FCM - AaB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ppow21

Re: FCM - AaB

Indlæg af Ppow21 »

Peter Ross skrev:
Ppow21 skrev:Det er den sidste gang jeg kommer på stadion indtil Kuhn er væk! Jeg ender altid med at sidde og kede mig og stirre på alt andet end fodbold, fordi det er så ringe fodboldspil vi levere.
Så bliv væk. Du er der jo åbenbart kun i medgang. De typer er ikke værd at samle på.
Gu gør jeg ej. Jeg holder med Fcm men har også forventninger til at man skal angribe kampene hjemme!!! Ikke stille sig ned mod rækkens sidste plads :shock:

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ppow21 skrev:
Peter Ross skrev:Så bliv væk. Du er der jo åbenbart kun i medgang. De typer er ikke værd at samle på.
Gu gør jeg ej. Jeg holder med Fcm men har også forventninger til at man skal angribe kampene hjemme!!! Ikke stille sig ned mod rækkens sidste plads :shock:
Det eneste du kan forvente, er fight over hele linjen. Det har der været de seneste mange hjemmekampe!
At vi spiller elendigt i store dele af kampen og graver os unødigt ned, er jeg enig i, men vil du se flot fodbold, mange mål og lutter sejre, så bliv FCK-fan eller flyt til Barcelona.

Det er usselt at høre på folk, der klager sig når det går dårligt, men samtidig står i forreste række, når det går godt.

Ppow21

Indlæg af Ppow21 »

Peter Ross skrev:
Ppow21 skrev:
Peter Ross skrev:Så bliv væk. Du er der jo åbenbart kun i medgang. De typer er ikke værd at samle på.
Det eneste du kan forvente, er fight over hele linjen. Det har der været de seneste mange hjemmekampe!
At vi spiller elendigt i store dele af kampen og graver os unødigt ned, er jeg enig i, men vil du se flot fodbold, mange mål og lutter sejre, så bliv FCK-fan eller flyt til Barcelona.

Det er usselt at høre på folk, der klager sig når det går dårligt, men samtidig står i forreste række, når det går godt.
Jamen du må da forstå at ikke alle er lige entusiastiske og går lige meget op i det. Jeg er sympatisør og ikke en af supporterne nede bagved mål, det betyder vel ikke noget for om jeg er velkommen eller ej Hr. Ross?

Jeg kan forholde mig til at have betalt for entréen på vores hjemmebane, så forventer jeg sgu nu andet end det forfærdelige omgang alibi angrebsspil vi har fået leveret, i de sidste 5 hjemmebanekampe

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

Peter Ross skrev:
Ppow21 skrev:

Kunne ikke have sagt det meget bedre selv...

Utroligt nogle skal brokke sig konstant..

Selvfølgelig er det træls man ikke vinder, men sådan er fodbold nogle gange.. Og vi må bare støtte holdet.. Så ska sejrene nok komme engang !!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ppow21 skrev:Jamen du må da forstå at ikke alle er lige entusiastiske og går lige meget op i det. Jeg er sympatisør og ikke en af supporterne nede bagved mål, det betyder vel ikke noget for om jeg er velkommen eller ej Hr. Ross?
Næh, men du siger selv, du ikke gider komme mere, så længe Allan Kuhn sidder ved roret. Jeg opfordrer dig blot til at blive væk, hvis det er din holdning.
Ppow21 skrev:Jeg kan forholde mig til at have betalt for entréen på vores hjemmebane, så forventer jeg sgu nu andet end det forfærdelige omgang alibi angrebsspil vi har fået leveret, i de sidste 5 hjemmebanekampe
Skriver du også klagebreve til biografen, hvis filmen ikke lever op til dine forventninger? Folk der kommer på stadion med forventningen om en sprudlende indsats er komplet naive! Det eneste man kan forvente er fight - da det er eneste parameter, der ikke er påvirket af modstandernes indsats.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ja fyr Allan Kuhn og alle de uduelige spillere der ikke kan slå lorteholdet fra Aalborg.... Kom nu lige lidt ind i kampen med de håbløse frustrationskommentarer. Vi er alle træt af endnu engang må nøjes med uafgjort, men det er da pinligt at se sådan nogle kommentarer....

