FCM VS. SønderjyskE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SteffenO
Geografisk sted: Thy

Re: FCM VS. SønderjyskE

Indlæg af SteffenO »

Nogle der ved om der var nogle der havde hånd på bolden, ved vores mål i går? I radioen sagde kommentarerne noget om en af spilllerne havde brugt hånden, og henrik hansen var vist volsomt op hisset efterfølgende, men jeg synes ikke jeg kan se noget på billederne, er der nogle der har set noget til det på tv, eller stadion ?

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Syntes Lössl var vores man of the match, med redningen til sidst.

Men ellers må jeg sige at jeg er rystet over niveauet, for det var sgu regulært svineheld der sikrede holdet point.

Hele truppen er til rådighed, med masser af kombinationsmuligheder og alligevel virker det TOTALT planløst og rådvildt :shock: Nu er det godt vi var heldige, for ellers havde kritikken jo været nådesløs.

Opspillet er en pinsel at kigge på. Lidt trilleri frem og tilbage i bagerste rækker, indtil man har sat hinanden under pres med svage afleveringer og så til sidst en losser fremad. Det kan god være at Ipsa har løftet til forsvarsspil, men for f..... hvor er han da ringe og usikker når han skal noget med bolden.

Holdet står stille det meste af tiden, som havde de slået rødder og virker ikke som nogle der orkede at løbe nogle forgæves meter uden bold. F.eks gav hovedparten af holdet knapt løbe kontra i hele anden halvleg, hvilket resulterede i man konstant angreb 2 mod 6, med boldtab til følge.

Og tempoet? Hvor fanden er det da blevet af?? De fleste 1. divisionshold vil jo ikke have problemer med at afvise holdet når de ikke kan flytte bolden hurtigere. Og igen fik vi ikke Duncan i spil, ligesom det meste af efteråret, fordi vi ikke evner at spille hurtigere fodbold.

Den måde man overlader alt initiativ og står og parrerer som en groggy bokser, det er noget vi har set mange gange før. Så rutineret et hold som vi har, så bør man ganske enkelt være alt for gode til at agere som nogle skræmte høns :evil:

Nuvel, vi vandt og forhåbentlig giver det noget til spillerne slatne moral, for er det her niveauet, så bliver foråret nærmest længere end efteråret og så står vi til mange klø i de kommende kampe.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

SteffenO skrev:Nogle der ved om der var nogle der havde hånd på bolden, ved vores mål i går? I radioen sagde kommentarerne noget om en af spilllerne havde brugt hånden, og henrik hansen var vist volsomt op hisset efterfølgende, men jeg synes ikke jeg kan se noget på billederne, er der nogle der har set noget til det på tv, eller stadion ?
Jeg tror han klagede over at Bak gik for hårdt i duellen på returbolden.
Høvdingen af Herning

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

PH1978 skrev:Ikke det bedste sæsonoptakt for nogle "fans"....

http://aoh.dk/artikel/fcm-fans-bag-butiksplyndring
Gad vide om det give anledning til selvransagelse hos UBM, eller måske kriminalitet er en accepteret del af dagsordenen?

Det kan selvfølgelig være nogle SønderjyskE fans som er ude på at miskreditere dem?

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Sylvester skrev:

Gad vide om det give anledning til selvransagelse hos UBM, eller måske kriminalitet er en accepteret del af dagsordenen?

Det kan selvfølgelig være nogle SønderjyskE fans som er ude på at miskreditere dem?
Forhåbentlig! Det er jo fuldstændig grotesk. Disse københavnske tilstande skal udryddes med det samme, og hvem end der er ansvarlig for dette fanges forhåbentlig. Det er fuldstændig uhørt, og gør at man bliver pinlig over at være fcm fan. Fy for satan

974

Indlæg af 974 »

Sylvester skrev:

Mærkeligt dog at der står beskrevet i denne artikel at der er EFTER kl. 17 - der var kampen vel i gang?
Måske nogle der har karantæne?

Der står også beskrevet at de var i en bus?

http://aoh.dk/artikel/kwik-spar-plyndret-l%C3%B8rdag

Edit: Nå der var der også en der havde kommenteret på i AOH´s kommentarfunktion :-)
Men der var der vel også meget logik i ;-)

100x

Indlæg af 100x »

De brugte således klistermærker med teksten "Ultra Boys Midtjylland" til at afdække videokameraerne i butikken, før de kastede sig over varerne.
Nu ved jeg ikke hvor svært det er at skaffe de klistermærker, men ville det ikke være snot dumt at bruge sine egne mærker hvis man ville den slags ?

