Fcm - Randers.
Re: Fcm - Randers.
I dag var spillet i mine øjne noget ringere end mod Vestsjælland, og det var ikke nær så bittert at nøjes med det ene point i forhold til kampforløbet. Vi skaber utrolig få chancer, selvom vi har bolden meget. Så er det, man skal håbe på individuelle præstationer, men Sisto har trods en god indsats ikke smæld nok i sine støvler endnu, og Sylvester havde en regulær off-day. Alternativt skal vi vinde på dødbolde, men det fungerer heller ikke helt så godt pt.
Duncan er klasse, ren klasse. Det er en fornøjelse at se, uanset om boldene til ham ligger til fødderne, hovedet eller brystet. Endnu en gang er det ham, der er afgørende for vores mål, men selvfølgelig også tommel op til Jeppe Curth for at tro på den kasse.
Når Izunna næste gang render ind i en af sine tusinde karantæner, ser jeg også gerne, at man overvejer Bak som erstatning. Danny er ikke defensiv midt.
Nå, ind i Stadome og træne intensivt på plastik.
Duncan er klasse, ren klasse. Det er en fornøjelse at se, uanset om boldene til ham ligger til fødderne, hovedet eller brystet. Endnu en gang er det ham, der er afgørende for vores mål, men selvfølgelig også tommel op til Jeppe Curth for at tro på den kasse.
Når Izunna næste gang render ind i en af sine tusinde karantæner, ser jeg også gerne, at man overvejer Bak som erstatning. Danny er ikke defensiv midt.
Nå, ind i Stadome og træne intensivt på plastik.
Re: Sv: Fcm - Randers.
Erik er ikke helt enig med dig.Persian_Wolf skrev:Utrolig skuffende at man ikke omsætter overtaget til flere mål. Torskedumt af Erik - han lignede ikke engang en som ærgerede sig over det
http://mobil.bold.dk/#/nyt/Sviatchenko-Jeg-dummede-mig
Hvis vi overpræsterede i starten, underpræsterer vi altså nu
Spillet er underligt passivt og stillestående og vi stopper jo reelt med at spille fodbold og kan slet, slet ikke holde i bolden. Hvor mange chancer har vi i dag? Har svært ved at huske alverden ud over nogle meget forkølede skud som blev grebet ud.
Hvis vi ser det hold som RFC starter med (mangler vel 4-5 mand fra normal start-11) og den stime de har været i, så er det altså en kæmpeskuffelse det her
Vi er stille og roligt ved at punktere en unik mulighed pga. vores formdyk, selv om vi endda får flere og flere spillere til rådighed. Øv!
Individualisterne lykkedes ikke med en skid, angrebet er igen uskarpt, forsvaret laver igen kampafgørende fejl og vi vinder ikke duellerne på midtbanen, lige modsat af den første del af sæsonen. Det skal altså vendes i en fart det her..
Spillet er underligt passivt og stillestående og vi stopper jo reelt med at spille fodbold og kan slet, slet ikke holde i bolden. Hvor mange chancer har vi i dag? Har svært ved at huske alverden ud over nogle meget forkølede skud som blev grebet ud.
Hvis vi ser det hold som RFC starter med (mangler vel 4-5 mand fra normal start-11) og den stime de har været i, så er det altså en kæmpeskuffelse det her
Individualisterne lykkedes ikke med en skid, angrebet er igen uskarpt, forsvaret laver igen kampafgørende fejl og vi vinder ikke duellerne på midtbanen, lige modsat af den første del af sæsonen. Det skal altså vendes i en fart det her..
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Resultathøst efter 12 spillerunder = 24 point, i gennemsnit 2 point pr. kamp.
Havde gerne solgt dette resultat inden sæsonstart, men sidder nok her i dag, med en lidt flov / underlig fornemmelse indeni. Hvad sker der ! Har mediernes forsøg på, at udråbe os som favoritter, givet os gummiben. Mangler at spillerne viser betydelig mere gejst. Tror vi, at sæsonen har været svær, så skal vi bare vente, for det bliver endnu sværere, startende med kampen mod Fc nordsjælland næste weekend.
Havde gerne solgt dette resultat inden sæsonstart, men sidder nok her i dag, med en lidt flov / underlig fornemmelse indeni. Hvad sker der ! Har mediernes forsøg på, at udråbe os som favoritter, givet os gummiben. Mangler at spillerne viser betydelig mere gejst. Tror vi, at sæsonen har været svær, så skal vi bare vente, for det bliver endnu sværere, startende med kampen mod Fc nordsjælland næste weekend.
-
TrueWolfMidt
Håber virkelig, at spillerne de næste runder spiller over evne og præsterer hvad der ønskes af dem.
