Hobro - FCM
Re: Hobro - FCM
Ja, det kan vist ikke gøres meget bedre. Flot, flot...
/Cortez
/Cortez
Told you. Håber vi fortsætter i andenhalvleg og får banket et par stykker mere ind, så kan det nærmest blive en 4 points sejr. Egentlig burde vi allerede føre større nu, Duncan er altså desværre temmelig uskarp endnu. 
Og 2 mål direkte på frispark... et par dage siden
-
Uldkraemmeren
Mon ikke der skulle være basis for at få Duncan tilbage på Landsholdet? Han er i den grad klar igen.
Fedt. Perfekt start på landskamppausen, eller næsten perfekt, for det sidste mål ødelægger det sgu lidt for mig. Haugaard har ikke niveau til Suppen i øjeblikket, så hvis manvirkelig vil gå efter guldet, som man bør, så skal man hente en ny keeper.
Slap nu af med Haugaard... Lössl var edder'mandme også ringe i hans opstart.
Lössl strålede bare mere sikkerhed i hans spilPH1978 skrev:Slap nu af med Haugaard... Lössl var edder'mandme også ringe i hans opstart.
Prøv nu lige... Vi har for filen da lige vundet 5-1 mod Hobro. Duncan scorede hattrick, to frisparksperler... Hvad fan... Er der at klage over? Ja, undskyld mig.
/Cortez
/Cortez
Sådan har det altid været med nogle debattører herinde...Cortez skrev:Prøv nu lige... Vi har for filen da lige vundet 5-1 mod Hobro. Duncan scorede hattrick, to frisparksperler... Hvad fan... Er der at klage over? Ja, undskyld mig.
/Cortez
Der skal findes en syndebuk, og selv efter en storsejr på udebane, så vil man kun gå efter ens "hadespiller"
Jeg hørte kun kampen i radioen, men jeg hørte nævnt at han ellers havde 2 store redninger i kampen
Hold nu. Blot fordi holdet præsterer formidabelt, så kan enhver sgu da ikke nødvendigvis se sig fri for individuel kritik. Haugaard var igen usikker i flere situationer, og det er alt for ofte. Kan man være så usikker, eller bare dårlig(?), når man fører 5-0 mod Hobro, hvornår vil han så føle sig sikker. Jeg tror desværre ikke ðt kommer med tiden.
Jeg "hader" ikke Haugaard. Prøv nu og stop dig selv - Jeg kommer bare med min mening omkring ham, om folk kan lide det eller ej.974 skrev:Sådan har det altid været med nogle debattører herinde...Cortez skrev:Prøv nu lige... Vi har for filen da lige vundet 5-1 mod Hobro. Duncan scorede hattrick, to frisparksperler... Hvad fan... Er der at klage over? Ja, undskyld mig.
/Cortez
Der skal findes en syndebuk, og selv efter en storsejr på udebane, så vil man kun gå efter ens "hadespiller"
Jeg hørte kun kampen i radioen, men jeg hørte nævnt at han ellers havde 2 store redninger i kampen
BTT:
Fantastisk sejr idag
Sparv et godt indhop efter han blev skiftet ind med Sisto - Jacob Poulsen med et frisparks mål som han plejer at gøre
Virkelig flot kamp af drengene idag
Jeg forstår ærligtalt ikke man kan sidde og kritisere Haugaard efter denne kamp, han havde et par rigtig gode redninger og han var chanceløs ved målet så han kan ikke gøres ansvarlig for det, så hvad er der at klage over?
Hvor mange målmænd vil I have i truppen?
Jeg forstår ærligtalt ikke man kan sidde og kritisere Haugaard efter denne kamp, han havde et par rigtig gode redninger og han var chanceløs ved målet så han kan ikke gøres ansvarlig for det, så hvad er der at klage over?
Hvor mange målmænd vil I have i truppen?
Det kan være nogle gerne vil have en der er bedre end dem vi har ?Sniper skrev:Hvor mange målmænd vil I have i truppen?