Ppow21

Indlæg af Ppow21 »

Peter Ross skrev:
Ppow21 skrev:Jamen du må da forstå at ikke alle er lige entusiastiske og går lige meget op i det. Jeg er sympatisør og ikke en af supporterne nede bagved mål, det betyder vel ikke noget for om jeg er velkommen eller ej Hr. Ross?
Næh, men du siger selv, du ikke gider komme mere, så længe Allan Kuhn sidder ved roret. Jeg opfordrer dig blot til at blive væk, hvis det er din holdning.
Ppow21 skrev:Jeg kan forholde mig til at have betalt for entréen på vores hjemmebane, så forventer jeg sgu nu andet end det forfærdelige omgang alibi angrebsspil vi har fået leveret, i de sidste 5 hjemmebanekampe
Skriver du også klagebreve til biografen, hvis filmen ikke lever op til dine forventninger? Folk der kommer på stadion med forventningen om en sprudlende indsats er komplet naive! Det eneste man kan forvente er fight - da det er eneste parameter, der ikke er påvirket af modstandernes indsats.
Det er da fair nok at det ikke er et parameter for dig, at blive underholdt når du går til fodbold.

Det er et parameter for mig. Jeg forventer ikke barca bold herude, men jeg forventer et hjemmehold der angriber modstanderen!

Fight? vil du forvandle vores hold til tonserne fra SønderjyskE? for lige pt. er det lige så inspirerende at se på. Jeg mener godt man kan forlange med den dyre spillertrup, at man tænker offensivt på hjemmebane. Men fred være med det

Husum

Indlæg af Husum »

Ærgerligt resultat i dag hvor vi desværre møder et AaB hold der så småt begynder at røre på sig igen. Hvis Ilsø havde scoret på hans friløber så havde vi nok kørt en sikker sejr hjem men sådan skulle det dog ikke gå.

Det virker dog desværre til vi efterhånden har et reelt problem med at vi trækker os tilbage og står og venter når vi kommer foran. Det kostede os kampen mod Esbjerg, kampen i dag og delvist kampen mod Brøndby. Desuden kunne det meget let have kostet os kampen mod AGF.

Det der frustrerer mig er at det ikke virker som om trænerteamet anerkender det som et reelt problem. Særligt efter AGF kampen var det irriterende at se Kuhn stå og sige det ikke betød noget eftersom vi vandt. Jeg håber virkelig det bare er den linje man har valgt udadtil og at piben har en anden lyd bag kulisserne for det har efterhånden kostet mange point.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Hvis vi tager kampen, set på spil og chancer, er det vel et fair resultat, det er ikke de største chancer vi skaber gennem kampen, ud over de to hvor Aab spillerne står og sover.

Men når man høre fra trænerne og spillerne, at det er vigtigt at få de tv penge for den andenplads, synes jeg det er for træls og høre på Allan Kuhn står og stiller sig tilfreds med det resultatet nu engang bliver. Det er ikke kun denne kamp det har været galt med, det er lige siden FCK Kampen har han haft skide travlt med at rose modstanderen, og fortælle hvor gode de er, i stedet for og fokusere på vores spillere, og tro på chancen for SEJR, HVER KAMP. Jeg er ellers meget glad for Allan, tror jeg da os de fleste var i starten af året. Men synes det er for træls og høre han er tilfreds med alt, så længe vi ikke taber stort. Derfor var det os for mig guld og høre Ilsø´s kommentar efter kampen!

Mine plusser idag må nok være Danny og Ilsø. Danny får lavet meget godt, og i samarbejde med Ilsø, jeg så os Danny i tilbage løb, os flere gange hvor Sivebæk var væk. Ilsø varmer godt nok bolden for meget på hans friløber, men han får skabt rigtig mange gode opspil fordi han holder bolden, og snyder 2-3 forsvarsspillere.

Det kan godt være at det er en skide go idé med Sivebæk på Højre back. MEN det duer ikke endnu ihvertfald, hver gang Aab slår kontra, er der kun 3 mand tilbage i bagkæden, det går altså ikke i længden, selv om han gør det meget godt offensivt, så mangler han stadig alt for meget defensivt, til jeg synes han skal spille der. Synes han skal tilbage på højrekant.

Lige til sidst var jeg den eneste der ikke kunne se den offside på Frank eller Ken, da Kan blev headet fri foran mål, og jeg synes alt i alt der blev dømt for meget i mod Fcm når Ken fik bolden ?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Folk der tror vi er et tophold forventer mere, men de er åbenbart ikke klar over at vi er et midterhold der har overpræsteret og lige nu nyder en tilværelse som tophold..

Alle dem der vil kritisere kan pisse af og holde med FCK!!!

Hvorfor fatter folk ikke at en fodbold er rund og at en hjemmekamp mod AaB ikke er = 3 point.. Kom nu ind i kampen og hver glad for at vi rent faktisk kan overvintre på 2.pladsen..

