Dbu pokalturneringen.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Dbu pokalturneringen.

Indlæg af Steffen am »

DenStolteJyde skrev:Ikke den absolut letteste modstander, men dog et hold vi skal kunne slå.. også med reserverne..
Det kunne sagtens være en kamp hvor store Paul får lov til at starte på toppen..
Duelund, Marco Larsen, Gemmer, m.fl. kunne også godt tænkes at blive bragt i spil i en sådan kamp..

Jeg tænker noget i den her retning:

Mikkel Andersen
Andre Rømer, Rasmus Lauritsen, Patrik Banggaard, Jesper Lauridsen
Gemmer
Urena, Olsson, Larsen, Duelund
Store Paul.

Det er så egentlig forsvaret jeg ville være mest bekymret for i en sådan opstilling..
Dog er der stadig det lille problem at det ikke er et særlig sammenspillet hold.. Men til gengæld ville det være fedt at kunne stille med så mange spillere af egen avl.. (Mikkel A, Urena og Olsson kan vi ikke rigtig tage æren for)
Banggard kan vi vist også diskuteres ;)

Men tænkte faktisk selv på den opstilling, kunne være fed at se i aktion! :)
Måske hvis Jim Larsen bliver klar og spille ved siden af Banggard, også for at have en der kan råbe lidt.

En variation kunne også være Munksgard på højrebacken og Rømer på den defensive?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Tror Jim Larsen, Francis Dickoh, Babajiide og Hedinsson også for en rolle i den kamp.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:
DenStolteJyde skrev:Ikke den absolut letteste modstander, men dog et hold vi skal kunne slå.. også med reserverne..
Det kunne sagtens være en kamp hvor store Paul får lov til at starte på toppen..
Duelund, Marco Larsen, Gemmer, m.fl. kunne også godt tænkes at blive bragt i spil i en sådan kamp..

Jeg tænker noget i den her retning:

Mikkel Andersen
Andre Rømer, Rasmus Lauritsen, Patrik Banggaard, Jesper Lauridsen
Gemmer
Urena, Olsson, Larsen, Duelund
Store Paul.

Det er så egentlig forsvaret jeg ville være mest bekymret for i en sådan opstilling..
Dog er der stadig det lille problem at det ikke er et særlig sammenspillet hold.. Men til gengæld ville det være fedt at kunne stille med så mange spillere af egen avl.. (Mikkel A, Urena og Olsson kan vi ikke rigtig tage æren for)
Banggard kan vi vist også diskuteres ;)

Men tænkte faktisk selv på den opstilling, kunne være fed at se i aktion! :)
Måske hvis Jim Larsen bliver klar og spille ved siden af Banggard, også for at have en der kan råbe lidt.

En variation kunne også være Munksgard på højrebacken og Rømer på den defensive?
Det er svært at sige, om Andre Rømer får en rolle i kampen mod Næstved. Jeg tror det kommer an på Bak's forløb optil. Har Rømer spillet stort set fast som han har gjort hidtil i sæsonen, så spiller han næppe i Næstved. Er Bak skadesfri fra nu af og frem til jul, så er chancer for at Rømer spiller større end hvis Bak ikke er med.

Hvis Jim Larsen er ved at være tilbage på det tidspunkt er han selvfølgelig også med. Banggard og Jim Larsen er et fint forsvar at kunne mønstre - også i Superligaen ;-) Ellers hedder den Francis og Banggaard, hvis Jim Larsen stadig er ukampdygtig. Men lad os se, der kan ske mange ting inden da. Mabil og David kunne også tænkes at spille en rolle i kampen, ligesom Hedi også kunne, hvis han nærmer sig noget der hedder skadesfri.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Hvornår er det egentlig kampen spilles?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Mon ikke et eller andet sted, at vi prioriterer pokalen forholdsvist lavt. Jeg håber fx at få Awer Mabil at se i denne kamp, ligesom flere andre unge spillere her kan få en chance for at vise hvor de står i truppen. Efter Næstveds sejr over FCN kan jeg ikke forestille mig, at vi undervurderer dem. Men vores 2-3 række burde være stærke nok til at slå dem.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Der er ingen tvivl om, at det er reserverne, der spille mod Næstved. Kampen skal i udgangspunkt spilles d. 22.-23. septemeber, og der er altså midt i vores europa-kampe, hvor vi spiller torsdag både ugen inden og efter. Så vi vil være pressede på det tidspunkt, og naturligvis spare så mange som muligt. I det lys er det lidt ærgerligt at trække Næstved, der jo godt kan true vores 2.-3. hold.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ravnen skrev:Mon ikke et eller andet sted, at vi prioriterer pokalen forholdsvist lavt. Jeg håber fx at få Awer Mabil at se i denne kamp, ligesom flere andre unge spillere her kan få en chance for at vise hvor de står i truppen. Efter Næstveds sejr over FCN kan jeg ikke forestille mig, at vi undervurderer dem. Men vores 2-3 række burde være stærke nok til at slå dem.
Håber bestemt ikke at turneringen bliver nedprioriteret også når der er meldt ud som der er, men håber da at vores breddespillere er stærke nok til at slå Næstved. (Hvilket måske også var hvad du mente?
Arff skrev: Hvis Jim Larsen er ved at være tilbage på det tidspunkt er han selvfølgelig også med. Banggard og Jim Larsen er et fint forsvar at kunne mønstre - også i Superligaen ;-) Ellers hedder den Francis og Banggaard, hvis Jim Larsen stadig er ukampdygtig. Men lad os se, der kan ske mange ting inden da. Mabil og David kunne også tænkes at spille en rolle i kampen, ligesom Hedi også kunne, hvis han nærmer sig noget der hedder skadesfri.
Det jeg tænker med Francis og Banggaard er at der mangler en med lidt lyd på, ellers tror jeg sådan set du har ret.

