trøje

Om FC Midtjylland og Black Wolves
aoa-fcm

Re: trøje

Indlæg af aoa-fcm »

Jens-Erik skrev:
Har nemlig bestilt en trøje over nettet, og den når ikke at komme inden weekenden.
Hvad gør vi så, med når vi har bestilt trøjen incl. billet til på lørdag? Bliver der en enden kompensation el. lign.?

Forza FCM
Godt spørgsmål - jeg skrev i går formiddag for at høre, men de har endnu ikke svaret mig..

Jens-Erik
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Jens-Erik »

Godt spørgsmål - jeg skrev i går formiddag for at høre, men de har endnu ikke svaret mig..
Jeg har idag modtaget billetten i et brev... Deri står der også, at de gør hvad de kan for at få trøjerne ud inden/senest lørdag...

Forza FCM
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"

nico5405

Indlæg af nico5405 »

http://fcm.dk/news/mch-ny-tr%C3%B8jespo ... r%C3%A5ret
tror det er fordi der er kommet MCH på maven at den kan være forsinket :)

rasmusronnebech

Indlæg af rasmusronnebech »

er der nogen der ved om vi får et nyt design på spillertrøjen fra Wunderelf inden længe? da det så vidt jeg husker er ved at være 2 år siden (vinterpausen 12/13) vi sidst fik nyt. Både i forhold til om det kan betale sig at købe vores nu værende trøje, eller man bare skal vente til en evt. ny kommer, men også lidt i frygt for at lave en FC Nordsjælland, som på en tidspunkt spillede i det samme h2o sæt i omkring 4 år. personligt synes jeg at den nuværende trøje har et pænt design, men lidt fornyelse skal jo til fra tid til anden ;)

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Lytter med her. Hvornår plejer klubber egentlig at skifte trøjer normalt? Fra nytår eller sæsonstart om sommeren?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes det plejer at være ved årsskifte at trøjen bliver skiftet.

Besvar