Hvis i slår Sdj og FCN så slår i nok også BIF. FCN er jeg dog ret spændte på at se. Som du nævner har de solgt ret hårdt ud, og det er jo ikke ligefrem fordi resultaterne har talt for dem. Okay, de har mødt stærke modstandere men stadig.TrueWolfMidt skrev:Tror vi kommer godt fra start og finder målnæsen frem, så vinder fcm over sønderjyskE, derudover vinder vi også over fcn, som efter min mening har solgt for kraftigt ud i deres trup og så skal der for alvor kæmpes mod brøndby på udebane. Tror på 7 point efter de første 3 kampe.
Forårs sæson 2013
Re: Forårs sæson 2013
Silkeborgs sejr her i aften har ikke ligefrem gjort det mindre vigtigt, at vi vinder i morgen. Håber gutterne er klar og får sat SE til vægs så vi kan få tanket noget selvtillid.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg syntes at der skal lægges maximalt tryk på sønderjyskE, så må vi se om de kan stå imod. De har jo ikke det bedste forsvar i kampen mod Fcm.
Vi skal være hurtige på anden boldene og vise, at vi har fundet måden Duncan skal spilles på.
Synes Duncan har virket skarp her i foråret og hans fysiske tilstand virker meget meget bedre end i efteråret.
Har store forventninger på holdets vegne, de skal stole på, at de altid kan vinde, også uanset om de evt. skulle komme bagud.
Vi skal være hurtige på anden boldene og vise, at vi har fundet måden Duncan skal spilles på.
Synes Duncan har virket skarp her i foråret og hans fysiske tilstand virker meget meget bedre end i efteråret.
Har store forventninger på holdets vegne, de skal stole på, at de altid kan vinde, også uanset om de evt. skulle komme bagud.