FCM - ÅB
Re: FCM - ÅB
http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-aab-3
Ingen af de tvivlsomme er blevet klar. Så det kan blive hård omgang på søndag.
Havde håbet på mindst Poulsen, men så skal vores reserver blot bevise sig.
Vi har heldigvis kvalitet på alle pladserne.
Det må blive Sparv som skal ind i stedet for Poulsen. Mens Urena kan få chancen helt i top.
Fedt at se Mikkel Duelund i truppen.
I den grad en bet, at vi må undvære 5 spillere fra start-11. Jeg havde sgu regnet med at JP blev klar. Vi kommer i den grad til at mangle ideer, kreativitet og gennembrud på den centrale del af banen. Meget kommer til lægge på skuldrene af Pione og Sly.mrjelle skrev:http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-aab-3
Dog godt at se Rilwan tilbage i truppen. Man var jo også begyndt at spille ham ind som 8'er, så hvis han havde haft flere kampe i benene, kunne han være et alternativ derinde.
Traditionen tro er vi vandvittigt hårdt ramt op til en AaB kamp og med hele midteraksen ude ligner det mission impossible! Jeg sælger meget gerne for 1 point..
Mike
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Jeg ville vove at spille Marco i stedet for Poulsen, sammen med Olsson og Izunna/Sparv. Jeg synes simpelthen ikke, at de forreste får nok at arbejde med, når vi spiller med to defensive på midten.Ravnen skrev:Det må blive Sparv som skal ind i stedet for Poulsen. Mens Urena kan få chancen helt i top.
Jeg tror vi har nogle meget ærgerrige spillere i "anden række", som gerne vil vise at de bør spille mere. Marco Larsen ved vi kan spille den samme plads som Andersson, og nu er også Olsson i spil til den plads.
Enten Izunna eller Sparv har måtte være på bænken skiftevis, nu er der plads til dem begge centralt.
Urena får formentlig chancen fra start, han har vist lovende takter.
Jeg tror virkelig at de spillere som går ind på de skadede spilleres pladser, har så meget lyst til at vise hvad de kan, at det måske endda kan give os lidt ekstra energi.
Vores bredde vil få os igennem den her kamp, vi skal have tre point uanset disse skader.
Enten Izunna eller Sparv har måtte være på bænken skiftevis, nu er der plads til dem begge centralt.
Urena får formentlig chancen fra start, han har vist lovende takter.
Jeg tror virkelig at de spillere som går ind på de skadede spilleres pladser, har så meget lyst til at vise hvad de kan, at det måske endda kan give os lidt ekstra energi.
Vores bredde vil få os igennem den her kamp, vi skal have tre point uanset disse skader.
Jeg sidder med sådan en dum følelse af at vi kommer til at se en overtændt anfører, der ryger ud...
Håber dog at han holder sig på måtten for jeg ser ham som en af de spillere der kan vinde den kamp for os
Men er ellers enig med Ravnen i at de andre spillere sagtens kan gå ind og gøre så god figur, at vi får den tiltrængte sejr over AaB
Håber dog at han holder sig på måtten for jeg ser ham som en af de spillere der kan vinde den kamp for os
Men er ellers enig med Ravnen i at de andre spillere sagtens kan gå ind og gøre så god figur, at vi får den tiltrængte sejr over AaB
Enig. Vi har også tidligere prøvet den defensive indstilling, netop mod Aab, uden succes. Vores offensiv var væk i store dele af kampen og det har vi ikke råd til imorgen, hvor netop vores offensive spillere og deres hurtighe er vores store styrke, i en kamp hvor vi mangler så mange start 11 spillere.Noe skrev:Jeg ville vove at spille Marco i stedet for Poulsen, sammen med Olsson og Izunna/Sparv. Jeg synes simpelthen ikke, at de forreste får nok at arbejde med, når vi spiller med to defensive på midten.Ravnen skrev:Det må blive Sparv som skal ind i stedet for Poulsen. Mens Urena kan få chancen helt i top.
Ser selv en midtbane med Olsson, Marco og Izunna som skraldemand, samt offensiv, med Sly, Sisto, Urena og deres samlede offensive kræfter og hurtighed.
Jeg er ikke enig i at Marco Larsen skal starte, og da slet ikke på midten. Jeg ser ham som angriber med hans hurtige antrit. Synes han fik for lidt ud af det mod SIF, hvor han var svageste led. Ser ud til at have problemer med teknikken.
Kunne godt tænke en 4-4-2 med Paul og Urena til at presse KEP og Thelander, men omvendt skal vi også passe på Aab´s kanter hvor især deres højre side med Dalsgård ser ud til at være kommet igang.
de 4 på midten kunne være Olsson, Sparv, Sly og Sisto.
Jeg kan slet ikke forstå at man ikke starter med Sparv hver eneste gang. Han er vores suverænt bedste spiller. Her er der virkelig noget internationalt snit, og så spiller han med et kæmpe overblik. Jeg mener vores bedste køb i lang tid.
Håber inderligt at den hedder 8-0-0 efter imorgen.
Kunne godt tænke en 4-4-2 med Paul og Urena til at presse KEP og Thelander, men omvendt skal vi også passe på Aab´s kanter hvor især deres højre side med Dalsgård ser ud til at være kommet igang.
de 4 på midten kunne være Olsson, Sparv, Sly og Sisto.
