Fcm - Esbjerg
Re: Fcm - Esbjerg
Hold kæft Bo Henriksen er træls at høre på !
Jaa, men målet var ret godt 
Well - Det var heller ikke i dag, at Kristian Bak skulle holde 90min.. Det begynder efterhånden at være lidt presset med vores anfører der næsten er mere skadet end spillende.. :/
Godt med en sejr og vigtig med det første clean sheet i superligaen i år + for anden kamp i træk.
Det var rart at se, at vi kan kontrollere en kamp hjem uden at smide den på personlige fejl, selvom kibebe var tæt på til sidst.. Nu bør der være lidt ro på i landsholdspausen til at få skadede spillere tilbage og få Duncan og Petter i god fysisk form til næste kamp..
Godt med en sejr og vigtig med det første clean sheet i superligaen i år + for anden kamp i træk.
Det var rart at se, at vi kan kontrollere en kamp hjem uden at smide den på personlige fejl, selvom kibebe var tæt på til sidst.. Nu bør der være lidt ro på i landsholdspausen til at få skadede spillere tilbage og få Duncan og Petter i god fysisk form til næste kamp..
Helt forfærdelig!SteffenO skrev:Hold kæft Bo Henriksen er træls at høre på !
3 point. Ikke prangende spil, men det er fuldstændig ligegyldigt. Nu er der skabt lidt luft igen og hvilket fremragende udgangspunkt at gå til landskampspause på.
Kristian Bak og Løssl fik oprejsning, santiago vidste potentialet i 2 halvleg.
Holdet er mental mærket, Izunna, Olsen, Juelsgaard og Albæk er ramt i dag.
Kibebe kandiderede til at blive >FCM cirkus klovn i dag, men skæbnen var med FCM i dag, han skulle have haft rødt.
Holdet er mental mærket, Izunna, Olsen, Juelsgaard og Albæk er ramt i dag.
Kibebe kandiderede til at blive >FCM cirkus klovn i dag, men skæbnen var med FCM i dag, han skulle have haft rødt.
Lækker sejr! Super vigtigt inden pausen. Jeg sætter ugens tredje succes kryds inden fjerde af fire mulige i morgen, hvor vinduet lukkes og truppen forhåbentlig er intakt eller bredere 
Bo Henriksen er pissetræls at høre på... Hold nu op, hvor er han uvidende om FCM!
Det eneste vi kan tage med idag var de 3 point! Men de er også vigtige... og gode at gå til landsholdspausen på!
Jeg tror, at vi skal indstille os på, at vi ikke er skarpe på vores koncept... Jeg har meget svært ved at se det og kontrasten bliver meget udtalt, når man sammenligner FCN. Desuden skal vores "forstærkninger" vist også have lidt ekstra tid til at komme i form på
Det var lidt en hård omgang at se på, fordi vi var så ideforladt!
Det eneste vi kan tage med idag var de 3 point! Men de er også vigtige... og gode at gå til landsholdspausen på!
Jeg tror, at vi skal indstille os på, at vi ikke er skarpe på vores koncept... Jeg har meget svært ved at se det og kontrasten bliver meget udtalt, når man sammenligner FCN. Desuden skal vores "forstærkninger" vist også have lidt ekstra tid til at komme i form på
Nu skal vi lige huske, at vi spillede kamp i torsdags, samt har været igennem et hårdt program de sidste uge med en skadesramt trup. Der er ikke noget at sige til, at vi ikke var 100% i dag. Glen var også usædvanlig forbeholden før kampen, og det var tydeligt, at han var usikker på, hvor meget vi havde at skyde med i dag. Så fedt med de 3 point, og vi er vist ikke i en position, hvor vi kan tillade os at være skuffede over en smal 1-0 sejr i en kamp, hvor spillet ikke var prangende.MrWolf skrev: Jeg tror, at vi skal indstille os på, at vi ikke er skarpe på vores koncept... Jeg har meget svært ved at se det og kontrasten bliver meget udtalt, når man sammenligner FCN. Desuden skal vores "forstærkninger" vist også have lidt ekstra tid til at komme i form på
Og snart endnu bedre.... Vi holdt nullet, Erik så bedre ud, Lössl fik tanket selvtillid og Bak holdte næsten en hel kamp.Kent skrev:Så fedt med de 3 point, og vi er vist ikke i en position, hvor vi kan tillade os at være skuffede over en smal 1-0 sejr i en kamp, hvor spillet ikke var prangende.
Jeg vil dog håbe, at Dunken snart hugger en enkelt én ind. Både til egen tillid, men så sandelig også så fansene kan få tillid til ham. Og... Så må vi meget gerne få smidt en langtidskontrakt i skødet af Sly...
Tror også bare vi skal være glade for en sejr idag, for den var på vippen meget længe og der skulle en solopræstation til af Sly på et tidspunkt hvor det ellers lignede en uafgjort. Klasse af ham og forsvaret og ikke så mange andre
Positivt at vi holder nullet og forsvaret endelig leverer en god kamp defensivt, men for pokker hvor har FCM det dog svært med spillet. Det virker tilfældigt og uden flow og der er stadig for mange spillere som er helt blinde passagerer. Igen idag har vi enormt svært ved at skabe afslutninger og indlæg og kombinationerne flyder slet ikke
Sejr og en meget kærkommen pause hvor sårene skal slikkes ovenpå den svage start, der er meget at arbejde med..
Positivt at vi holder nullet og forsvaret endelig leverer en god kamp defensivt, men for pokker hvor har FCM det dog svært med spillet. Det virker tilfældigt og uden flow og der er stadig for mange spillere som er helt blinde passagerer. Igen idag har vi enormt svært ved at skabe afslutninger og indlæg og kombinationerne flyder slet ikke
Sejr og en meget kærkommen pause hvor sårene skal slikkes ovenpå den svage start, der er meget at arbejde med..
Syntes Bak spillede godt vi dag, han figthede virkelig for holdet og lavede ikke noget hensynsløst noget, synd han måtte udgå med en skade, husker ikke helt episoden selv
Men skønt med 3 point igen!
Ja ros til Bak i dag. Hans indsats var upåklagelig.nico5405 skrev:Syntes Bak spillede godt vi dag, han figthede virkelig for holdet og lavede ikke noget hensynsløst noget, synd han måtte udgå med en skade, husker ikke helt episoden selvMen skønt med 3 point igen!
Vi var tydeligt trætte i dag, hvilket er forståeligt. Men jeg synes vi spiller en fin kamp, når man tænker på hvilke udfordringer vi har stået overfor den seneste tid, er det flot med to sejre i træk (YB og i dag), og to gange i træk holdt nullet. Det her var en utrolig vigtig sejr, så skidt med om spillet ikke helt fik foldet sig ud i dag, vi fik tre point og holdt nullet, færdigt arbejde 
Godt med en sejr og ikke mindst nullet. Selv i kampe som denne hvor spillet ikke er specielt godt, så er det godt at få en sejr og ikke mindst oven på en turbulens perioder med hold sammenbrud og exit fra EL, det er så vigtig at komme tilbage på sporet... 
Aaah.NyX skrev: Ja ros til Bak i dag. Hans indsats var upåklagelig.
Hans defensive kamp var vel bedre end længe.
Personligt lagde jeg mest mærke til at hans bolde frem i banen lå ufatteligt dårligt. Flere meget upræcise, men mere end det så uden vinkel og derfor praktisk talt umulige at bruge for angriberne.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler