Forstærkninger fra Akademiet?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af DenStolteJyde »

Ærgerligt at der er så mange vi er nødt til at lade smutte, men håber da i hvert fald at flere af dem vælger at fortsætte med fodbolden andre steder.

Men det er klart at man ikke kan beholde dem allesammen :)

master1
Indlæg: 110
Tilmeldt: 14. feb 2011, 15:17

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af master1 »

http://aoh.dk/artikel/fcm-direktør-afløserne-er-klar

Vi skal af med spillere. Desværre to af de bedste, ( Albæk og Danny ), som jeg tror bliver sværest erstatte her og nu.

Men der er heldigvis afløsere på vej, som man kan læse i HF. Rømer er forhåbentlig klar efter sin skade.
Det undrer mig bare, at man ikke nævner Hvilsom. Er han stadig skadet ? Troede , at han var klar, da han også var med til div tests.
Jeg kan være bekymret for, at Tim ikke holder ( for mange skader ) og Duncan tvivler jeg også på ( spiller aldrig en hel kamp ).

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af DenStolteJyde »

Og poul som kommer fra akademiet er også skadet.

Sylvester
Indlæg: 612
Tilmeldt: 30. dec 2010, 20:15

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af Sylvester »

master1 skrev:http://aoh.dk/artikel/fcm-direktør-afløserne-er-klar

Vi skal af med spillere. Desværre to af de bedste, ( Albæk og Danny ), som jeg tror bliver sværest erstatte her og nu.

Men der er heldigvis afløsere på vej, som man kan læse i HF. Rømer er forhåbentlig klar efter sin skade.
Det undrer mig bare, at man ikke nævner Hvilsom. Er han stadig skadet ? Troede , at han var klar, da han også var med til div tests.
Jeg kan være bekymret for, at Tim ikke holder ( for mange skader ) og Duncan tvivler jeg også på ( spiller aldrig en hel kamp ).
Der er vel ingen tvivl om vi går en svær sæson i møde hvis Steinleins udmelding er hvad vi kan forvente.

Hvis der var noget sidste sæson viste så var det da netop, at talenter som Mads Pedersen og Marco Larsen IKKE var klar til at gå ind på liganiveau. Kvaliteten droppede jo markant når de entrede banen.

Rømer? Patrick Jensen? Pione? Hmm, syntes de viste lovende takter og tror at PJ kan gøre det ud for afgangen af Ipsa, men mere end en reserverolle er jeg ikke tryg ved.

Spicker
Indlæg: 532
Tilmeldt: 22. sep 2009, 21:52

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af Spicker »

Sylvester skrev:
master1 skrev:http://aoh.dk/artikel/fcm-direktør-afløserne-er-klar

Vi skal af med spillere. Desværre to af de bedste, ( Albæk og Danny ), som jeg tror bliver sværest erstatte her og nu.

Men der er heldigvis afløsere på vej, som man kan læse i HF. Rømer er forhåbentlig klar efter sin skade.
Det undrer mig bare, at man ikke nævner Hvilsom. Er han stadig skadet ? Troede , at han var klar, da han også var med til div tests.
Jeg kan være bekymret for, at Tim ikke holder ( for mange skader ) og Duncan tvivler jeg også på ( spiller aldrig en hel kamp ).
Der er vel ingen tvivl om vi går en svær sæson i møde hvis Steinleins udmelding er hvad vi kan forvente.

Hvis der var noget sidste sæson viste så var det da netop, at talenter som Mads Pedersen og Marco Larsen IKKE var klar til at gå ind på liganiveau. Kvaliteten droppede jo markant når de entrede banen.

