Mit bud på en start 11'er
Andersen
Rømer - Kian - Banggaard - Lauridsen
Olsson - Sparv - JP - Duelund - Hassan
Pusic
Håber vi snart finder en afløser for Sparv. Han trænger til pause.
Mon ikke vores nye tjekiske ven får 10-15 minutter til slut
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
En kamp vi skal vinde, både for at holde os til i ligaen, men ligeså vigtigt for at vise os selv at vi burde kunne spille med i 2 turneringer uden problemer.
Vi har haft det fint Hobro, men samtidig en kamp vi selvfølgeligt ikke skal tage for let på. Jeg forventer en sejr. Vi er på hjemmebane, vi er et bedre hold, med en større bredde, men vi skal ikke begynde at tage tingende for givet. Så fuld fokus i alle kampens minutter.
Interessant. Måske Francis Dickoh får sæson debut og vi helt sparer Kiatchenko?. Det ville jeg ikke være helt tryg ved, MEN - det vil give mening. Hobro er uden deres bedste offensiv spillere - vi er på hjemmebane og bør dominere bolden - bedre tidspunkt findes der vel ikke for at give ydermandatet i forsvaret tiltrængt spilletid. Kan blive vigtigt på den lange bane. VI så sidste år hvordan en rusten Dickoh skøjtede rundt. Han er bedre end det han viste der - men altid svært når der går så lang tid mellem spilletiderne.
Måske for meget gambling med Banggaard og Dickoh i det centrale. Så måske Kian og Dickoh?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Hvordan vi kommer frem til sejren er ikke så vigtig, men i dag mod et Hobro der ikke virker helt på toppen, kunne være kampen hvor Sisto endelig fik gang i tryllerierne igen. I øvrigt også en oplagt kamp for Mikkel Duelund.
mousebreaker skrev:Interessant. Måske Francis Dickoh får sæson debut og vi helt sparer Kiatchenko?. Det ville jeg ikke være helt tryg ved, MEN - det vil give mening. Hobro er uden deres bedste offensiv spillere - vi er på hjemmebane og bør dominere bolden - bedre tidspunkt findes der vel ikke for at give ydermandatet i forsvaret tiltrængt spilletid. Kan blive vigtigt på den lange bane. VI så sidste år hvordan en rusten Dickoh skøjtede rundt. Han er bedre end det han viste der - men altid svært når der går så lang tid mellem spilletiderne.
Måske for meget gambling med Banggaard og Dickoh i det centrale. Så måske Kian og Dickoh?
Dickoh skal ikke spille. Manden har simpelthen ikke niveau.
Kian og Banggaard må det blive. Og så må Erik ind hvis det kniber for Kian på et tidspunkt.