Alt det ønskede i spiloplægget til de næste kampe, skal opfyldes til fulde og gerne lidt til.
Vi skal være stolte af vores placering, men havde vi ikke fået den start vi fik i de første 5 kampe, så havde vores situation set helt anderledes ud. Vi skal op på tæerne igen og vise vilje og engagement til, at ville vinde, uanset hvad det kræver. Der skal præsteres hårdere og mere, end vores kommende modstandere præsterer, derfor skal der nok tages en god snak om hvorfor vi ikke præsterer bedre og hvad der skal til for, at vi igen kommer på sporet.
Tidligere er der blevet sagt, at vi tager en kamp af gangen, men det virker som om, at alle ikke har villet gøre den ekstra indsats det kræver for, at hive sejren hjem, nemlig ved at arbejde hårdere i samtlige 90+ minutter.
Alt det ønskede i spiloplægget til de næste kampe, skal opfyldes til fulde og gerne lidt til.
Vi skal være stolte af vores placering, men havde vi ikke fået den start vi fik i de første 5 kampe, så havde vores situation set helt anderledes ud. Vi skal op på tæerne igen og vise vilje og engagement til, at ville vinde, uanset hvad det kræver. Der skal præsteres hårdere og mere, end vores kommende modstandere præsterer, derfor skal der nok tages en god snak om hvorfor vi ikke præsterer bedre og hvad der skal til for, at vi igen kommer på sporet.
Tidligere er der blevet sagt, at vi tager en kamp af gangen, men det virker som om, at alle ikke har villet gøre den ekstra indsats det kræver for, at hive sejren hjem, nemlig ved at arbejde hårdere i samtlige 90+ minutter.
Som frygtet blev det udslags given at vi ikke kunne stå i mod fysisk igennem kampen, men også taktisk syntes jeg vi laver fejl. Før deres scoring havde vi kampen igennem givet plads i mellem rummet mellem forsvar og midtbane hvor Swarts modtog bolden og kunne vende offensivt mod vores forsvar hvor det gir pote ved deres scoring, ja Sly slipper hans mand. Dette kunne være undgået ved at indskifte en spiller som dækker det område bedre ind Danny gør, vi havde Rømer på bænken som måske kunne have hjulpet defensiven. Vi mangler helt klart speed og farlighed i vores offensiv hvor kun Duncan lykkes hvor Sly taber bolden ofte og laver uheldige beslutninger og Sisto spiller for meget på tværs og mangler at han udfordre mod bunden af banen. Holdet mangler en sejr for at løsne op og spille frit, men mangler også i mine øjne det vild skab som vi kom ud med fra sæson start. Håber Izu kan holde sig fra karantæner her i resten af efter året og vores offensiv kommer mere med når Petter kommer mere ind på holdet.
Jeg ved ikke om det kun er os to, der ser det med rummet mellem forsvaret og midtbanen. Jeg syntes hele kampen igennem, på nær de første 10 minutter, at vi giver alt for god plads på midtbanen. Der er ingen pres på RFCs bold modtager, og de kan sågar nå at vende rundt, og komme i fart, inden vi kommer på dem.mnm123 skrev:Før deres scoring havde vi kampen igennem givet plads i mellem rummet mellem forsvar og midtbane hvor Swarts modtog bolden og kunne vende offensivt mod vores forsvar hvor det gir pote ved deres scoring.
Og så lige den sidste ting, Michael Johansen formår igen, totalt at overse alle de svinestreger, som modstanderne begår, samtidig med at han ser alle vores. Hvornår fanden får nogen fortalt ham at vi snart ikke gider at se ham i Herning mere.
Hullet mellem forsvar og midtbane plejer Izunna at fylde. Det er vel ikke så sært, at det bliver noget anderledes, når man bruger Danny derinde.
Danny skulle vel i teorien have fungeret som kreativ ankermand dernede, men det virkede ikke i praksis. Vi skal have en skraldemand på den plads, og det skal være Izunna, Bak eller Rømer. Eller Femi.
Danny skulle vel i teorien have fungeret som kreativ ankermand dernede, men det virkede ikke i praksis. Vi skal have en skraldemand på den plads, og det skal være Izunna, Bak eller Rømer. Eller Femi.
Tror mange har det med at overvurdere holdets evner pga de flotte resultater vi har haft..
Det kan man jo godt forstå for vi har jo reelt set også præsteret rigtigt godt og mange har spillet fine kampe.
Men vi har også mange spillere som ikke bare kan præstere i top hver gang, og så har vi ikke pt de spillere der kan komme ind og gøre en reel forskel, da de har været fraværende pga skader osv, eller kort og godt ikke endnu i hvert fald har de evner der skal til
OG så må man altså ikke glemme at vi aldrig er det eneste hold på banen
Det kan man jo godt forstå for vi har jo reelt set også præsteret rigtigt godt og mange har spillet fine kampe.
