Der er jo heldigvis enighed om prisen så det er ikke et tema974 skrev:Det synes jeg da ikke at man normalt får så titLazki skrev:Mærkeligt at der ikke kommer nogen form for udmelding eller indikation af, om Cedron' præstationer..?
Der skal vel være ro til at træne med, og det er vel heller ikke den bedste forhandlingstaktik at gå ud og sige "hold da op - han er skide god ham her" så kan prisen jo hurtigt blive skruet lidt op
Ny spiller Victor Cedron
Re: Ny spiller Victor Cedron
Generelt har vi ikke den bedste historik ifht. at fortælle om, hvor store stjerner vores spillere bliver, inden de har vist det på banen. Collins, Poku, find selv på flere. Lad os bare dæmpe forventningerne til de nye, og så blære os med Andersson og Sviatchenko i stedet.Spicker skrev:Der er jo heldigvis enighed om prisen så det er ikke et tema974 skrev:Det synes jeg da ikke at man normalt får så titLazki skrev:Mærkeligt at der ikke kommer nogen form for udmelding eller indikation af, om Cedron' præstationer..?
Der skal vel være ro til at træne med, og det er vel heller ikke den bedste forhandlingstaktik at gå ud og sige "hold da op - han er skide god ham her" så kan prisen jo hurtigt blive skruet lidt op
@Noe
På det punkt er vi enige.
Vi skal give vores spillere tid til at vænne sig til miljøet, det er jo helt anderledes ifht. sydamerika og presset at skifte til en anden klub fra bare os fans kan være for meget. Det bedste eksempel på at vi skal passe på med at hype vores spillere er vel den svenske ronaldinho/rooney -.-
Det er blandt andet også derfor jeg ikke endnu mener vi kan dømme Villafane som dårligt køb.
På det punkt er vi enige.
Vi skal give vores spillere tid til at vænne sig til miljøet, det er jo helt anderledes ifht. sydamerika og presset at skifte til en anden klub fra bare os fans kan være for meget. Det bedste eksempel på at vi skal passe på med at hype vores spillere er vel den svenske ronaldinho/rooney -.-
Det er blandt andet også derfor jeg ikke endnu mener vi kan dømme Villafane som dårligt køb.
I dagens optaktsmagasin fra HF skrives at han havde det svært til første træning og at Glen vil se ham i kamp på tirsdag før han bedømmes.
Re: Sv: Ny spiller Victor Cedron
Er der nogen kloge mennesker, der så reserveholdskampen i dag og kan sige lidt om Cedron?
Er der nogen der har set eller hørt noget om ham her ? Skulle han ikke spille kamp for reserveholdet idag. Det kunne da være interessant at høre hvordan han har klaret sig.
Jeg var ude og se reservekampen i dag. Victor spillede venstre kant indtil en udskiftning kort før tid grundet skade eller krampe.
Mit umiddelbare indtryk var lidt blandet. Synes ikke han var meget med i spillet i især starten af første halvleg, på trods af at han af og til stod relativt fri (og også kaldte på bolden). Han virkede teknisk god, og gik til tider fint med i kombinationsspillet, men var ikke driblestærk som fx Sly eller Hassan. Han var heller ikke så disciplineret i sine returløb. Han stod for alle dødbolde, og de var relativt skarpe, og kom alle forbi de første forsvarer og ind i feltet.
Nu skal man ikke bedømme alt ud fra en enkelt træningskamp, med et hold, der ikke er spillet sammen, men hvis han er en verdensklassespiller, som Steinlein sagde, så skjulte han det godt.
Mit umiddelbare indtryk var lidt blandet. Synes ikke han var meget med i spillet i især starten af første halvleg, på trods af at han af og til stod relativt fri (og også kaldte på bolden). Han virkede teknisk god, og gik til tider fint med i kombinationsspillet, men var ikke driblestærk som fx Sly eller Hassan. Han var heller ikke så disciplineret i sine returløb. Han stod for alle dødbolde, og de var relativt skarpe, og kom alle forbi de første forsvarer og ind i feltet.
Nu skal man ikke bedømme alt ud fra en enkelt træningskamp, med et hold, der ikke er spillet sammen, men hvis han er en verdensklassespiller, som Steinlein sagde, så skjulte han det godt.
Kan du vurdere om han ville styrke reserveholdet og banke på til førsteholdet inden for de kommende år?Kent skrev:Jeg var ude og se reservekampen i dag. Victor spillede venstre kant indtil en udskiftning kort før tid grundet skade eller krampe.
Han får ros fra Priske:PH1978 skrev:Kan du vurdere om han ville styrke reserveholdet og banke på til førsteholdet inden for de kommende år?Kent skrev:Jeg var ude og se reservekampen i dag. Victor spillede venstre kant indtil en udskiftning kort før tid grundet skade eller krampe.
http://www.bold.dk/nyt/Proevespiller-faar-ros-i-FCM
Uden at skulle ud i en større semiotisk analyse, så lugter det lidt af, at han enten træner videre i et stykke tid, eller rent faktisk bliver tilknyttet FCM:
http://fcm.dk/nyheder/reserveholdet-van ... randers-fcMange øjne var i opgøret rettet mod den 19-årige Victor Cedron fra Peru, der for første gang skulle give smagsprøver på sine kvaliteter i Midtjylland-trøjen. Det var da også en tilfreds Brian Priske, der efter kampen kunne kommentere på oplevelsen.
- Victor (red. Cedron) leverer en rigtig fin indsats i dag. Han viser gode tekniske færdigheder, og hans venstre fod er et stærkt våben. Han byder ind med en række fine indlæg og dødbolde. Naturligvis skal han bruge lidt tid til at tilpasse sig kulturen og måden vi spiller fodbold på, men det så fornuftigt ud.
I øvrigt dejligt at både Villafane og Kolja er ved at være klar. Det er pludselig ikke i forsvaret, vi er tyndest.
- DenStolteJyde
I øvrigt meget sjovt at han scorede på sakse..
Jeg synes jeg fornemmer en tendens til at efter nordstrands sakse er der flere der er begyndt at tænke "når han kan så kan jeg også".. Det kan self også være det er tilfældigt..
Jeg synes jeg fornemmer en tendens til at efter nordstrands sakse er der flere der er begyndt at tænke "når han kan så kan jeg også".. Det kan self også være det er tilfældigt..
http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCM-takker-n ... antspiller
Cedron er sendt hjem igen uden aftale.. Fornuftigt valg af FCM.
Jah det er vel fint nok.Niklaes skrev:http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCM-takker-n ... antspiller
Havde håbet lidt på en aftale med Cedron, så vi i det mindste bare havde en enkelt tilgang i det her vindue.
Men på den anden side må det jo betyde at vi beholder Sly
Desuden er sjov udtalelse, han skal vel ikke tage vejen til Danmark for at vi kan konstatere at han ikke kan snakke sproget og den sydamerikanske stil ikke passer til den danske.Spicker skrev:Jah det er vel fint nok.Niklaes skrev:http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCM-takker-n ... antspiller
Havde håbet lidt på en aftale med Cedron, så vi i det mindste bare havde en enkelt tilgang i det her vindue.
- DenStolteJyde
Helt så firkantet er jeg ikke sikker på man kan stille det op.Spicker skrev:Jah det er vel fint nok.Niklaes skrev:http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCM-takker-n ... antspiller
Det kunne godt tænkes at man antager at det bliver for bøvlet at få Victor til at blive en velfungerende del af holdet så det er nemmere at erstatte sly fra egne rækker..