Kommer der en erstatning for Frank?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ArneR

Re: Kommer der en erstatning for Frank?

Indlæg af ArneR »

Noe skrev:Hvis der med erstatning for Frank menes profileret målscorer, så får vi ingen erstatning. Frank fortæller jo selv, at en del af motivationen for at skifte var, at han ikke var vores førsteangriber længere, men blot joker. De unge skal have chancen. Dermed er det også udelukket, at vi henter Søren Larsen, Dunken eller Fall. Hvis vi henter en spiller, bliver det et lovende talent, til at supplere Sly i front.
Netop Noe. Jeg er sikker på du har fat i det rigtige. Det bliver de unges forår i FCM

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Kent skrev:
Kent skrev:Faktisk har hverken Kuhn eller Ørgaard været til at træffe for kommentarer nogen steder (i hvert fald hvad jeg har set)
To minutter efter mit indlæg lykkedes det så Onside at få fat i Ørgaard: http://onside.dk/nyheder/superligaen/or ... lv-med-dor
Her i transfertiden er det oftere mere interessant hvad sportsdirektører IKKE siger, end hvad de siger. Og her hører jeg ham IKKE sige, at 'vi satser på de unge' eller 'vi har afløserne i truppen' ;-)
Jens ørgaard har tit lavet et "last-minute ;) " indkøb. Og han lyder jo lidt til at det kan ske igen. Men igen, man kan aldrig vide, om det er de unge der bliver satset på, eller om der kommer en ny.

Men i en tidligere nyhed - har ikke lige tid til at finde kilden, men den er på fcm.dk, der siger han jo angående ilsø, at de sælger ham, OG har NOK offensive kræfter i ff, fagerberg, hvilsom og morten nielsen..

men så er spørgsmålet så: hvad så uden ff som de ikke brugte ret meget i efteråret?? er der stadig nok offensive kræfter?? :D
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Jesper BW1100 skrev:http://www.bold.dk/nyt/Trist-Lekic-maa- ... -Silkeborg

Verdens bedste nyhed.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUCK JEG ER LETTET NU!!!

arh det gjorde godt, det var lige hvad man trængte til at høre.

Sikke en dårlig sportslig weekend, mister farlige frank og danmark taber finalen mod frankrig i håndbold.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

AlwaysFCM skrev:

Verdens bedste nyhed.
Det er det sgu for tidligt at være.

Det der da helt tydeligt en nyhed, der er plantet af Lekic/hans agent som en last-minute reminder til potentielle interesserede klubber, om at han ikke er i gang med at forhandle med nogen, så han er ledig - og vil meget gerne væk fra Silkeborg. De udtalelser han kommer med om manglende motivation osv, er jo lige vand på en købende klubs mølle - det kan de jo bruge til at presse Silkeborg i pris.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Kent skrev:
AlwaysFCM skrev:

Verdens bedste nyhed.
Det er det sgu for tidligt at være.

Det der da helt tydeligt en nyhed, der er plantet af Lekic/hans agent som en last-minute reminder til potentielle interesserede klubber, om at han ikke er i gang med at forhandle med nogen, så han er ledig - og vil meget gerne væk fra Silkeborg. De udtalelser han kommer med om manglende motivation osv, er jo lige vand på en købende klubs mølle - det kan de jo bruge til at presse Silkeborg i pris.
Kent, nu har du lige ødelagt mit gode humør igen ;) håber godt nok ikke at se ham i fcm.
FC Midtjylland

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Jeg er sikker på der står en ny her i morgen inden kl 00.00 ellers ville Ørgaard, have sagt ligesom da priske forlod klubben, og ikke mindst Ilsø!! Der sagde han jo at vi kunne undvære ham, men så vidt jeg ved har han ikke sagt det nu ;D

Men hvis det er Rajko der står her, kan vi sku lige så godt satse på de unge! Vil ikke se ham i en FCM Trøje:O

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hvis vi skal give de unge chancen, kan vi jo rykke Bak frem i angrebet og sikre Sviatchenko spilletid. Så har vi også løst Baks defensive problemer. Kapow!

