Dejlige udtalerser og ny tankegang fra Morten Nielsen:
http://www.bold.dk/nyt/FCMer-Har-ikke-a ... 00-procent
Håber virkelig på et gennembrud fra ham.
Morten Nielsen tråden
Re: Morten Nielsen tråden
Mange andre har tit nævnt samme historie om Morten Nielsen, at han kom let til tingene osv. Men at høre det fra ham selv, det tyder da godt nok til, at være et stort skridt videre frem i udviklingen, at han har taget. Potentialet er i drengen, og hvis hans opfattelse af, hvor nemt det er at komme til tingene nu er ændret, og han yder 100% til træning (som han udtaler han vil), så tror jeg nok vi skal få ham at se i næste sæson.
Det ville være kanon!
FC Midtjylland
Tipsbladet har udnævnt Morten Nielsen til Nr 2, i "Superliga- sæsonens flopindkøb"
se: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... page=0%2C9
se: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... page=0%2C9
Halløj, tjek lige hvem der i øvrigt blev nr 1, og dermed det største flop: Frank Kristensen!Morten Nielsen, FC Midtjylland
Min./Mål: 0/0
Tiltrådt: Sommerens transfervindue – fri transfer
Note: Som nærværende statistik fortæller har Morten Nielsen ikke opnået ét eneste spilminut for FC Midtjylland, efter han kom til klubben i august. Nielsen blev da også hentet som en spiller, der ville få tid til at udvikle sig, men selv regnede han med at være i betragtning til førsteholdet efter vinterpausen. Men her har Nielsen heller ikke formået at komme ind FCM-holdet, selv om klubbens angreb på inden måde bugnede af stærke angribere efter farvel'et til Frank Kristensen og Ken Ilsø.
Jeg synes, det er lidt sært at placere Morten Nielsen på den liste. Så store har forventningerne til ham altså heller ikke været, og han er næppe særlig dyr at have rendende.
Det er da skuffende, at han ikke har kunnet tilkæmpe sig ét eneste minut på banen, men nr. 2 på listen over sidste sæsons flopkøb? Arh.
Det er da skuffende, at han ikke har kunnet tilkæmpe sig ét eneste minut på banen, men nr. 2 på listen over sidste sæsons flopkøb? Arh.
Må indrømme, at jeg er meget tæt på at have mistet tiltroen til Morten Nielsen. Når han ikke engang er tæt på holdet i et forår, hvor vejen til start-11 i angrebet var historisk kort, så skal han godt nok i den grad løfte sit niveau, hvis han skal komme på holdet i indeværende sæson. Lige nu ligner han ganske rigtig et kæmpeflop - ikke bare for FCM, men også for sig selv og hans karriere. Alt tyder på, at han toppede som 16-årig.
Nu fik han da heldigvis scoret i test kampen mod SIF i aften så lad os da håbe at det bliver et vende punkt og han måske kunne få nogle minutter når ligaen går igang om 14 dage, eventuelt som en super sub ligesom kristian olsen var i sin tid.
Ikke bare scorede han - han kæmpede også rigtigt fint, der var virkelig fart over drengen. Nu har jeg kun set ham i denne ene kamp (halvleg) og det så ret lovende ud... Så vis det er niveauet, skal han nok få sine minutter.cameo1977 skrev:Nu fik han da heldigvis scoret i test kampen mod SIF i aften så lad os da håbe at det bliver et vende punkt og han måske kunne få nogle minutter når ligaen går igang om 14 dage, eventuelt som en super sub ligesom kristian olsen var i sin tid.
Ulv865
"Oh no, we never let go, through the calm and through the storm - oh no, we never let go, in every high and every low - oh no, we never let go, 'cause we love FC Midtjylland"
Lyder sku da lovende.Jens-Erik skrev:Ikke bare scorede han - han kæmpede også rigtigt fint, der var virkelig fart over drengen. Nu har jeg kun set ham i denne ene kamp (halvleg) og det så ret lovende ud... Så vis det er niveauet, skal han nok få sine minutter.cameo1977 skrev:Nu fik han da heldigvis scoret i test kampen mod SIF i aften så lad os da håbe at det bliver et vende punkt og han måske kunne få nogle minutter når ligaen går igang om 14 dage, eventuelt som en super sub ligesom kristian olsen var i sin tid.
Ulv865
Dejligt at nogle af jer der overværer disse test kampe skriver herinde Stor tak for det.