Jeg kan slet ikke forstå at man ikke starter med Sparv hver eneste gang. Han er vores suverænt bedste spiller. Her er der virkelig noget internationalt snit, og så spiller han med et kæmpe overblik. Jeg mener vores bedste køb i lang tid.
Håber inderligt at den hedder 8-0-0 efter imorgen.
Jeg synes også det er ualmindeligt svært at komme udenom Tim Sparv når både Poulsen og Andersson er ude. Han har virkelig gjort det godt, og han formentlig mere at byde ind med når han ikke er låst i en defensiv rolle?
Ja det er svært at komme uden om Sparv, som har gjort det rigtig godt. Men nu er han for det første en anden slags spiller end, både Poulsen og Endnu længere fra Andersson. For det andet Har Glen prøvet Sparv og Izunna sammen og det har fejlet "på det groveste" bla. mod Aab. De gange hvor det har været prøvet, har vores offensiv, været total usynlig i store dele af kampen og det ender som en forsvarskamp, hvor vores offensive styrke er sat ud af spillet. Det er prøvet mod Aab og det virker ikke.Ravnen skrev:Jeg synes også det er ualmindeligt svært at komme udenom Tim Sparv når både Poulsen og Andersson er ude. Han har virkelig gjort det godt, og han formentlig mere at byde ind med når han ikke er låst i en defensiv rolle?
Så valget i min verden, bliver om det er Izunna (skraldemand) eller den mere boldspillende Sparv som skal være på den defensive midt. Sammen med Olsson og eks. Marco, til at fodre vores hurtige offensiv og hjælpe med at ødelægge Aab`s opspil. At spille både Izunna og Sparv sammen igen mod Aab, vil formentlig være et defensiv selvmål og endnu en sejr til Aab.
Sparv eller Izunna ? Well bare ikke begge 2 samtidig, hvis vi vil gå efter 3 point.
- DenStolteJyde
Ved ikke om det er realistisk, men jeg tænkte lidt på at det kunne være interessant at stille noget i stil med det her:
____________HAUGAARD_______________
BAK BACH___DICKOH___LARSEN___LAURIDSEN
______________SPARV__________________
SISTO______SLY______MARCO____HASSAN
______________UREÑA________________
Sisto og Hassan vil så have muligheden for selv at gå mod mål eller at spille Urena i dybden ligesom jeg tror på at Sly også vil kunne føre bolden frem selv og være med til på den måde at udgøre en trussel.. Om det vil virke i virkelighedens verden tør jeg ikke sige.. I FIFA havde det været en sikker vinder
Sisto og Hassan vil så have muligheden for selv at gå mod mål eller at spille Urena i dybden ligesom jeg tror på at Sly også vil kunne føre bolden frem selv og være med til på den måde at udgøre en trussel.. Om det vil virke i virkelighedens verden tør jeg ikke sige.. I FIFA havde det været en sikker vinder
Jeg ville nu bytte Hassan med Olsson:DenStolteJyde skrev:Ved ikke om det er realistisk, men jeg tænkte lidt på at det kunne være interessant at stille noget i stil med det her:
__________Haugaard________________
Bak Bach__Dickoh__Larsen__Lauridsen
__________Sparv_________________
Sisto____Olsson___Larsen_____Sly
__________Ureña______________
Hvis det kommer op at køre, så får bolsjedrengene noget at se til!
Jeg ville ikke turde den midtbane. Ved godt det ikke har kørt offensivt de gange, hvor både Sparv og Izunna har været på banen, men det har i mine øjne været fordi taktikken har været at vende trekanten om. Jeg ville bibeholde den normale trekant med Izunna som den defensive og Sparv og Larsen i Poulsens og Anderssons roller. Jeg kender ikke Olsson godt nok til at vide om han tager de dybdeløb, der skal til. Det gør Larsen. Og jeg er bestemt ikke enig i, som skrevet andetsteds, at han er angriber. I min optik har Larsen spillet allerbedst for FCM i Anderssons rolle. Det store spørgsmål er så om Sparv har de offensive kvaliteter til at spille frem i banen?oros skrev:Jeg ville nu bytte Hassan med Olsson:
Ellers er jeg enig i opstillingen.
/Cortez
Hmm.... Man kunne også lægge Ureña ved siden af Larsen med Paul på toppen.....Cortez skrev:Jeg ville ikke turde den midtbane. Ved godt det ikke har kørt offensivt de gange, hvor både Sparv og Izunna har været på banen, men det har i mine øjne været fordi taktikken har været at vende trekanten om. Jeg ville bibeholde den normale trekant med Izunna som den defensive og Sparv og Larsen i Poulsens og Anderssons roller. Jeg kender ikke Olsson godt nok til at vide om han tager de dybdeløb, der skal til. Det gør Larsen. Og jeg er bestemt ikke enig i, som skrevet andetsteds, at han er angriber. I min optik har Larsen spillet allerbedst for FCM i Anderssons rolle. Det store spørgsmål er så om Sparv har de offensive kvaliteter til at spille frem i banen?oros skrev:Jeg ville nu bytte Hassan med Olsson:
Ellers er jeg enig i opstillingen.
/Cortez
Jeg ved heller ikke, om Olsson tager de nødvendige dybdeløb. Det ved jeg på den anden side heller ikke, om Sparv gør?
Jeg er godt nok spændt på, hvordan Glenn løser det her. Der virkelig mange gode kort at blande.