Rømer? Patrick Jensen? Pione? Hmm, syntes de viste lovende takter og tror at PJ kan gøre det ud for afgangen af Ipsa, men mere end en reserverolle er jeg ikke tryg ved.
Jeg kan ikke rigtigt se hvem der skulle stå foran Patrick?
Bak er midtbanespiller og jeg tror ikke han bliver rykket ned, Kolja er bedst på backen og alle de andre cb'er (bortset fra Sviatchenko selvfølgelig) har bevist mindre end Patrick.
Jeg syntes Patrick gjorde det rigtigt godt i de kampe han fik til sidst i sæsonen og jeg ser virkeligt frem til at se hvad han kan drive det til :)
Spørgsmålet er så hvem der skal tage over når en af de to bliver skadet?

Jesper BW1100
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af Jesper BW1100 »

Spicker skrev: Spørgsmålet er så hvem der skal tage over når en af de to bliver skadet?
Kolja eller KBN er nok det mest sandsynlige valg.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af Kent »


Brugeravatar
Jacob
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jul 2009, 15:03

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af Jacob »

Jeg vil egentligt bare gøre opmærksom på nigerianske Razak, som spiller på vores U19-hold. Han har banket kasser ind siden dag et.
Han er pt. topscorer i U19-ligaen med 12 mål - dobbelt så mange(!) som nummer to på listen.

Han bliver spændende at følge. Har desværre ikke haft mulighed for at se ham i aktion ret mange gange endnu.

http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=170125

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af TrueWolfMidt »

Synes da, at vi skal forsøge, at vise vores u-spillere et fint fremmøde, samt en super opbakning, især når kampene spilles på lørdage.

http://fcm.dk/nyheder/akademiholdenes-o ... 3%A5-plads

Ved stort fremmøde stiger troen på egne evner, samt troen på, at de kan vinde. Støt op om vores ungdom.

Sylvester
Indlæg: 612
Tilmeldt: 30. dec 2010, 20:15

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af Sylvester »

Er jeg den eneste der undrer mig over razak ikke er med på træningslejr? Der er flere u17 spillere med og razak er trods alt suveræn topscorer i u19 ligaen???

Det er da ikke fordi han er skadet.

Jesper BW1100
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af Jesper BW1100 »

Han stod da til at skulle have været med
http://fcm.dk/nyheder/ni-akademispiller ... 6ningslejr

Brugeravatar
Jacob
Indlæg: 377
Tilmeldt: 17. jul 2009, 15:03

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af Jacob »

Han er også med. Sad på bænken i dagens kamp :)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvorfor ryger der ikke nogle U-19 spillere op i superligatruppen ? Flere har gjort sig positivt bemærkede. Er det bare mig som har overset noget ? Der må være nogle spillere, som umiddelbart er parat til næste trin op af stigen.

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 763
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Sv: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af PH1978 »

Jesper BW1100 skrev:Han stod da til at skulle have været med
http://fcm.dk/nyheder/ni-akademispiller ... 6ningslejr
En skam, at Rasmus Bach er målmand og ikke back. Så kunne vi få Bacher på backerne.

Mose
Indlæg: 31
Tilmeldt: 25. apr 2010, 19:56

Re: Forstærkninger fra Akademiet?

Indlæg af Mose »

Vi får ikke mange op i truppen denne gang. Det er nu årgang 95 rykker op, men nye regler gør, at to spillere fra 95 må spille på vores u-19 hold. Desuden er Pione jo allerede i truppen fra denne årgang.

Årgang 95 er ikke den bedste årgang målt på antal spillere, men med Pione, som jo allerede kunne have indbragt 15 mil., og Razak er det alligevel godkendt.

I en anden tråd nævnes det, at vi mangler angribere, men Razak er i mine øjne 3. bedste angriber. Han er fysisk stærk, hurtig og så scorer han bare mål. Klart bedre end Jansen.

Ellers var det en spændende start på ungdomsfodbolden i lørdags. Et meget ungt og fysisk underlegent u-17 hold spillede ganske fint, og med flere gode præstationer uden at nogle faldt igennem.

U-19 er bare overlegne.

Glæd jer i særdeleshed til Mikkel Duelund. Han er fra 1997 og af den helt tunge kaliber. Men der er mange andre spændende spillere, og der bliver brug for at lave plads til flere af dem i truppen i løbet af de næste år.

Besvar