Janssen til FCM??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Bwglad

Re: Janssen til FCM??

Indlæg af Bwglad »

ArneR skrev:( Og lær så lige at stave hans navn før du roser ham til skyerne) og undskyld min tone, men det irreterre mig sgu når folk som dig spiller bedrevidende.
Hvad med lige at finde de humoristiske briller frem, og se det sjove i teksten. Du skam roser jo faktisk en mand der stort set ikke har kunnet spille sig på sit hold i foråret.
Det er dårlig stil at påpege andres stavefejl, ISÆR når man ikke selv er fejlfri.

irriterer og ikke irreterre
skamroser og ikke skam roser

Jeg kunne altså ikke lade være, tag det med et gran salt. :-)
(Ironi anvendt i dette indlæg).

ArneR

Indlæg af ArneR »

1145 skrev:
ArneR skrev:( Og lær så lige at stave hans navn før du roser ham til skyerne) og undskyld min tone, men det irreterre mig sgu når folk som dig spiller bedrevidende.
Hvad med lige at finde de humoristiske briller frem, og se det sjove i teksten. Du skam roser jo faktisk en mand der stort set ikke har kunnet spille sig på sit hold i foråret.
Det er dårlig stil at påpege andres stavefejl, ISÆR når man ikke selv er fejlfri.

Den er bare i vinkel 1145 :D :D
Men det er sgu da dårlig stil at hakke fordi man ikke er af samme holdning, så han bad vel selv om den,

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

jensen1 skrev:Du ved så meget Hekler.

Han har aldrig spillet i Heerenveen, som du ellers mener at vide...............
Det står der altså i den artikel jeg linker til så....
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

David

Indlæg af David »

ArneR skrev:
1145 skrev:

Den er bare i vinkel 1145 :D :D
Men det er sgu da dårlig stil at hakke fordi man ikke er af samme holdning, så han bad vel selv om den,
ArneR

Hvem vil du anbefale til FCM, når du mener Jansen er for ringe???

Kom med realistiske bud.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Tjah; jeg er faktisk ikke så sikker på at vi mangler en angriber. Jeg er mere til at vi lukker af bagtil. Ikke sådan at forstå jeg er Drillo taktiker. Men vi fik hul på mål bylden i de sidste kampe, jeg ved godt at det var Thyge der scorede.
Jeg tror vi har talenterne lokalt, giv flere chancer til Hvilsom, og lad os se om ikke Sly får skudt kanonen ind, og om ikke unge Morten begynder at blande sig i startopstillingen.
Vi kan altid få en angriber i Vinter vinduet, angribere er der nok af derude.
Men en forsvarsspiller der kan spille den bak vi sådan savner noget stabilitet på. Jakob P er jo købt med vidersalg for øje, så Siv kan rykkes op på midtbanen igen, hvis ellers han vil vise en bedre attitude, ellers må vi se i øjnene at han er færdig i FCM.

David

Indlæg af David »

ArneR skrev:Tjah; jeg er faktisk ikke så sikker på at vi mangler en angriber. Jeg er mere til at vi lukker af bagtil. Ikke sådan at forstå jeg er Drillo taktiker. Men vi fik hul på mål bylden i de sidste kampe, jeg ved godt at det var Thyge der scorede.
Jeg tror vi har talenterne lokalt, giv flere chancer til Hvilsom, og lad os se om ikke Sly får skudt kanonen ind, og om ikke unge Morten begynder at blande sig i startopstillingen.
Men en forsvarsspiller der kan spille den bak vi sådan savner noget stabilitet på. Jakob P er jo købt med vidersalg for øje, så Siv kan rykkes op på midtbanen igen, hvis ellers han vil vise en bedre attitude, ellers må vi se i øjnene at han er færdig i FCM.

Efter min mening mangler vi en angriber af hans type. Vi har ingen target spiller af hans kaliber.

Hvilsom er samme type, men han har altså ikke Jansens niveau endnu. Det skal nok komme.

Hvis vi kan få Jansen for 2,5 mil og til en fornuftig løn, så mener jeg det er et godt køb.

ArneR

Indlæg af ArneR »

David skrev:
ArneR skrev:Tjah; jeg er faktisk ikke så sikker på at vi mangler en angriber. Jeg er mere til at vi lukker af bagtil. Ikke sådan at forstå jeg er Drillo taktiker. Men vi fik hul på mål bylden i de sidste kampe, jeg ved godt at det var Thyge der scorede.

Efter min mening mangler vi en angriber af hans type. Vi har ingen target spiller af hans kaliber.

Hvilsom er samme type, men han har altså ikke Jansens niveau endnu. Det skal nok komme.

Hvis vi kan få Jansen for 2,5 mil og til en fornuftig løn, så mener jeg det er et godt køb.
Jamen fair nok. Fagerberg glider vel også ud i vinterpausen, og der er lidt plads i lønbudgettet efter Thyges Exit til Bundby. Janssen til 2,5 mil. Han er bare ikke min kop te, og sikkert billigere i vinter vinduet.(Hvis ikke en anden klub snupper ham)
Han viste da også at han var proffessionel i Randers kampen. Men jeg har måske et eller andet med drenge med langt hår. Lange er da i mine øjne blevet en del mere interressant, efter han blev klippet.
:D
Godnat, og tak for snakken.

974

Indlæg af 974 »

Jeg kan så lige erindre bl.a Hekler om at vi var nogen der tog alvorlig notits af at Esbjergs sportsdirektør gik og snakkede med Jens Ørgaard under FCK kampen (i pausen), og det var samtidig med at EfB spillede vigtig kamp i Haderslev :-)

Kan du snart lære det Hekler ;-)

Brugeravatar
Jonas Max

Indlæg af Jonas Max »

Synes det ville være fantastisk at hente Janssen ind, han har scoret jævnt i alle de klubber som han har været i.

2005 → Zwolle (loan) 11 kampe (7 mål)
2006 → Eindhoven (loan) 16 kampe (6 mål)
2006–2007 RKC Waalwijk 30 kampe (10 mål)
2008–2009 NEC 35 kampe (6 mål)
2009– Esbjerg 61 kampe (23 mål)

Derudover har han flere u-landskampe for Holland, hvilket vel også er positivt.

Han skal da være mere end velkommen :)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

http://aoh.dk/artikler/fcm-taet-paa-ny-angriber

Nu er herning folkeblad også med på vognen :)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så mangler vi bare at få den lukket. Han passer godt til holdet, og er en type vi mangler. Tror også Sylvester vil vokse når han får en kompetent makker.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Rygtet er også lige kommet op på onside.dk så det er vist bare et spørgsmål om tid før Janssen bliver præsenteret :D

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er vist den samme kilde, som de alle refererer til.

Men det bliver spændende :)

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Brugeravatar
LuffenDK

Indlæg af LuffenDK »

nico5405 skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-traener-vil- ... ve-Janssen
Glen kender ikke til noget. :)
Havede du forventet han ville sige andet da?

Han skal være hjertelig velkommen klart en spiller vi kan bruge.
In Bak we trust

Besvar