Sylvester skrev:
Men kan ikke se at dit brok over brok bidrager på nogen måde????? Det er ligesom konstateret at der er nogle der brokker sig meget, det er vel ikke nødvendigt at gøre det hver gang og så ellersfyre bredsider af mod dem
Nu var det måske også en overdrivelse at du bruger hvert andet indlæg på det, men jeg må indrømme jeg har lagt mærke til at du bruger meget krudt på at kritisere de kritiserende og ord som bæmund, ensporede tosser osv. flyver i en strid strøm. Det syntes jeg heller ikke er gavnligt for debatten.
Det er simpelthen ikke korrekt. Det er rigtigt at jeg, overfor én bestemt debattør er ret kritisk (men jeg er så langt fra den eneste). Men de indlæg, hvor jeg er kritisk overfor de tiltider hovedløse postulater om spillere, klub, akademi, økonomi osv., har jeg samtidig argumenteret hvorfor jeg mener en kritik er på sin plads. At du påstår at ord som bæmund, ensporede tosser fylder mine indlæg er direkte forkert.
At de(n) nævnte person(er) for hvem kritikken er målrettet så vælger ikke at tage debatten op, men blot går i forsvarsposition (nok fordi der sjældent er noget der bakker "argumentet" op) er jo langt fra min skyld.
Sylvester skrev:Jeg har skrevet det tidligere, men syntes der bør være en forståelse for at folk reagerer anderledes på skuffelse og frustrationer (og succes!!). Nogle skælder ud, nogle er ukuelige optimister, nogle vender det indad og bliver stille og andre er konstruktive osv. osv. Syntes ikke kun der bør være plads til dem der skriver "ej hvor ærgeligt, kom igen" når vi igen har smidt en pokalfinale. Hvis vi snakker debatskabende, er det da heller ikke specielt debatskabende.
Jeg er helt enig i at folk skal have lov til at reagere forskelligt på skuffelser og nederlag. Men derfor er det ikke ulovligt lige at tage en puster og huske på at Graven er et debatforum og ikke en "losseplads" for frustrationer og svinere, før man poster sine indlæg.