Riddersholm har fået alt for lang snor

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mancitydk

Re: Riddersholm har fået alt for lang snor

Indlæg af mancitydk »

Ravnen skrev:Glen skaffede os altså bronze i sidste sæson, og blev nomineret som Årets Træner, han blev ikke pludselig en dårlig træner hen over sommeren. Der er mange ting der er gået os i mod, løsningen er ikke at fyre Glen.

Der har også været en analyse fremme på et tidspunkt af, om det overhovedet har nogen effekt at fyre træneren: http://sondagsavisen.dk/2012/02/det-hja ... neren.aspx
Tja der er eksempler for og imod... har silkeborg ikke just fyret deres træner?
Og var der ikke noget med Randers fra et par sæsoner siden?
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Ravnen skrev:Glen skaffede os altså bronze i sidste sæson, og blev nomineret som Årets Træner, han blev ikke pludselig en dårlig træner hen over sommeren. Der er mange ting der er gået os i mod, løsningen er ikke at fyre Glen.

Der har også været en analyse fremme på et tidspunkt af, om det overhovedet har nogen effekt at fyre træneren: http://sondagsavisen.dk/2012/02/det-hja ... neren.aspx
Ja undskyldningerne er der mange af, selv min bedstemor ville kunne vinde med den trup.

Er ikke imponeret af Riddersholm, han har ikke formået af skabe en defensiv der er holdbar, havde han det i sidste sæson, kunne FCM have vundet guld.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

ved ikke om vi havde vundet guld, men faktum er at både første, anden, tredje og fjerdepladsen sidste sæson var uendeligt billigt til salg og vi var jo altså også tæt på at misse medaljerne, hvilket folk ind imellem glemmer. Er faktisk enig med FCMREAL i at FCM ikke har haft en stabil defensiv, og jeg ved godt at det også skyldes en masse skader, men helt ærligt så burde de vel, netop fordi de har spillet så mange kampe sammen på kryds og på tværs, kende hinanden lidt bedre, og det virker jo også som om det er de samme fejl igen og igen... noget af det må falde tilbage på træneren.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Ved godt at dele af Black Wolves og Wild Boys er helt pjattede med Glen, fordi han gider high-five og sludre med dem til træning og fordi han har været i FCM lang tid, men selv de mest farvede bør efterhånden kunne se, at der er noget riv-ruskende galt med det trænervirke :evil:

En sejr i 11 kampe!!! Det er så latterligt ringe og vi gider ikke flere tude-undskyldninger fra trænere og spillere om skader! I underpræsterer kollektivt og kan ikke bortforklare det med manglende spillere, så lad det for h...... da trænge ind i jeres kyllingehjerner!!!!

Taktikken virker ikke og har ikke gjort det hele sæsonen og selv simple ting er efterhånden ikke nogen selvfølge. At vi er det mindst afsluttende hold i ligaen fortæller vel alt om den nye filosofi. Mentalt virker de med samme overskud som på varmestue for junkier, hvor alle går med sænkede hoveder og alt modgang ender i en ren depression. Alt det bærer træneren ansvaret for og nu må det være på tide at gøre noget ved det!

Glen har været en fattigmandsløsning alt for længe nu. Invester nu nolge af de hentede millioner i en ordentlig kapacitet!

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

mancitydk skrev:ved ikke om vi havde vundet guld, men faktum er at både første, anden, tredje og fjerdepladsen sidste sæson var uendeligt billigt til salg og vi var jo altså også tæt på at misse medaljerne, hvilket folk ind imellem glemmer. Er faktisk enig med FCMREAL i at FCM ikke har haft en stabil defensiv, og jeg ved godt at det også skyldes en masse skader, men helt ærligt så burde de vel, netop fordi de har spillet så mange kampe sammen på kryds og på tværs, kende hinanden lidt bedre, og det virker jo også som om det er de samme fejl igen og igen... noget af det må falde tilbage på træneren.
Der er vi så enig Mancity, når du skriver at det er de samme fejl der igen og igen ses, f.eks. så står Erik S. og tuder for åben skærm "endnu engang" efter Randers kampen, at de skulle have lukket kampen og at de lader sig gå alt for nem i panik, når modstanderne scorer, at de ikke kan holde nullet.

HVOR MANGE GANGE HAR VI IKKE HØRT DEN MELODI DER ?????

Netop det faktum at Riddersholm åbentbart ikke lykkes med at forbedre de områder, og trods spillerne har fået flere kampe i benene det falder tilbage på Riddersholm, han formår ikke at udvikle spillerne.

Tag spillere som Hassan og Izunna, de er gået helt i stå udviklingsmæssigt, ja de er faktisk gået tilbage.

Brugeravatar
bamse91

Indlæg af bamse91 »

I got one question:

Hvis Glen evt bliver fyret eller på anden måde vis frasiger sig træner embedet, hvem skal så tage styringen..??

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

bamse91 skrev:I got one question:

Hvis Glen evt bliver fyret eller på anden måde vis frasiger sig træner embedet, hvem skal så tage styringen..??
Ja der vil jeg bruge Ørgaards gamle ord, og det er at det er sportsdirektørens opgave, at have et emne katalog klar på alle pladser, altså arbejdet skal gøres før spiller bliver solgt)fyret eller træner ditto.

Ørgaard pralede jo altid med at FCM kendte samtlige spillere i europa, så mon ikke også at de kender et par træneremner ?

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

bamse91 skrev:I got one question:

Keld Bordinggaard :lol:

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Jeg kunne godt tænke mig noget helt ny vin i stedet for ny vin på gammel flaske. Så enten en træner fra udlandet (Tipsbladet havde en liste for noget tid siden med emner, der kunne tage over i Brøndby, kan være den også gælder for FCM) eller også kunne jeg tænke mig Bo Henriksen fra Brønshøj.

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

mancitydk skrev:jeg ved godt at det også skyldes en masse skader, men helt ærligt så burde de vel, netop fordi de har spillet så mange kampe sammen på kryds og på tværs, kende hinanden lidt bedre, og det virker jo også som om det er de samme fejl igen og igen...

Det er jeg lodret uenig i, det vigtigste sted at have kontinuitet og kunne stille med de samme folk hver gang er i forsvaret, specielt centralt.. det holder ikke at påstå de skulle være spillet sammen og dermed vil minimere fejlene fordi de har spillet sammen på kryds og tværs - det er netop en af problematikkerne i dette efterår at vi ikke har kunne stille med samme bagkæde 2 kampe i streg og ofte har måtte ændre den konstant.

Besvar