Uha uha, tak for info. Jeg kommer ikke selv på de der sociale medier, måske skulle man begynde at interesserer sig for dem.Noe skrev:Twitter. Morten Crone fra BT. Han har styr på Brøndby. EL-forbindelsen er mit gæt.ArneR skrev:Kilde tak?Noe skrev:Nu er Kahlenberg pludselig på banen i Brøndby. Det lugter af en svinestreg fra BIF-ledelsen, med OB og Emil Larsen som ofre..,
hvor fandt du den henne?
Fcm vs. Bif
Re: Fcm vs. Bif
Jeg kan anbefale Twitter, især som fodboldfan.ArneR skrev:Uha uha, tak for info. Jeg kommer ikke selv på de der sociale medier, måske skulle man begynde at interesserer sig for dem.Noe skrev:Twitter. Morten Crone fra BT. Han har styr på Brøndby. EL-forbindelsen er mit gæt.ArneR skrev: Kilde tak?
hvor fandt du den henne?
Man skal bare lige huske at følge de rigtige... Især internationalt er der rigtigt mange ITKs, som rent faktisk ikke ved meget andet, end hvad de lige drømte om en nat.Noe skrev:
Jeg kan anbefale Twitter, især som fodboldfan.
Mht Emil Lyng-sagaen, så har jeg dog fx denne morgen underholdt mig med et par af samtalerne...
Du mener Emil Larsen?Mazter81 skrev:Man skal bare lige huske at følge de rigtige... Især internationalt er der rigtigt mange ITKs, som rent faktisk ikke ved meget andet, end hvad de lige drømte om en nat.Noe skrev:
Mht Emil Lyng-sagaen, så har jeg dog fx denne morgen underholdt mig med et par af samtalerne...
Ifht. Emil Larsen har jeg hørt fra en Bif'er der har styr på sine kilder at han ikke rigtigt har noget brusk tilbage i knæene (lidt ala Grønkjær) og det var derfor de ikke signede ham.
http://fcm.dk/nyheder/parkering-er-flyt ... t-i-morgen
Der er lavet lidt om på parkeringen på grund af det der heste noget, læs ovenstående link.
Der er lavet lidt om på parkeringen på grund af det der heste noget, læs ovenstående link.
- bobthebuilder_dk
Linket er vist lavet om?Spicker skrev:http://fcm.dk/nyheder/parkering-er-flyt ... t-i-morgen
http://fcm.dk/nyheder/vigtig-info-parke ... til-p-vest
Nå skal vi have en ny stadionrekord??
BILLETSTATUS (FREDAG KL.10):
FAXE KONDI TRIBUNEN: UDSOLGT
HANDELSBANKEN TRIBUNEN: UDSOLGT
SPORT-MASTER TRIBUNEN: UDSOLGT
UDEHOLD TRIBUNEN: UDSOLGT
UNIBET TRIBUNEN: 600 PLADSER
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
forventet opstilling fra Brøndby
Hradecky
Holst, Almebäck, Albrechtsen, Durmisi
Ørnskov, Phiri
Antipas, Thygesen, Gehrt
Makienok
jeg er ikke sikker på, at de bringer Zohore i spil fra start - alternativ er det vel i stedet for Gehrt og så en 4-4-2.
Jeg synes vi bør have muligheder mod deres to backs - Sly og Pisto skal virkelig udfordre.
Samtidigt skal Duncan vel kunne give Almebäck og Albrechtsen en travl aften.
Omvendt får Erik og Patrick nok at se til i luftspillet mod Makienok.
Men vi skal kunne overmatche deres midtbane.
lad os få udsolgt og få sat tryk på stadion...
Hradecky
Holst, Almebäck, Albrechtsen, Durmisi
Ørnskov, Phiri
Antipas, Thygesen, Gehrt
Makienok
jeg er ikke sikker på, at de bringer Zohore i spil fra start - alternativ er det vel i stedet for Gehrt og så en 4-4-2.
Jeg synes vi bør have muligheder mod deres to backs - Sly og Pisto skal virkelig udfordre.
Samtidigt skal Duncan vel kunne give Almebäck og Albrechtsen en travl aften.
Omvendt får Erik og Patrick nok at se til i luftspillet mod Makienok.
Men vi skal kunne overmatche deres midtbane.
lad os få udsolgt og få sat tryk på stadion...
Ja, det var der også lidt rygter fremme om...Spicker skrev:Du mener Emil Larsen?Mazter81 skrev:Man skal bare lige huske at følge de rigtige... Især internationalt er der rigtigt mange ITKs, som rent faktisk ikke ved meget andet, end hvad de lige drømte om en nat.Noe skrev:
Ifht. Emil Larsen har jeg hørt fra en Bif'er der har styr på sine kilder at han ikke rigtigt har noget brusk tilbage i knæene (lidt ala Grønkjær) og det var derfor de ikke signede ham.