Til kampen:
Fantastisk at se at holdet spiller som et hold og at vi spiller vores spil. Rigtig god kamp, flotte mål og rigtigt lækre 3 point
Flot
Og skal man være lidt flabet, kan man godt sige at Duncan skylder et mål, selvom han scorer 3
Jeg har deltaget i mange "hadedebatter" om spillere, ja og mange gange faktisk målmænd
Vi har nok aldrig rigtigt haft en klassemålmand, men Peter Skov Jensen blev vel en af de bedste?
Lössl fik rigtigt mange hug herinde, rigtigt mange..
Men udviklede sig stærkt
Men når det gælder målmænd, så er det måske et område, hvor FCM ikke har valgt at investere det vilde i?
Vi har jo altid scoret ret mange mål, og en af grundene er vel at vi næsten altid har ønsket dette fremfor at blive et kompakt hold
FCM har ønsket at underholde med fremadrettet spil ud fra devisen - hellere vinde 3-2 end 1-0
For mig betyder FCM rigtigt meget, og ja, jeg vil også hellere vinde 3-2 end 1-0
Så hvis det skal betyde at vi må bruge lidt tid på at få eks. Haugaard op på et højt niveau, så er det fint for mig
Havde selv stor tvivl om Lauridsen - jeg synes at han har gjort det fremragende !
Vi har nok aldrig rigtigt haft en klassemålmand, men Peter Skov Jensen blev vel en af de bedste?
Lössl fik rigtigt mange hug herinde, rigtigt mange..
Men udviklede sig stærkt
Men når det gælder målmænd, så er det måske et område, hvor FCM ikke har valgt at investere det vilde i?
Vi har jo altid scoret ret mange mål, og en af grundene er vel at vi næsten altid har ønsket dette fremfor at blive et kompakt hold
FCM har ønsket at underholde med fremadrettet spil ud fra devisen - hellere vinde 3-2 end 1-0
For mig betyder FCM rigtigt meget, og ja, jeg vil også hellere vinde 3-2 end 1-0
Så hvis det skal betyde at vi må bruge lidt tid på at få eks. Haugaard op på et højt niveau, så er det fint for mig
Havde selv stor tvivl om Lauridsen - jeg synes at han har gjort det fremragende !
Suveræn sejr af drengene i dag. 5-1 var virkelig en magt demostration. Jeg synes også det lignede et superligahold mod et 1. divisionshold gennem hele kampen, vi var markant stærkere overalt på banen.
Fedt nok at se en udekamp, uden på noget tidspunkt at være nervøs. Anden halvleg var da en ren nydelse, stensikker sejr og man kunne sidde slappe af
Synes hele holdet gjorde det fremragende. Haugaard inkluderet! Den Hobro kasse var bare flot sat ind. Synes Haugaard på nuværende tidspunkt er bedre i feltet end Lössl var efter samme antal kampe. Han skal nok blive rigtig god! Det var Lössl også, der er en grund til at han fik skiftet til fransk fodbold, det er sværere for målmænd at lave udlandsskiftet.
Jakob Poulsen var helt forryngende, han kontrollerede alt. Duncan viser hvor vigtig han er for os.
Rømer og Lauridsen gjorde det fremragende på back. Erik og Patrick havde helt styr på Antipas.
Jeg bukker mig i støvet, sådan. Hul i det med reduceringen.
Fedt nok at se en udekamp, uden på noget tidspunkt at være nervøs. Anden halvleg var da en ren nydelse, stensikker sejr og man kunne sidde slappe af
Synes hele holdet gjorde det fremragende. Haugaard inkluderet! Den Hobro kasse var bare flot sat ind. Synes Haugaard på nuværende tidspunkt er bedre i feltet end Lössl var efter samme antal kampe. Han skal nok blive rigtig god! Det var Lössl også, der er en grund til at han fik skiftet til fransk fodbold, det er sværere for målmænd at lave udlandsskiftet.
Jakob Poulsen var helt forryngende, han kontrollerede alt. Duncan viser hvor vigtig han er for os.
Rømer og Lauridsen gjorde det fremragende på back. Erik og Patrick havde helt styr på Antipas.
Jeg bukker mig i støvet, sådan. Hul i det med reduceringen.