Erik til fck???
Re: Erik til fck???
Jeg forstår sagtens signal værdien, men selvfølgelig sælger Steinlein til FCK hvis prisen er iorden, det er utopi at tro andet. AaB, eller alle andre klubber, vil gøre det samme.
Hvis Steinlein skulle modtage et bud på 30 millioner for Svitchenko, eller en anden spiller, så er han videre inden i kan nå og sige, jamen sagde han ikke noget andet.
De 100 procent er rent spin. Prisen skal bare være rigtig.
Hvis Steinlein skulle modtage et bud på 30 millioner for Svitchenko, eller en anden spiller, så er han videre inden i kan nå og sige, jamen sagde han ikke noget andet.
Skulle FCK smide 30 mio. så er jeg tilbøjelig til, at tro du har ret. Det er temmelig sikkert de færreste klubber i DK der siger nej til den slags beløb - herunder FCK selv, der jo er ved at afhænde Sigurd' for en sum i samme boldgade.jonas386 skrev:Jeg forstår sagtens signal værdien, men selvfølgelig sælger Steinlein til FCK hvis prisen er iorden, det er utopi at tro andet. AaB, eller alle andre klubber, vil gøre det samme.
Hvilket var min pointe. FCM har ikke råd til at afvise allw bud der kommer. De 30 millioner for sigurdsson er også total overpris, så forståeligt nok han ryger videre for det beløb. Hvis FCK ville kunne de jo godt sige nej, men de ved jo godt det er en ekstrem pris for en sådan spiller.
Mht at AaB har fundamentet og burde ligge i toppen kan man jo sige det samme med AGF og OB. Man må barr indse det er svært at hamle op med FCK og Brøndby når de får det meste af opmærksomheden. Jeg kam forestille mig man har samme problem i det midtjyske.
Mht at AaB har fundamentet og burde ligge i toppen kan man jo sige det samme med AGF og OB. Man må barr indse det er svært at hamle op med FCK og Brøndby når de får det meste af opmærksomheden. Jeg kam forestille mig man har samme problem i det midtjyske.
Nej, det var overhovedet ikke din pointe. I dit første indlæg var din pointe, at han ville blive solgt allerede ved et bud på 10 mio:jonas386 kl. 13.56 skrev:Hvilket var min pointe. FCM har ikke råd til at afvise allw bud der kommer. .
Lidt over en time senere, er din pointe så, at hvis prisen er 3x så høj, så bliver han nok solgt. Det varer sikkert ikke længe, inden du mener der skal 60 mio på bordet. Og så har du helt ret - så bliver han solgt.jonas386 kl. 12.42 skrev:Jeg tror ikke du skal regne med FCM overhovedet blinker inden de accepterer et bud på 15 millioner. Nok heller ikke ved 10.
Som sædvanligt ændrer du argumenter og holdninger hurtigere end AaB smider millioner ud i Limfjorden.
Det er ikke sværere at læse end at se mit indlæg efterfølgende som er
At FCM så stadig næppe afviser ved 10 millioner mener jeg stadigvæk.Jeg forstår sagtens signal værdien, men selvfølgelig sælger Steinlein til FCK hvis prisen er iorden, det er utopi at tro andet. AaB, eller alle andre klubber, vil gøre det samme.
Jeg har ikke ændret noget som helst, og så et eller andet med sten og glashus.Som sædvanligt ændrer du argumenter og holdninger hurtigere end AaB smider millioner ud i Limfjorden.
-
Jesper BW1100
jonas386 skrev: Jeg tror ikke du skal regne med FCM overhovedet blinker inden de accepterer et bud på 15 millioner. Nok heller ikke ved 10. Uanset hvor mange penge FCK så har.
Du skriver forskellige ting med 1 times mellemrum.jonas386 skrev: Jeg forstår sagtens signal værdien, men selvfølgelig sælger Steinlein til FCK hvis prisen er iorden, det er utopi at tro andet. AaB, eller alle andre klubber, vil gøre det samme.
Du starter med at skrive at Steinlein accepterer et bud på 10-15 millioner på Erik uden at blinke. Der er du helt ude og skide på det postulat. Byder FCK 15 mio får de at vide de kan rende og hoppe. Erik har 2 år tilbage af sin kontrakt og kan sagtens sælges til sommer til udlandet for minimum det samme. I øvrigt er Erik på "låne"-anpart, hvor investorer "købte" andel i Erik og 5 andre (Albæk, Korch, Sisto, Marco L og Onuachu) for 20 mio (10 x 2 anparter). Det var skruet således sammen at investorerene fik en forrentning årligt på noget der menes 5-6 %, og indtil der blev solgt for 30 mio kr. gik 70 % retur til investorerne og 30 % til FCM (så investorerne ville ende med samlet udbetaling på 21 mio for deres 20 mio investering + deres forrentning).
