Fantastisk flot kamp af spillerne. Det er længe siden, at vores defensive organisation og presspil har fungeret så godt.
Ja, vi falder for langt tilbage i 2. Halvleg, men FCK viser altså også, at der er en grund til, de ligger øverst i tabellen.
Selvom vi alle helst ville have haft alle 3 points, når nu muligheden var der, så ser jeg rigtig mange positive ting fra denne kamp, som vi skal bruge fremadrettet.
Med håbet om at se samme attitude uanset hvilken modstander vi møder,
/Cortez
FCM - FCK
Re: FCM - FCK
Kanon kamp af holdet og viser godt spil undervejs, og endelig spiller vi i mine øjne med den bedste midtbane central, de løber godt for hinanden og holdet både defensiv og offensive løsninger, ingen tvivl i mine øjen at Bak ikke har niveauet til midtbanen når vi spiller så godt og det positive er at vi får bragt en ro der ind med Albæk og Petter som bare ikke er der når Bak tåger rundt som en høns uden hoved. Bak er i mine øjne forsvars spiller og skal bruges der og er bedre ind Ipsa der inde og vil måske bringe lidt ro med bold omgangen der nede, bare hans indskiftning i går er under alt kritik, han har fået at vide at de ikke må blive over spillet på midtbanen, og det sker ved målet til 2-2 og det værste er i mine øjne at han ikke engang spurter hjem for at forsvare efter boldtabet til Fck. Men vi har ikke tabt og er på vej den rigtige vej og skal lige ta 4 point i de næste 2 kampe så ligner det et godt forår.
Rigtig træls pointtab. Bittert endnu engang at smide en 2-0 føring til FCK - vi burde have fået 7 point i kampene mod dem i år, men står tilbage med kun 1.
Forskellen på sejr og uafgjort er forskellen på at kunne kigge opad i tabellen eller fortsat at skulle kigge nedad. Utroligt bittert at vi ikke får udnyttet muligheden for at lægge os i hælene på OB, AGF og AaB, der bestemt ikke har være prangende i foråret.
Når det er sagt spillede vi en fornuftig kamp, hvor vi egentlig havde godt styr på FCK det meste af tiden, og de blev stort set kun farlige på vores fejl. Lad os håbe, at vi kan følge op på de gode takter mod FCN - vi er trods alt de eneste, der har slået dem på deres kunstbane.
Forskellen på sejr og uafgjort er forskellen på at kunne kigge opad i tabellen eller fortsat at skulle kigge nedad. Utroligt bittert at vi ikke får udnyttet muligheden for at lægge os i hælene på OB, AGF og AaB, der bestemt ikke har være prangende i foråret.
Når det er sagt spillede vi en fornuftig kamp, hvor vi egentlig havde godt styr på FCK det meste af tiden, og de blev stort set kun farlige på vores fejl. Lad os håbe, at vi kan følge op på de gode takter mod FCN - vi er trods alt de eneste, der har slået dem på deres kunstbane.
Er jeg den eneste der ikke helt kan genkende det her kampforløb?
http://www.youtube.com/watch?v=xpzluZTb ... e=youtu.be
En tidlig alder han har tillagt sig FCK-arrogancen.uschel skrev:Er jeg den eneste der ikke helt kan genkende det her kampforløb?