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

100x skrev:

7
De brugte således klistermærker med teksten "Ultra Boys Midtjylland" til at afdække videokameraerne i butikken, før de kastede sig over varerne.
Nu ved jeg ikke hvor svært det er at skaffe de klistermærker, men ville det ikke være snot dumt at bruge sine egne mærker hvis man ville den slags ?
Nu der er vel ingen der har beskyldt UBM for at være atomfysikere? Tror staniolhatten klemmer på en usund måde, hvis man mener at UBM er udsat for et attentat her.

Nærmeste butik på stadion, velkendt gårute inde fra byen, omkring fodboldstart, fodboldfans, en gruppe med UBM-klistermærker. Den kan de sgu ikke forklare sig ud af.

Tror bare det handler om at UBM har behov for at tage det skridtet videre og lader sig inspirere af diverse uheldige elementer. BIF har lavet det her nummer adskillige gange.

100x

Indlæg af 100x »

Sylvester skrev:
100x skrev:

7
Nu der er vel ingen der har beskyldt UBM for at være atomfysikere? Tror staniolhatten klemmer på en usund måde, hvis man mener at UBM er udsat for et attentat her.

Nærmeste butik på stadion, velkendt gårute inde fra byen, omkring fodboldstart, fodboldfans, en gruppe med UBM-klistermærker. Den kan de sgu ikke forklare sig ud af.

Tror bare det handler om at UBM har behov for at tage det skridtet videre og lader sig inspirere af diverse uheldige elementer. BIF har lavet det her nummer adskillige gange.

Nej jeg har set de folk live, og tro mig jeg mistænker dem ikke for at have med atomfysik at gøre, men når det er sagt så tvivler jeg på at de ville være så mentalt udfordrede at de "skider i egen rede" så at sige.

Skulle de vise sig at det er dem, ja så er de fuldt ud på linie med brøndby fans og fortjener derefter...

felisan

Indlæg af felisan »

Hvad synes I om vores kommende islænding, hvordan spillede Hedinsson for SE?

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Sylvester skrev:
100x skrev:

7

Haha.
Vi har politisk-aktive, universitetsstuderende, pædagoger etc. Jeg kan love dig for, at der er folk med en del intelligens i og omkring gruppen, men bliv du bare i den tro. Jeg håber dog at du vil møde os istedet.

Se tv midt/vest 19.30, så kan du høre vores svar på det.

Som andre siger vil det være komplet hjernedødt at bruge egne stickers, og de kan altså købes uden problemer. - Noget man så skal kigge på nu.

Man kan og skal ikke benægte at vi var i butikken, men derfor er der ingen der siger at det er nogle af vores. Det er sjovt som alt ulovligt bliver sat sammen med os. Tag ikke fejl; Kernen i det uofficielle miljø kæmper for miljøet og de ønsker ikke at skade klubbens ry. Kernen i det uofficielle tager selvfølgelig meget skarp afstand. Skulle vi skabe en stor historie for få hundrede kroner? Nej tak.

Tilføjelse: Vi er der jo hver gang, tager til møder med klubben og generelt sørge for at det hele spiller - for så bagefter at gå ind og skide på det hele.

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Efter det korte indslag på tv her til iaften, vil jeg lige tilføje lidt af resten af interviewet.
Jeg kan selvfølgelig ikke afvise, at folk der har mødt os på Don og som er gået med os derud har taget noget. Jeg har til forskel fra jer set billederne uden censur, og jeg kan derfor sige at det ikke er vores. Politiet vil se billederne imorgen, og de vil sige det samme.

De fleste spørgsmål tog egentlig udgangspunkt i, at jeg tog afstand til episoden og hvordan vi kan undgå det fremadrettet. Det valgte de så ikke at vise og det synes jeg er beklageligt.

Hvad angår de klistermærker, så kan alle få dem så det er ikke nødvendigvis et bevis. Noget jeg har drøftet med politiet.

Vi vil selvfølgelig ikke bruge egne klistermærker, hvis vi havde i sinde at begå ulovligheder. Så dumme er vi heller ikke og det er derfor beklageligt at vi skal kigge på vores arrangementer.

Vi har et godt forhold til klubben, deltager i møder og har en god dialog. Det vil vi selvfølgelig ikke ødelægge for få hundrede kroner.

... Fuck kameralys!

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Midtjylland skrev:Efter det korte indslag på tv her til iaften,
Hvilket tv? link evt.
Jeg ville være taknemmelig.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Jeg aner intet om link endnu. Er det der allerede?

Jeg har tilgengæld lige været med i et telefon-interview med AOH. Det kommer snarest!

Andro

Indlæg af Andro »

Hekler skrev:
Midtjylland skrev:Efter det korte indslag på tv her til iaften,
Hvilket tv? link evt.
Jeg ville være taknemmelig.
http://www.tvmidtvest.dk/nettv

Og så vælg 19.30 udsendelsen fra i dag. Det er ikke uploadet endnu, men det skulle det gerne blive senest i morgen.

Besvar