Men vi har også mange spillere som ikke bare kan præstere i top hver gang, og så har vi ikke pt de spillere der kan komme ind og gøre en reel forskel, da de har været fraværende pga skader osv, eller kort og godt ikke endnu i hvert fald har de evner der skal til
OG så må man altså ikke glemme at vi aldrig er det eneste hold på banen
ÅRRRRH come on.974 skrev:OG så må man altså ikke glemme at vi aldrig er det eneste hold på banen
- FCM Fan nr. 1
Kampen viste også hvad der sker hvis bare en eller to af vore faste kræfter enten underspræsterer (SLY) eller dummer sig (Erik). Den viser også at vi mangler bredde oppe foran.
Men selv i vores hidtil dårligste holdpræstation fik vi et point, mod et langtfra ueffent og fysisk meget stærkt Randershold. De kunne ligesåvel være et top 6-mandskab.
Vi må op på hesten igen
PS: EFB har tabt... yehhaaaa!
Men selv i vores hidtil dårligste holdpræstation fik vi et point, mod et langtfra ueffent og fysisk meget stærkt Randershold. De kunne ligesåvel være et top 6-mandskab.
Vi må op på hesten igen
PS: EFB har tabt... yehhaaaa!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
-
TrueWolfMidt
Ja og Aab taber mod Fck 3-0 det hjælper os trods alt også med, at holde afstand til de efterfølgende hold, men Fck nærmer sig med raske skridt.
Utroligt at Vff og Fc Vestsjælland fortsat kan holde sig i toppen, flot præsteret.
Utroligt at Vff og Fc Vestsjælland fortsat kan holde sig i toppen, flot præsteret.
Jeg synes vi spiller for passivt, og uden gnist i længere perioder. Da Randers så får det dumme mål, så vågner vi op til dåd, og laver et flot pres og viser en masse vilje, men desværre alt for sent.
Vi skal undgå de her døde perioder i kampene, hvor modstanderne får lov til at stå højt på vores banehalvdel, mens vi lidt passivt ser til, og ikke rigtig viser vilje.
Gummiben, ja måske. Jeg tror alt det her favoritsnak, har sat sig i hovedet på spillerne. Jeg håbede at landskamps pausen ville have givet en frisk start.. Der skal andre boller på suppen, hvis vi ikke meget snart også skal rende ind i vores første nederlag.
Erik skal også tage sig sammen, vi holder alle af ham, og han er fantastisk, men han har kostet 4 points i to kampe nu. Jeg tror han ville blive stærkere af, at komme et par kampe på bænken, eller hvad?
Vi skal undgå de her døde perioder i kampene, hvor modstanderne får lov til at stå højt på vores banehalvdel, mens vi lidt passivt ser til, og ikke rigtig viser vilje.
Gummiben, ja måske. Jeg tror alt det her favoritsnak, har sat sig i hovedet på spillerne. Jeg håbede at landskamps pausen ville have givet en frisk start.. Der skal andre boller på suppen, hvis vi ikke meget snart også skal rende ind i vores første nederlag.
Erik skal også tage sig sammen, vi holder alle af ham, og han er fantastisk, men han har kostet 4 points i to kampe nu. Jeg tror han ville blive stærkere af, at komme et par kampe på bænken, eller hvad?
Øhhhh nej. Det ville da være tåbeligt, at bænke vores bedste forsvarsspiller! Burde du så ikke også bænke Duncan efter FCV-kampen, hvor det vel lige så meget er hans store afbrænder i slutningen af kampen, der koster sejren? Det er da en helt fejlagtig logik, og manglende sans for hvordan Erik i øvrigt har spillet i de to nævnte kampe.Ravnen skrev:
Naturligvis bliver Erik ikke bænket.
Enig i at Erik ikke skal bænkes, men der er nok ingen tvivl om at der er spillere som er lidt for sikre på holdet og som ville have gavn af noget mere konkurrence. Lige nu ligner det der mangler vilje og power på holdet og der er nogle stykker som kunne trænge til at blive presset bagfra.Kent skrev:Øhhhh nej. Det ville da være tåbeligt, at bænke vores bedste forsvarsspiller! Burde du så ikke også bænke Duncan efter FCV-kampen, hvor det vel lige så meget er hans store afbrænder i slutningen af kampen, der koster sejren? Det er da en helt fejlagtig logik, og manglende sans for hvordan Erik i øvrigt har spillet i de to nævnte kampe.Ravnen skrev:
Naturligvis bliver Erik ikke bænket.