp, men det er muligvis fint, at vi ikke i næste sæson skal stå i det potentielle dilemma med at sætte en fit Bak på bænken for kometen Nissen. Novak sidder tungt på venstre back, og Rømer og tildels Munksgaard skaber fin bredde på højre back.
Vi kan kun gisne om Priske har valgt at forlade FCM til fordel for en større løncheck, nye udfordringer eller uenighed med CS ligesom Glen (og muligvis kan det være en kombination heraf). Under alle omstændigheder er der tale om et klart fravalg af os. Hvis årsagen er det sidste, så har det naturligvis den fordel, at de folk der internt har været uenige med ledelsen er ude af klubben. Uanset om man har sympatiseret med Glen eller CS, så må de ses som værende positivt, at der forhåbentlig kan sættes et nyt team med medarbejdere, der er enig i den udlagte strategi for klubben. Dette giver mulighed for at skabe ro på bagsmækken. I dette billede virker det ganske fornuftigt og klogt med en klubmand som Bak som ny assistent(historien om legendens stop kan også i sig selv fjerne mediefokus fra det klare nederlag vi har lidt med Priskes opsigelse).
Kristians læringskurve bliver stejl ift. det tomrum Priske efterlader, men jeg tror, at Bak er et godt mix i det nuværende trænerteam. Han er næppe den bedste taktiker (men dette er forhåbentlig en styrke hos andre i staben), men han kan bringe vindermentalitet, vilje og fight ind i truppen, så drengene er klar fra start. I stedet for at vi skal spille den efterhånden sædvanligt ringe første halvleg, og JT efter kampen udtaler "jeg måtte give en skideballe i pausen". Som type virker det som et godt match til den stille og rolige JT. Derudover kommer han med stor respekt i truppen og pondus grundet den lange og fine karriere i klubben.
Det har ligget i kortene længe, at Bak skulle have en trænerpost i klubben indenfor få år, og nu kom muligheden. Det bliver en vemodig afsked til sidste hjemmekamp, men det er muligvis fint, at vi ikke i næste sæson skal stå i det potentielle dilemma med at sætte en fit Bak på bænken for kometen Nissen. Novak sidder tungt på venstre back, og Rømer og tildels Munksgaard skaber fin bredde på højre back.