Jeg er en stolt FCM fan som støtter holdet i tykt og tyndt.. Det var der nogen som kunne lære lidt af herinde!!!

FCM FOREVER!!

Brugeravatar
5454

Indlæg af 5454 »

I Aab fan hjørne stod der "hvor fanden er Herning", og de har ret for "Hvad fanden er Herning" kommer foran graver sig ned og spiller 2-2, endda 2 gange mod hold under stregen. Det er sjovere at vinde 5-2 end at tabe 2-2, og se banner fra udehold "vi ved hvor Herning er"

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

nu var det jo ment som en joke (med henvisning til tv-serien af samme navn på tv2 zulu).

derudover kan jeg ikke se vi graver os ned igår. Netop målet til 2-2 kommer fordi vi er for langt oppe af banen.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Noe

Indlæg af Noe »

Husum skrev:Det der frustrerer mig er at det ikke virker som om trænerteamet anerkender det som et reelt problem. Særligt efter AGF kampen var det irriterende at se Kuhn stå og sige det ikke betød noget eftersom vi vandt. Jeg håber virkelig det bare er den linje man har valgt udadtil og at piben har en anden lyd bag kulisserne for det har efterhånden kostet mange point.
Det passer jo ikke, at de ikke er opmærksomme på problemet. Riddersholm fortalte til tv i pausen, at de havde talt om, at de ikke skulle komme for langt tilbage som mod AGF. At det så ikke holdt i mødet med virkeligheden, er en anden sag. Derfor er det også nemt at falde over Kuhn i disse situationer (ikke specifikt henvendt til dig, Husum). Problemet er jo, at der er så mange faktorer der spiller ind: En midtbane som ikke fungerer, og dermed sætter pres på forsvaret, en par rutinerede herrer i forvaret som laver fejl, der får Ipsa til at ligne Cannavaro i 2006 osv.

Jeg kan godt forstå frustrationen over spillet i øjeblikket. Jeg synes heller ikke det ser godt ud, men man skal bare huske, at det ikke er vores sæson endnu. Giv Kuhn lidt tid: Han har valgt at bygge fra grunden, vil løbende bygge på offensivt. I øvrigt samme model som Solbakken valgte i FCK. Ham ville tilhængerne også fyre...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Noe skrev:
Husum skrev:Det der frustrerer mig er at det ikke virker som om trænerteamet anerkender det som et reelt problem. Særligt efter AGF kampen var det irriterende at se Kuhn stå og sige det ikke betød noget eftersom vi vandt. Jeg håber virkelig det bare er den linje man har valgt udadtil og at piben har en anden lyd bag kulisserne for det har efterhånden kostet mange point.
Det passer jo ikke, at de ikke er opmærksomme på problemet. Riddersholm fortalte til tv i pausen, at de havde talt om, at de ikke skulle komme for langt tilbage som mod AGF. At det så ikke holdt i mødet med virkeligheden, er en anden sag. Derfor er det også nemt at falde over Kuhn i disse situationer (ikke specifikt henvendt til dig, Husum). Problemet er jo, at der er så mange faktorer der spiller ind: En midtbane som ikke fungerer, og dermed sætter pres på forsvaret, en par rutinerede herrer i forvaret som laver fejl, der får Ipsa til at ligne Cannavaro i 2006 osv.
Og så synes jeg også vi ser den manglende rutine hos en række af vores spillere - især synes jeg vores nigerianere i går traf mange forkerte beslutninger i 2. halvleg, som førte til en del boldtab/tabte 2. bolde i vores forsvarszone. De mangler den nødvendige 'coolness' i de situationer og den erfaring der gør, at de vælger at sparke væk når det skal gøres, og spille bold når det er løsningen.

Noe

Indlæg af Noe »

Kent skrev:
Og så synes jeg også vi ser den manglende rutine hos en række af vores spillere - især synes jeg vores nigerianere i går traf mange forkerte beslutninger i 2. halvleg, som førte til en del boldtab/tabte 2. bolde i vores forsvarszone. De mangler den nødvendige 'coolness' i de situationer og den erfaring der gør, at de vælger at sparke væk når det skal gøres, og spille bold når det er løsningen.
Der er ikke tvivl om, at hverken Salami eller Sly spillede deres bedste kamp i går. Jeg er dog mere bekymret over en mand som KBN, som tager nogle tåbelige beslutninger ind imellem. Ved målet til 2-2 satser han helt vildt, selv om han kan se at Sivebæk ikke er med tilbage. Det efterlader en helt åben højreside, og masser af plads til Helenius.

Besvar