HB Køge - FCM
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Re: HB Køge - FCM
ja vi kører en bil fuld her fra hustet kl 15.00 vi ses til sikkert ikke ret mange mennesker på stadion..
Ifølge HF går Kolja og Marc direkte ind i start-11, hvor der også er blevet plads til Jude, da Janssen ikke er helt klar. Spændende at se, om det giver problemer med to helt nye spillere dernede, der ikke er spillet ordentlig ind.
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Det tror jeg slet ikke bliver noget problem, Kolja er rigtig rutineret og professionel til fingerspidserne.Kent skrev:Ifølge HF går Kolja og Marc direkte ind i start-11, hvor der også er blevet plads til Jude, da Janssen ikke er helt klar. Spændende at se, om det giver problemer med to helt nye spillere dernede, der ikke er spillet ordentlig ind.
Marc Møller tror jeg heller ikke bliver noget problem da han spiller ved siden af Bak. Medmindre man sparer Bak til Torsdag måske?
Men kampen giver jo også en chance for at få spille forsvaret ind.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Start 11'er :
Kasper Jensen
Kolja Afriyie, Kristian Bak Nielsen, Marc Møller, Jesper Juelsgård
Mads Albæk, Jakob Poulsen, Adigun Salami, Rilwan Hassan
Jude Nworuh og Sylvester Igboun.
Bænken: Jonas Lössl, Jesper Lauridsen, Izunna Uzochukwu, Danny Olsen, Kasper Hansen, Jonas Borring, Tim Janssen.
Kasper Jensen
Kolja Afriyie, Kristian Bak Nielsen, Marc Møller, Jesper Juelsgård
Mads Albæk, Jakob Poulsen, Adigun Salami, Rilwan Hassan
Jude Nworuh og Sylvester Igboun.
Bænken: Jonas Lössl, Jesper Lauridsen, Izunna Uzochukwu, Danny Olsen, Kasper Hansen, Jonas Borring, Tim Janssen.
Sidder i udlandet nogle steder man kan livestreame den gratis ?
Sgu skidt at være presset i bund af et oprykker hold
Det ser skidt ud indtil videre. Godt nok spiller vi i undertal i 5-10 min grundets Julles skade, men det forklarer jo ikke, hvorfor vores pasningsspil slet ikke fungerer og vi intet får fat i på midten. Står der 5-0 i hjørnespark og afslutninger til HB Køge?
Kom nu!
Kom nu!
- FCM Fan nr. 1
Er dette de ringeste 40 minutter spille af fCM i et årti???
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
-
Thomas Lund
Bundhamrende elendig boldomgang. Hvad er taktikken? Serv bolden en halv banelængde og jagt den? Alle vores offensive spillere render forvirret rundt og kan ikke ramme hinanden over 3 meter.
Brugen af vores centrale midtbane begrænser sig til damage control, hver gang vi endnu engang har foræret bolden til HB Køge.
Ja HB Køge lægger pres på boldholderen, men var det ikke meningen at vi burde kunne spille os ud af det? Jeg kan slet ikke se nogen sammenhæng i vores spil.
En målmand, der losser bolden frem er ikke en playmaker, men når resten af forsvaret ikke kan finde nogle folk er det vel det vi får. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte og slutte med hvad der skal ændres, men generelt skal vi bare til at spille bold i stedet for at losse den.
Lund
Brugen af vores centrale midtbane begrænser sig til damage control, hver gang vi endnu engang har foræret bolden til HB Køge.
Ja HB Køge lægger pres på boldholderen, men var det ikke meningen at vi burde kunne spille os ud af det? Jeg kan slet ikke se nogen sammenhæng i vores spil.
En målmand, der losser bolden frem er ikke en playmaker, men når resten af forsvaret ikke kan finde nogle folk er det vel det vi får. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte og slutte med hvad der skal ændres, men generelt skal vi bare til at spille bold i stedet for at losse den.
Lund
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Ingen tvivl om at Izunna skal ind nu, salami er for defensiv, og han der går ikke længe inden han får hans andet gule.
Forstår ikke hvorfor Hassan og Sly ikke udfordre deres elendige forsvar????
Ergo: Sikke et omgang lort!
Forstår ikke hvorfor Hassan og Sly ikke udfordre deres elendige forsvar????
Ergo: Sikke et omgang lort!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
jeg håber det er fordi de sparer kræfterne, for hold da op det har set ringe ud i første halvleg. Vi virker overrumplede og frustrerede. HBK er gode til at møde de tekniske angribere højt oppe, sparke væk og til at lave kantløb, men derudover synes jeg ikke deres boldomgang er prangende. Det må kunne laves om - især med en ny rolle til (eller udskiftning af) Albæk, som imø er fuldstændig malplaceret - har han overhovedet haft én vellykket aktion? KJ virker også lidt forvirret. På plussiden, der ser deres keeper ud til at være til at tale med - han virker nervøs, selvom han dog endnu ikke har haft meget at forsvare... Jeg håber på en rolig 0-1 - gerne uden hverken (flere) skader eller karantæner 
Det har mildest talt været en dårlig første halvleg. Vi lader os konstant stresse af HB Køge, elendige afleveringer og endda høje bolde op til Jude (!).. Salami skal ud, det burde Jude også.
Et lyspunkt er dog Kolja, han gør det fint.
Et lyspunkt er dog Kolja, han gør det fint.
Kolja virker umiddelbart i nogenlunde form, det er bestemt positivtRavnen skrev: Et lyspunkt er dog Kolja, han gør det fint.
nuff said - fantastisk drejning