SIF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fcmrose

Re: SIF - FCM

Indlæg af Fcmrose »

Lund7400 skrev:Enig med dig Lupus. Selvom Marco og Sisto nok bytter kant.

Jeg synes dog det kunne være forfriskende at prøve med en 4-4-2 diamant.

Haug.
BB, Bang, Jim, Lau
Sparv
Olsson Andersson
Sisto
Urena Duncan.

Det er selvfølgelig vovet og måske en anelse dumdristigt, men jeg tror det vil være hamrende effektivt.
Enig med dig Lund7400 en 4-4-2 kune være fristende, jeg tror ikke det kommer til at ske. Mon ikke Urena eller Olsson kommer ind på Slys plads. Om det bliver Sparv eller Izunna kan vel næsten være det eneste spørgsmål der er tilbage.

Jeg er altid bekymret over at tage til Silkeborg. Som andre i tråden er inde på, så siger statistikken, at på et eller andet tidspunkt så skal SIF begynde at vinde igen. Jeg synes dog også, at selv nu hvor vi bliver udfordret på bredden, så har vi stadig et vildt stærkt hold at stille med, og hvis ellers spillerne (og fans'ne) er klar, så skal vi nok klare at få 3 point - alt andet vil være en katastrofe.

Ses i morgen i Silkebog!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Når vi har set hvordan trænerne har sat taktikken op på udebane, så virker det oplagt at vi starter med både Izunna og Sparv. Altså i en mere defensiv formation end hjemme.

Christian

Indlæg af Christian »

At Silkeborg endnu ikke har vundet en kamp kan kun være en fordel for os.
Selvfølgelig vil de gerne vinde, men det er jeg sikker på at de har villet før hver eneste kamp.

Omvendt skulle det jo være en fordel at møde et hold der har vundet alle kampe, for de skal jo tabe på et tidspunkt ;)

Vi har det næsten altid svært mod Silkeborg, men jeg håber Glenn og Co formår at justere de steder hvor det ikke lykkedes så godt da vi mødte dem sidst.

Jeg ser meget gerne Olsson fra start. Han har vist lovende takter og må virkelig brænde for at vise hvad han kan.
Så må vi se om vi har fået talt ham op til mere end han er.

Jeg synes heller ikke Duncan behøver være sikker starter. Jeg vil være helt tryg ved både Paul og Urena som alternativ, og Duncan tager sikkert heller ikke skade af at mærke at andre puster ham i nakken i forhold til en startplads.

Noe

Indlæg af Noe »

Ravnen skrev:Når vi har set hvordan trænerne har sat taktikken op på udebane, så virker det oplagt at vi starter med både Izunna og Sparv. Altså i en mere defensiv formation end hjemme.
Mod SIF? Det ville overraske mig meget. Især når vi uanset hvad, vil miste noget offensiv power på den ene fløj, med Sly ude. Men ideen om to defensive midtbanefolk virker som en af Glens darlings, så det er nok ikke sidste gang vi ser det.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Tipsbladet har ikke meget fidus til os: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland

974

Indlæg af 974 »

Jeg tror at Duncan vil kæmpe r.... ud af bukserne i forhold til en landsholdsplads :-)

2 mål fra ham virker givet ! :-)

974

Indlæg af 974 »

Kent skrev:Tipsbladet har ikke meget fidus til os: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
Lugter da vist mest af at Danske Spil har brug for penge :lol:

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kent skrev:Tipsbladet har ikke meget fidus til os: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
Det har jeg egentlig heller ikke. Kampen er på papiret en vi skal vinde sikkert og hente de forventede 3 point, når det er top mod bund. Men alt andet lige har Fcm en tendens til ofte at falde i niveau mod "svagere" hold og vi har da også set heldige sejre i dete efterår bla. senest mod Sif.

Sif er et hold vi ofte har det svært imod. De spiller ofte godt mod os og skal have point og hungrer efter en sejr og hvem vil være bedre at tage en sejr over, end os? Førerholdet og lokal rivalen.

Vi skal vinde og hente 3 sikre point, men ikke destro mindre er dette en kamp, der meget vel kan ende galt.

Vi skal have 100% fokus fra start og på intet tidspunkt, løsne tøjlerne. Formår vi det, vinder vi også, men slækker vi på aftalerne og ikke mindst niveauet, kan vi meget vel give Sif den sejr, de skal have.

Vi har ingen grund til at hjælpe Sif, så fuld fokus højt niveau og 3 point tak :)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Temmelig fjollet "dom" af tipsbladet. Man må jo næsten tolke det sådan at de ikke bryder sig om at vi vinder, og fører ligaen ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Indkast.dk er ikke enig med Tipsbladet: http://indkast.dk/index.php?nyhed=123427
Bud på kampens profil:
Pione Sisto har haft en imponerende sæson, hvor det er blevet til seks mål og to assist. Senest stod han for begge scoringer mod FC Nordsjælland, og vi tror på, at stimen fortsætter for den 19-årige med sudanesiske rødder.

Bud på kampens resultat:
Vi tror simpelthen ikke på, at Silkeborg får noget med fra kampen mod topholdet. Så buddet bliver en Midtjylland-sejr på 3-0

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Det er helt fint, at nogle medier tror vi skuffer. Det kan da skabe noget motivation hos spillerne (som sandsynligvis tager lettere på SIF-kampen end andre).

974

Indlæg af 974 »

Supernatural skrev:Det er helt fint, at nogle medier tror vi skuffer. Det kan da skabe noget motivation hos spillerne (som sandsynligvis tager lettere på SIF-kampen end andre).
Bag "medierne" findes der jo ofte bare nogle personer, som kommer med deres subjektive bud, så det er da ikke altid lige til at tage seriøst, udover det da naturligvis i nogle tilfælde drejer sig om personer med en vis indsigt.
Indkast.dk giver jeg nu ikke meget for...

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Ja tak....
Så vigtigt...
Styr på det i det meste af kampen

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

andre Rømer og lauridsen de svage led i dag

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

FCM2000 skrev:andre Rømer og lauridsen de svage led i dag
Kampen understreger hvad jeg har tænkt hele tiden. Vi skal købe Zidan, Olsson, Urena og en højre back til vinter.

Besvar