Det er kun Albæk der er solgt af disse spillere for ca. 5 mio. Derfor skal der sælges for yderligere 25 mio før disse er fri. Det betyder at sælges Erik på nuværende tidspunkt for 15 mio vil FCM kun få 4,5 mio i kassen, hvilket slet ikke kan svare sig med det forår de går ind i. Og slet ikke til FCK.
Men er vi oppe i beløb der hedder 25-30 mio, som du nævner til sidst, er jeg også overbevist om han ryger uagtet hvilken klub det er. Det er så meget over markedsprisen på en gut som ham pt. at det er for godt til at afslå. Men det er heller ikke realistisk.
Det første var et postulat. Det andet var et svar til Mike der mente i ikke ville sælge under nogle omstændigheder. Uanset hvad vilkårene er for FCM må nan også indse at 15 millioner er mange penge i superligaen som det er nu. Og som du siger blev en profil som Albæk solgt for 5. Så hvis FCK virkelig gerne vil have Sviatchenko så får de ham nok også, og det bliver ikke engang for halvdelen af Sigurdsson pengene.
Jwg tror dog ikke FCK er interesserede men at det er det sædvanlige med at alle superliga profiler gerne skal linkes til FCK eller BIF når de slår igennem.
Jwg tror dog ikke FCK er interesserede men at det er det sædvanlige med at alle superliga profiler gerne skal linkes til FCK eller BIF når de slår igennem.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg tror også, at hvis buddet kommer op på 20 evt. 20+ millioner for Erik, så ryger han. Tænker på, var det ikke et sådan bud Erik afslå fra den Ukrainske klub, altså 20+ millioner ?
Hørte i radioen idag, at Brøndby ligeledes skulle have vist interesse i Erik.
Håber ikke dette resulterer i en budkrig mellem københavnerne for at bevise hvem der er økonomisk stærkest. Dette ville kunne resulterer i et bud, som FCM ikke kan takke nej til.
Håber ikke dette resulterer i en budkrig mellem københavnerne for at bevise hvem der er økonomisk stærkest. Dette ville kunne resulterer i et bud, som FCM ikke kan takke nej til.
-
TrueWolfMidt
Tror ikke Brøndby skal / tør købe så dyrt ind, efter alle de nye spillere de lige har fået ind. Men hvem ved. De har jo tilsyneladende en masse rige onkler fra amerika, med lommerne fulde af GULD-WBW skrev:Hørte i radioen idag, at Brøndby ligeledes skulle have vist interesse i Erik.
-
TrueWolfMidt
Jeg tror, at hvis Ståle Solbakken vil have Erik, så får han ham også, hvis prisen er rigtig. Mig bekendt er der ikke engang kommet et bud fra Fck til Fcm på Erik, kun udmeldinger om, at Fck er interesseret i Erik og hvem er ikke det.
Meget kan ske, men vi ved jo heller ikke hvad Fcm går og pusler med. Jo, at vi måske får Jacob Poulsen tilbage, men hvad der ellers foregår bag de lukkede døre, får vi jo først, at vide når der er noget konkret på papiret.
Meget kan ske, men vi ved jo heller ikke hvad Fcm går og pusler med. Jo, at vi måske får Jacob Poulsen tilbage, men hvad der ellers foregår bag de lukkede døre, får vi jo først, at vide når der er noget konkret på papiret.
Hvor mener jeg det? Du må meget gerne komme med citatet...jonas386 skrev:Det første var et postulat. Det andet var et svar til Mike der mente i ikke ville sælge under nogle omstændigheder.
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Så det ene var en holdning, og det andet var et standpunkt. Er det dig, Lars Løkke?jonas386 skrev:Det første var et postulat. Det andet var et svar til Mike
Jonas, hvis du er kommet herind for at fortælle os, at alle spillere er til salg, hvis bare prisen er rigtig, ja, så ved jeg næsten ikke, hvad jeg skal sige...

- FCM Fan nr. 1
Jeg æder min gamle IFS hat hvis Erik tager til FCK i dette transfervindue...
Fcm - Historiens bedste mestre!!!