Spangsbjerg skrev:Undskylder at jeg ikke lige retter fokus mod selve kampen, men ..
You'll never walk alone?!! Hvad sker der?! Black flag flying high tilbage, tak!
Der er sku ingen af de 2 sange der er særligt gode.
Spangsbjerg skrev:Undskylder at jeg ikke lige retter fokus mod selve kampen, men ..
meget ening, og vi skal sku da ikke høre en taberklubs sang inden vi går ind, stop det efterligning eg find vores eget at gå ind til.100x skrev:Spangsbjerg skrev:Undskylder at jeg ikke lige retter fokus mod selve kampen, men ..
mnm123 skrev:meget ening, og vi skal sku da ikke høre en taberklubs sang inden vi går ind, stop det efterligning eg find vores eget at gå ind til.100x skrev:Spangsbjerg skrev:Undskylder at jeg ikke lige retter fokus mod selve kampen, men ..
Mon ikke fans af Celtic, Dortmund og en håndfuld andre klubber vil være uenige i dét statement?bobthebuilder_dk skrev:Men ja ! Den sang er kun fed hvis man holder med Liverpool og er på anfield! færdigbum!
Snakkede med en fra trænerstaben idag, (kan selvfølgelig ikke huske navnet på ham), men Erik er ramt af en forstuvning og ventes ude i 3-4 ugerNiklaes skrev:Giv gerne Kibebe og Noah nogle kampe sammen! nogen der ved hvad der er sket med Sviatchenko?