SL: FCM VS. SDR
Re: SL: FCM VS. SDR
Spændende med 442 fra start
Ville dog gerne have haft sisto i stedet for olsson på fløjen.
Hvor er det dog pinligt, at det taktiske oplæg synes at være: smid lange bolde frem. Skal vi endelig score er det på en grim standard. Det her hold fortjener ikke medaljer.
Edit. Og forsvare en standard har vi ikke lært selvom vi blev revet rundt i disciplinen i Parken.
Edit. Og forsvare en standard har vi ikke lært selvom vi blev revet rundt i disciplinen i Parken.
Man kan slet ikke se på det her hold, at dette er en afgørende kamp for hele sæsonen. Det er altså sørgeligt, at man ikke kan vise mere i sådan en situation her. Jeg kan ikke engang udpege en der spiller dårligt. Kollektivet er der ikke.
Hassan og Nissen har dog set ud som nogen der vil noget.
Hassan og Nissen har dog set ud som nogen der vil noget.
Det er en klassisk SønderjyskE kamp, intet flot spil og en hel masse dueller.
Bedre gnist har jeg set i længe!! Men alligevel sejler holdet lidt. Mest midtbane og angreber aner ikke hvor bolden skal hen.. Og nissen kommer alt for mange gange for meget frem.. Og sparv kender stadigvæk ikke sin plads og han løber som en arbejdes hest!!! Poulsen ser ud til hans tid i fcm er forbi.. Han er for gammel!! Ude med ham.
Enig!Vijen skrev:Spændende med 442 fra start
Stoffer skrev:Det er altså sørgeligt
Enig.
Forklar mig lige vores igangsætninger.. Lange udspark som vi stort set ikke vinder.
Hvad sker der i øvrigt for kortet til Paul - det er så latterligt, at dommerne straffer ham for ingenting. Han forfordeles ofte.
Edit. Apropos dommerarbejde: slipper man for straffe fordi man slår sig.
Hvad sker der i øvrigt for kortet til Paul - det er så latterligt, at dommerne straffer ham for ingenting. Han forfordeles ofte.
Edit. Apropos dommerarbejde: slipper man for straffe fordi man slår sig.
Rilwan for Sisto.. Kom nu lige. Thorup er tydeligvis mere fokuseret på ikke at tabe end han er på at vinde. Det synes jeg hele vores sæson har vist.
Så vigtigt med 3 point i den her kamp!!
Puha Mikke Andersen, hvorfor skulle du gøre det spændende?
Lækkert at sisto får scoret, lad os håbe han er 100% til de sidste 3 kampe
Puha Mikke Andersen, hvorfor skulle du gøre det spændende?
Lækkert at sisto får scoret, lad os håbe han er 100% til de sidste 3 kampe
Senest rettet af Vijen 14. maj 2016, 19:56, rettet i alt 1 gang.
Mærkelig kamp jeg har set...
Pyhhh, 3-2 i vores favør denne gang! Vi klarede det! Og Pione er tilbage!
Lad os kæmpe for tre sejre til!
Lad os kæmpe for tre sejre til!
Det positive: 3 point. Det negative: Resten. Vi er dog lige ved at komme ud af kampen med lidt positiv energi efter Sistos mål, men også det får vi smidt væk.
Taktikken er jo helt væk. Vi spiller præcis som Sønderjyske kunne ønske sig med duelspil og mange dødbolde. Men vi kan jo heller ikke score på andet.
Hvorfor prøver vi ikke at tage kampen under kontrol? - Det er fuldstændig uforståeligt for mig, at vi ikke lige holder en smule i bolden. Men det kræver naturligvis, at man kan sætte afleveringer sammen, hvilket også var en mangelvare.
Jeg har svært ved at se hvordan vi skal vinde i Aalborg, hvilket vel bliver vores helt afgørende kamp.
Taktikken er jo helt væk. Vi spiller præcis som Sønderjyske kunne ønske sig med duelspil og mange dødbolde. Men vi kan jo heller ikke score på andet.
Hvorfor prøver vi ikke at tage kampen under kontrol? - Det er fuldstændig uforståeligt for mig, at vi ikke lige holder en smule i bolden. Men det kræver naturligvis, at man kan sætte afleveringer sammen, hvilket også var en mangelvare.
Jeg har svært ved at se hvordan vi skal vinde i Aalborg, hvilket vel bliver vores helt afgørende kamp.
Vores geniale taktik med lange bolde på hjemmebane, viser os overlegen mod alle modstandere. Trænere som bla. Mourinho, Klopp og Guardiola må bøje sig i støvet for en så innovativ taktik.
Godt nok meget elendighed i kampen, og generelt en rodet kamp. En arbejds sejr, hvor viljen dog manglede i store dele.
Men en uhyre vigtig sejr og vigtig at få Sisto på tavlen. Vi er stadig med i kampen om sølvet. Vi har 3 rigtig vigtige kampe tilbage og er skal kæmpes i alle minutter.
Godt nok meget elendighed i kampen, og generelt en rodet kamp. En arbejds sejr, hvor viljen dog manglede i store dele.
Men en uhyre vigtig sejr og vigtig at få Sisto på tavlen. Vi er stadig med i kampen om sølvet. Vi har 3 rigtig vigtige kampe tilbage og er skal kæmpes i alle minutter.
Brok, brok, brok. Ulvegraven classic.
God fodbold må altså vente. Det altoverskyggende lige nu er, om vi henter pointene. SønderjyskE havde fem sejre i rap, og nu har vi brudt deres stime.
Det var en af de rigtig vigtige, det her. Nyd nu sejren og lad os se, om ikke nogen af de andre snubler.
God fodbold må altså vente. Det altoverskyggende lige nu er, om vi henter pointene. SønderjyskE havde fem sejre i rap, og nu har vi brudt deres stime.
Det var en af de rigtig vigtige, det her. Nyd nu sejren og lad os se, om ikke nogen af de andre snubler.