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Bak i angrebet? Ar, come on.

Tiden går, og handlen skal afsluttes om under 23 timer. Jeg tror ikke der kommer nogen.

Håber Morten Nielsen kan slå igennem, der er da en motorvej mod 1.holdet klar for ham. Alternativt kan vi vente på en Dadu 2.0 - som muligvis kunne blive hevet op af hatten...

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hvasser skrev:Bak i angrebet? Ar, come on.
Stranger things have happened. F.eks. Frank i Randers. :|

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Sandt nok.

Gravgaard kunne jo med succes sendes derop så måske er Bak fremtiden ;)

Noe

Indlæg af Noe »

Hvasser skrev:Bak i angrebet? Ar, come on.
Bak er oprindelig angriber, og spillede endda på den offensive midt i en kort periode under Erik. Så forslaget er nok givet med et blink i øjet, men ikke helt væk.

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Kommer der en erstatning for Frank?

Ja, det gør der. Jeg er meget overbevist om, at der forhandles MEGET kraftigt i disse timer.

Udfra tidligere udtalelser, afgangen af Frank, Ørgaard og faste og løse rygter, så føler jeg mig ganske sikker på, at Hr. Ørgaard ikke har fri, inden dette vindue er lukket.

Der er gode bud, og jeg kaster gerne min billet på en af dem.

Folk kan kalde det urealistisk. Jeg tror på, at der køres efter noget stort.

Jeg håber, tror og ser frem til de sidste timer!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Duncan er åbenbart på ønskelisten i AaB: http://www.bold.dk/nyt/Avis-AaB-vil-have-Duncan

Nu virker de ret desperate deroppe, og smider måske om sig med endnu flere penge de ikke har end normalt, men umiddelbart burde vi være i stand til at konkurrere med dem både sportsligt og økonomisk, hvis vi også har en interesse i Duncan. Dog kan det tænkes, at AaB tænker mere kortsigtet og kun vil have ham i 6 mdr, mens vi måske tænker en mere permanent aftale, som så kan blive for dyr. Så måske kan AaB smide flere penge på den korte bane.

Trods alt må det lyde mere tillokkende med kamp om medaljer og mulig pokalfinale end desperat kamp mod nedrykning og i bedste fald en række ligegyldige kampe sidst på foråret.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Føler mig på ingen måde sikker på at vi får en erstatning fra Frank i dette vindue, men jeg mener dog at vi er for tyndt besatte på de forreste pladser, i hvert fald når det kommer til folk med regulære mål i støvlerne. Sly har spillet godt igennem efteråret, men har endnu ikke vist sig som den store målsluger, men det kan sagtens komme, og sker det i foråret vil han blive en yderst farlig herre...
Fagerberg har leveret en række gode indhop (forbandet ærgerligt at Lyngbykampen blev aflyst, kunne have været godt at se ham i to startopstillinger i træk) men det er ikke helt til at se hvor tilliden til Fagerberg pludselig skulle komme fra... det har jo ikke været vildt mange chancer gutten har fået i det seneste lange stykke tid, men det har måske igen været på grund af FF.
så er der de to ubekendte, Hvilsom og Nielsen som vel begge må regnes som ganske uprøvede. Nielsen har endnu ikke fået debut og Hvilsom har spillet mindre end en håndfuld kampe som indhoppere. Jovist talentet er der, men det er jo ikke sikkert at nogen af dem er flyvefærdige.

*Jeg siger ikke at vi ikke kan klare os igennem foråret med disse spillere på toppen, men jeg tror ganske enkelt at vi så skal kigge op på tredjepladsen end ned på fjerdepladsen, som minimum. Men okay, hvis vi holder fast i fjerdepladsen så er der jo også europa på plakaten næste år.

Men jeg håber på en kanin der bliver hevet frem.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Besvar