I øvrigt må jeg sige at jeg synes Francis virker professionel og loyal, ved selvfølgelig ikke om han har en guldrandet kontrakt tror det ikke, men synes det aftjene lidt respekt.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland

Hvis han kan giver truppen noget til træning, håber jeg lidt han bliver forlænget, selvom det godt nok er nemt at argumentere imod med 5. valg i forsvaret og talenter på vej.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:
Arff skrev: Hvis Jim Larsen er ved at være tilbage på det tidspunkt er han selvfølgelig også med. Banggard og Jim Larsen er et fint forsvar at kunne mønstre - også i Superligaen ;-) Ellers hedder den Francis og Banggaard, hvis Jim Larsen stadig er ukampdygtig. Men lad os se, der kan ske mange ting inden da. Mabil og David kunne også tænkes at spille en rolle i kampen, ligesom Hedi også kunne, hvis han nærmer sig noget der hedder skadesfri.
Steffen am skrev:Det jeg tænker med Francis og Banggaard er at der mangler en med lidt lyd på, ellers tror jeg sådan set du har ret.
Du undervurderer Francis. Han er både verbalt, og nonverbalt god på banen. Han dirrigerer godt, og er god til at kommunikere med spillerne ved siden af og foran sig selv. Banggaard mangler til gengæld en helt masse ifht det verbale og nonverbale, han er lidt for stille og rolig som person.
Steffen am skrev:I øvrigt må jeg sige at jeg synes Francis virker professionel og loyal, ved selvfølgelig ikke om han har en guldrandet kontrakt tror det ikke, men synes det aftjene lidt respekt.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland

Hvis han kan giver truppen noget til træning, håber jeg lidt han bliver forlænget, selvom det godt nok er nemt at argumentere imod med 5. valg i forsvaret og talenter på vej.
Francis er klog, han ved godt at han ikke får det bedre mangle andre steder. Spilletiden kunne være mere i mange andre klubber, men udenfor banen passer han virkelig godt ind i truppen, og er blevet en kulturbærer på og udenfor qua hans professionalisme. Han er også god til at hjælpe integreringen af nye spillere, hvor han altid er meget behjælpelig og åben overfor dem. Men som du selv siger, er det svært at se ham forlænge, da han når alle er klar står som 5. valget.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kan sagtens ske at jeg undervurdere ham i forhold til kommunikation,
jeg fik det nok ikke skrevet specielt tydeligt men håber lidt at vi forlænger med ham.

Virker som en loyal, professionel spiller med god indstilling. Der er sku ikke så meget pis.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:Kan sagtens ske at jeg undervurdere ham i forhold til kommunikation,
jeg fik det nok ikke skrevet specielt tydeligt men håber lidt at vi forlænger med ham.

Virker som en loyal, professionel spiller med god indstilling. Der er sku ikke så meget pis.
Det tror jeg, som sagt ikke sker. Han skal også tænke på sig selv, og hvad der er bedst for ham. Et lummert bud hedder Lyngby, som er storsatsende, og han er næppe afvisende overfor tanken om at skulle hjem til hovedstaden :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Arff skrev:
Steffen am skrev:Kan sagtens ske at jeg undervurdere ham i forhold til kommunikation,

Det tror jeg, som sagt ikke sker. Han skal også tænke på sig selv, og hvad der er bedst for ham. Et lummert bud hedder Lyngby, som er storsatsende, og han er næppe afvisende overfor tanken om at skulle hjem til hovedstaden :-)
Var det så ikke sket?
Det eneste argument imod jeg kan se er lønkroner.

oros

Indlæg af oros »

Steffen am skrev:
Arff skrev:

Var det så ikke sket?

Omvendt: Hvis FCM var interesseret i at forlænge på baggrund af noget socialt, kommunikation eller andet, så havde man vel ikke givet ham lov til at smutte, hvis han kunne finde noget. Jeg tror, han smutter til nytår.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

oros skrev:
Steffen am skrev: Var det så ikke sket?

Omvendt: Hvis FCM var interesseret i at forlænge på baggrund af noget socialt, kommunikation eller andet, så havde man vel ikke givet ham lov til at smutte, hvis han kunne finde noget. Jeg tror, han smutter til nytår.
Lige præcis, som oros siger her. Var klubben interesseret i at beholde ham, ville man ikke have givet tilladelse til at han frit kunne forlade klubben.

THenry

Indlæg af THenry »

Læste et sted at Eyjo håber at optræde for FCM endnu engang. Er der nogen, der ved om han er tilbage på træningsbanen og nærmer sig noget, der ligner kampform?

Han kunne jo måske være anvendelig i et omfang i denne pokalkamp med Rilwan ude og et stramt program generelt set, hvis han altså er fit.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Hedinson er først lige begyndt at træne med bold.
Jeg har lige så stor mulighed for at komme på holdet.
Håber dog der sker noget nu. Den rare mand har så meget fortjent det.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar