Juelsgård udtaget til A Landsholdet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: Juelsgård udtaget til A Landsholdet

Indlæg af mnm123 »

JensMikkelsen skrev:Jamen det er positivt med udtagelsen ingen tvivl om det, men jeg så bare gerne en anden timing set udfra de betragtninger Hekler kommer med.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Man tager jo hensyn til andre!!!
Jacop Poulsens udtagelse er altså også et probelm, hvis han ikke var blevet skadet?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

mnm123 skrev: Jacop Poulsens udtagelse er altså også et probelm, hvis han ikke var blevet skadet?
I bund og grund ja. Lad os starte med at slå fast at det er pissefedt for vores spillere at blive udtaget til landsholdet og kæmpemæssigt tillykke med til Jesper med udtagelsen. Men fra en klubmæssig og resultatorienteret egoistisk synsvinkel er det ærgerligt han ikke får lidt pause her i midtugen. Så kan der selvfølgelig argumenteres for at landskampe er godt for salgspotentialet, hvilket selvfølgelig også er rigtigt. Men så mange penge er der nok heller ikke i at Julle måske får 30 min på backen i en venskabskamp mod Skotland. Det er pissefedt for Julle, og han fortjener det, men egoistisk set passer det meget dårligt.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Holdt inde....!

Det er irriterende, at vores spillere er på A - landsholdet..?

Det er simpelthen ikke noget, at jeg kan se. En landsholdsudtagelse har den virkning, at spilleren bliver belønnet for at løfte sit spil og bliver opfordret til at fastholde den kurs han er på.

For en gangs skyld udtager Morten Olsen, noget fremtidsrettet fremfor pensionist garden og de arbdejdsløse... Og så klager vi over, at vores spillere bliver udtaget...?

Jeg er helt sikker på, at vores spillere er i stand til at kunne melde fra de opgaver der ikke er muligt og vores trænerstab er i stand til, at kunne vurdere hvilke kampe der er mulighed for, at de kan sidde over i.

En udtagelse er er en cadeau til spilleren og ikke mindst klubben, og derfor skal vi være stolte over det og ikke pive og hyle over det...

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Vi må for guds skyld aldrig, ALDRIG, brokke os over, at spillere bliver udtaget til diverse landshold, og slutrunder, og slet ikke A-Landsholdet!

Det er værdifuld erfaring som spillerne får, da de kommer til at træne på et langt højere niveau, og det er uanset om det er U-17 eller A-Landsholdet!

Jeg er sikker på, at det kun er til gavn at Julle har fået lov til at snuse til Landsholdet, og det er lige præcis sådan en udtagelse, der får spillerne til at kæmpe endnu mere for det!

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

http://onside.dk/nyheder/vm-2010/dbu-mo ... debutanter

Bliver spændene at se om Julle og måske en Albæk er med i truppen!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

nico5405

Indlæg af nico5405 »

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Og som det ser ud som at Julle er den eneste venstreback i truppen!

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Ser ingen mening i at Nicolai Stokholm er udtaget??? Er han ikke 36 år gammel? En parodi.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det er til grin med Stokholm... fuldstændig...

Men flot at Jesper er kommet med igen, håber søreme han får chancen fra start!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Julle debuterer i startopstillingen: http://www.dbu.dk/Nyheder/2012/August/s ... akiet.aspx
Godt for ham, men i et kortsigtet perspektiv er jeg lidt træt af det, da det nok betyder tunge ben mod AaB på fredag.

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

Nu var jeg på arbejde igår, da der var landskamp (suuuuk), men er der en venlig sjæl der vil skrive lidt om hvordan Julle klarede sig? :)

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Niklaes skrev:Nu var jeg på arbejde igår, da der var landskamp (suuuuk), men er der en venlig sjæl der vil skrive lidt om hvordan Julle klarede sig? :)
+1 bortset fra jeg så N. Irland - Finland

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Niklaes skrev:Nu var jeg på arbejde igår, da der var landskamp (suuuuk), men er der en venlig sjæl der vil skrive lidt om hvordan Julle klarede sig? :)
Julle var ret anonym i går. Kom ikke særlig meget med frem på kanten, som han ellers har for vane for i FCM-trøjen. Virkede som om han var noget trykket over at spille i den røde trøje. Var ikke skyld i nogen af målene, men han var jo trods alt en del af det forsvar der kollapsede i 2. halvleg.
Spillede sig ikke nærmere landsholdet i går.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Tak

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

Øv, jeg havde sådan håbet at hans længsel efter at få debut, ikke ville påvirke hans spil! Men tak for svaret :)

Besvar