+ Det vidst blev slået fast, at hvis det var et knæ-problem, så havde han netop været til gennemsyn hos den førende ekspert i knæproblemer i Dk... I så fald ærgerligt for Emil Lyng
Alle har jo vidst, at Emil Larsen har fået en stor knæoperation. Inklusive Brøndby, før de afgav bud på ham. Det kan nok aldrig bevises, men man kunne få den mistanke, at Larsen pludselig ikke var så interessant mere, da Kahlenberg kom på banen. Så var knæet pludselig en rigtig god undskyldning for at trække i nødbremsen.Mazter81 skrev:Ja, det var der også lidt rygter fremme om...Spicker skrev: Ifht. Emil Larsen har jeg hørt fra en Bif'er der har styr på sine kilder at han ikke rigtigt har noget brusk tilbage i knæene (lidt ala Grønkjær) og det var derfor de ikke signede ham.
+ Det vidst blev slået fast, at hvis det var et knæ-problem, så havde han netop været til gennemsyn hos den førende ekspert i knæproblemer i Dk... I så fald ærgerligt for Emil Lyng
Uanset, så er det en skidt sag, og jeg har oprigtig ondt af Larsen, som pludselig kan få en del sværere ved at finde karrieremuligheder fremadrettet.
-
Hvasser
Lidt off-topic, og meget sent, men der skulle vel aldrig være nogen som kører fra Aarhus til kampen i aften?
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Har fra pålidelig kilde at Makienok ikke er klar til i aften og Zohore derfor starter inde.
Statistik kan godt være rar læsning 
Hvis FCM vinder fredagens kamp, vil de være det blot tredje hold i Superligaens historie til at have maksimumpoint efter fem runder. I begge tidligere tilfælde er det pågældende hold blevet danske mestre.
Men nu skal vi jo liige vinde den
Hvis FCM vinder fredagens kamp, vil de være det blot tredje hold i Superligaens historie til at have maksimumpoint efter fem runder. I begge tidligere tilfælde er det pågældende hold blevet danske mestre.
Men nu skal vi jo liige vinde den
Hvis jeg kan få en billet gør jeg måske. Skal nok lige komme tilbage til dig i pm hvis jeg skal afstedHvasser skrev:Lidt off-topic, og meget sent, men der skulle vel aldrig være nogen som kører fra Aarhus til kampen i aften?
Lidt mere statistik, fra bold.dk
Med Glen som træner, har vi aldrig tabt til Brøndby i Superligaen
Hele ni ud af FCMs foregående 19 hjemmekampe mod Brøndby i Superligaen er endt 1-1. Intet andet resultat har været i nærheden af at forekomme lige så mange gange, når de to hold har tørnet sammen i et Superligaopgør på midtjydernes hjemmebane.
Mod ingen anden klub har Brøndby en så lav sejrsprocent på fremmed græs i Superligaen, som de blågule har mod netop FCM (15,8 %).
Brøndby har kun vundet en af deres seneste 13 udekampe mod FCM i Superligaen, nemlig 4-2-sejren den 5. maj 2010.
Hvis man tæller kampene i Brøndby med, så har de blågule ikke besejret FCM i de seneste otte indbyrdes SL-opgør (4 uafgjorte, 4 nederlag) siden 1-0-sejren på eget græs den 1/8 2010. Mod ingen anden klub har BIF en lige så lang aktiv stime uden en sejr i de indbyrdes SL-opgør.

Med Glen som træner, har vi aldrig tabt til Brøndby i Superligaen
Hele ni ud af FCMs foregående 19 hjemmekampe mod Brøndby i Superligaen er endt 1-1. Intet andet resultat har været i nærheden af at forekomme lige så mange gange, når de to hold har tørnet sammen i et Superligaopgør på midtjydernes hjemmebane.
Mod ingen anden klub har Brøndby en så lav sejrsprocent på fremmed græs i Superligaen, som de blågule har mod netop FCM (15,8 %).
Brøndby har kun vundet en af deres seneste 13 udekampe mod FCM i Superligaen, nemlig 4-2-sejren den 5. maj 2010.
Hvis man tæller kampene i Brøndby med, så har de blågule ikke besejret FCM i de seneste otte indbyrdes SL-opgør (4 uafgjorte, 4 nederlag) siden 1-0-sejren på eget græs den 1/8 2010. Mod ingen anden klub har BIF en lige så lang aktiv stime uden en sejr i de indbyrdes SL-opgør.