Daniel Royer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noerum

Re: Daniel Royer

Indlæg af Noerum »

Han er vel netop købt som en afløser for Sly? Jeg synes han virker låst og febrilsk, når han nærmer sig modstanderens felt. Men hans indstilling og fight er fremragende, intet mindre!

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg mener også han er købt som afløser for Sly, men man har vel vidst at han som type, slet ikke minder om Sly.

Jeg har svært ved at finde et eneste punkt hvor de minder om hinanden :)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Noerum skrev:Han er vel netop købt som en afløser for Sly? Jeg synes han virker låst og febrilsk, når han nærmer sig modstanderens felt. Men hans indstilling og fight er fremragende, intet mindre!
Korrekt og enig.
Jeg syntes han mangler en del set i forhold til Sly, hvor specielt Sly`s mål og ikke mindst assists, er en væsentlig og mærkbar forskel. Derud over havde Sly den x-faktor og respekt fra modstanderne. Det skal dog nævnes at Sly brugte en del tid inden sigtekornet blev bedre indstillet, måske det kommer med Royer også. Syntes dog bare ikke han har ret mange forsøg, eller for den sags skyld mulige assists i hans spil indtil videre.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nu skal i også huske hvem i sammenligner med. Sly var jo en superliga profil.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Steffen am skrev:Nu skal i også huske hvem i sammenligner med. Sly var jo en superliga profil.
Ja men eftersom han er hentet som den direkte afløser for Sly, er sammenligningen selvfølgelig helt naturlig.
Steffen am skrev:Nu er der ild i ham! :D
https://youtu.be/IYnDRM4SDJI?t=1m43s
Ja lad os håbe at det er starten på noget stort ;)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ja ok, god pointe. ;)

Ja, er sikker på at det kan direkte overføres :D

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vi skal også have med i diskussionen omkring Daniel Royer (og de andre indkøb i sommerpausen), at der er kommet en ny træner til klubben siden Sly drog til Rusland. Vi har ikke haft tid til at træne - og holdet har på intet tidspunkt fungeret offensivt. Spillere som Sisto, Anderson og Rilwan har været meget skadet og når de ikke har været skadet er det vel kun Anderson som har præsteret bare nogenlunde i det store hele.

Så er det altså ikke nemt at komme til klubben. Mine forventninger til Royer og de andre indkøb er at de skal kunne præstere efter vinterpausen. Jeg har også undladt at komme med ret meget kritik (om nogen) af Thorup, fordi han ikke har haft mulighed for at træne med holdet. Kan dog godt røbe at jeg ikke er ubetinget tilfreds med JT. Royer er jeg fint tilfreds med. Slutproduktet mangler ganske vist men han arbejder stenhårdt - er super god i småspil i de små rum. Han mangler blot at det temposkift i sine driblinger der sætter ham afgørende fri til indlæg eller afslutning.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Royer var "royet" ud på bænken mod AGF, det kan næppe have været på grund af overbelastning efter vores aflyste kamp mod FCK. Jeg synes egentlig han har vist fine tegn, og at det er for tidligt at bedømme ham endnu. Ganske som med Sisto har det været svært for Royer, vores offensiv virker ikke, kræfterne bliver spildt.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er det rigtigt læst at Riddersholm sagde nej til Royer?
http://sport.tv2.dk/2015-11-29-superlig ... -hestehale

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Interessant analyse. Whatever, Ankersen tør i det mindste gå nye veje og har pengene med til det :-)

Besvar