Ingen gang i salget til FCM-Young Boys!!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Ingen gang i salget til FCM-Young Boys!!!

Indlæg af Ravnen »

Glimrende indlæg, den skinbarlige sandhed ;)

Noerum

Indlæg af Noerum »

Sikken en gang møg at lukke ud, du siger altså at uanset hvor ringe en præstation de leverer på banen så er du at finde på lægterne hver gang ?

Lad os forestille os et eksempel: de taber 10 kampe i træk, nogle af dem var de foran men set over hele linien så er det en stribe dårlige kampe, vil du så påstå at du indløser billet til den 11 kamp ? jeg tror det ikke..
Haha.. Det kan jeg garantere dig at jeg ville, jeg ville os komme hvergang hvis vi blev tvangsnedrykket til Danmarksserien..

Jeg ville ikke komme til den 11 kamp og være jubeloptimist, spillerne skal ha at vide, hvis de ikke kæmper for klubben, det hjælper ikke noget at sidde derhjemme. Men når det er en vigtig europa kamp, skal de ha maksimal opbakning hele vejen igennem!

mnm123

Indlæg af mnm123 »

et forslag til UEFA, flyt kampene så de bliver weekend kampe.

1. der er mange mindre klubber med endnu hvor som i Fcm er baseret på familier med børn og de kommer ikke til aftenkampe kl 20.15

2. der vil komme flere tilskuer hvis vi spillede hjemme Torsdag mod f.eks.Esbjerg og Søndag Young Boys.

3. kampen vises på tv3 +

nico5405

Indlæg af nico5405 »

er der ikke kommet sæder på unibet tribunen?:D

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

nico5405 skrev:er der ikke kommet sæder på unibet tribunen?:D
Til europæiske kampe SKAL der være siddepladser til alle, så mon ikke

nico5405

Indlæg af nico5405 »

okay så huskede jeg rigtigt nok :)

Lazki

Indlæg af Lazki »

nico5405 skrev:er der ikke kommet sæder på unibet tribunen?:D

Jo det tror jeg der er ;)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Har købt billet til ASA på unibet og kommer til alle Fcm's kampe, ellers skal jeg være syg eller forhindret af meget vigtigere ting - og det sker ikke ;)
Håber da også at der vil blive solgt mange billetter og folk vil støtte op om vores hold. Jeg var bestemt også en af dem som råbte højt, da vi blev afklapset af Aab. Ikke så meget pga. at vi tabte, mere måden vi tabte på, men på trods af det kommer jeg alligevel og støtter drengene og det vil jeg gøre HVER gang uanset hvordan det går dem, for de er mit hold. Sommetider går det op andre gange ned, og da jeg var den heldige kartoffel der på Aarhus stadion oplevede stemningen og sejrsrusen, da vores drenge sikrede os bronzemedaljerne, vil jeg igen og igen håbe på endnu en oplevelse af samme slags. Derfor bakker jeg Fcm's drenge op 100% for altid.
Forza Fcm.

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

Hey folkens! Er der en eller nogle som kører fra Silkeborg til herning i morgen, der har plads til en ekstra? Så skal jeg nok ligge lidt benzinpenge :)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Niklaes skrev:Hey folkens! Er der en eller nogle som kører fra Silkeborg til herning i morgen, der har plads til en ekstra? Så skal jeg nok ligge lidt benzinpenge :)
Send mig dit telefonnr. på PB og jeg kontakter dig, skal alligevel have 2 med fra Århus, afhenter den første kl. ca 17.15 og forventer at være i Silkeborg kl.ca 17.45 / 17.50

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Niklaes skrev:Hey folkens! Er der en eller nogle som kører fra Silkeborg til herning i morgen, der har plads til en ekstra? Så skal jeg nok ligge lidt benzinpenge :)
Jeg køre fra kjellerup, så det kunne være en mulighed at smutte igennem silkeborg ?

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

SteffenO skrev:
Jeg køre fra kjellerup, så det kunne være en mulighed at smutte igennem silkeborg ?
Hvornår kører du? :-)

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Tror vi er der inde 30 min får kamp start. 23396599 hvis du gerne vil med kan du skrive ;)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvordan går det med salget af billetter til kampen ? Kan man selv se hvor mange der er solgt og hvordan ?
Håber på sejr til hedens drenge i aften.

Besvar