HB Køge - FCM (Pokal)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Re: HB Køge - FCM (Pokal)

Indlæg af pedersen7500 »

Danny O til 0-3..
!

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Igboun til 0-4.. Sikker sikker sejr.
!

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Sikker og sikker ;) Vi skal da vist være heldige med den første halveg!

MEN rigtig godt til frank og sly at score og lækkert med et rent bur, Rilwan synes jeg spillede en meget god kamp :)

2294

Indlæg af 2294 »

SteffenO skrev:Sikker og sikker ;) Vi skal da vist være heldige med den første halveg!
Hvis ikke 4-0 er en sikker sejr, så ved jeg sgu ikke hvad der er
Her skulle der stå noget klogt...

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Det kan godt være jeg er en gammel gnaven mand, men...

For helvede Borring. Det er jo næsten ikke en eneste situation hvor det fungerer for ham, han står kronisk offside og formår ikke at udfordre og virker som om han mangler speed.

Forsvaret virkede usikkert igen, og igen kom Ipsa til at se dum ud, jeg synes der det er pga. et større symptom mere end det er personligt dårligt. Der er simpelthen nogle aftaler som ikke er klare derinde. Vi har jo ikke spillet med det samme forsvar mere end max. to kampe i træk.

Danny Olsen. Igen laver han et mål og igen viser han at han kan sparke til en bold, men for helvede hvor er det træls at se på alle andre spillere på banen kan skille sig af med bolden på to max. tre berøringer, mens Danny mindst har 5 hver eneste gang. Det går fucking for langsomt.

Thyge er en lang gammel sang som jeg har sunget i flere år. han gør simpelthen i mine øjne ingen forskel nogensinde. Igen i dag var han så anonym at vi sidst i anden halvleg blev i tvivl om, om han var på banen.

Usikkerheden gennemsyre holdet og først i anden halvleg da der kommer lidt styr på det defensive ser det ud som om man tør spille fodbold. Trænerstaben må se at få lagt en linje hvor man enten satser på det defensive eller kommer frem over stepperne og accepterer fejl.
Halv om halv, giver bare flere pinlige optrædener som mod Esbjerg!

Jeg må ærligt indrømme at jeg specielt i en kamp som denne hvor vi ikke er voldsomt presset på midten savner en spiller der kan agerer spilfordeler. Tidligere har Albæk udfyldt den rolle, men det er længe siden vi har set noget til ham.

Det var så lige min Rant idag!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

God kamp, med spændende perspektiver godt nok mod en deffensivt svag modstander.

Det fungerede rigtigt fint med Siv og Hassan i højre side hvor der VIRKELIG var fart over feltet. Gode kombinationer, og masser af gode indlæg fra baglinjen, de overstråler klart Juelsgaard & Borring. Synes også Siv gør det fint deffensivt.

Flot mål af Ilsø som virker til at være ved at finde formen (målformen), han dog stadigvæk lidt usynlig ind imellem, men synes mest det skyldes vi kommer til at spille meget direkte, med høje bolde hvor hans force ikke kommer til sin ret.

Dejligt med Thyge tilbage på midten, og Salami viser også han er godt på vej, omend hans touch på bolden ikke er helt perfekt endnu.

Vores midtforsvar med Ipsa og Erik fungere vel også ok i anden halvleg, selv om der stadigvæk er små problemer med at afvise angriberne.

Negativt: Borring og Juelsgaard, puha vores engang så stærke venstre side er slet slet ikke i gear og Juelsgaard skal være glad for at vi ikke har nogen oplagte alternativer. Borring synes jeg langt fra viste at han ønskede at komme tilbage i start 11'veren. Håber Kuhn overvejer om han skal fortsætte med at bruge Sly på venstre kanten.

Og endelig en sidebemærkning: Hvorfor var Fagerberg ikke med i truppen idag?

clr

Indlæg af clr »

mads albæk er skadet, ellers enig med dig hekler

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

clr skrev:mads albæk er skadet, ellers enig med dig hekler
Come on mand du tror vel ikke jeg laver sådan et indlæg for at folk skal være enig med mig....pis!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

2294 skrev:
SteffenO skrev:Sikker og sikker ;) Vi skal da vist være heldige med den første halveg!
Så du kampen ? Ipsa lavede Straffe to gange i første halveg, som godt nok ikke blev dømt, og Adda Derziji (staves?:S) havde en kæmpe afbrænder på et helt frit mål. Der kunne nemt havde stået 2-2 eller det der er værre ved pausen

Brugeravatar
Ikastbo

Indlæg af Ikastbo »

Hekler skrev:Det kan godt være jeg er en gammel gnaven mand, men...
Ja Hekler, du er vist en sur gammel mand... Positivitet avler positivitet... Vi vandt længere er den ikke!!
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "

2294

Indlæg af 2294 »

SteffenO skrev:
2294 skrev:
Så du kampen ? Ipsa lavede Straffe to gange i første halveg, som godt nok ikke blev dømt, og Adda Derziji (staves?:S) havde en kæmpe afbrænder på et helt frit mål. Der kunne nemt havde stået 2-2 eller det der er værre ved pausen
Brændte chancer og ikke dømte straffespark tæller ikke - 4-0 er en sikker sejr :!:
Spillet var måske usikkert - jeg så det desværre ikke - men en sejr på 4-0 ER altså sikker
Her skulle der stå noget klogt...

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Hekler skrev:Det kan godt være jeg er en gammel gnaven mand, men...
Gu er du så, 0-4 er bare ikke godt nok.

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Billedet taget af en på stadion

Meget sjov detalje i billedet hvor Frank score
Vedhæftede filer
IMG_0297.JPG

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes vi havde lært lidt af Esbjerg kampen, selvom der i anden halvleg var tendenser til at falde for langt tilbage, så fik vi alligevel presset kæderne lidt højere op, og så kom det forløsende 3-0 mål.

Dejlig sejr. Forhåbentlig kan det give lidt selvsikkerhed og moral til gutterne. Alt var ikke lutter lagkage, og HB Køge var på ingen måde i nærheden af Superliga klasse. Men det er godt at se vi har fundet skarpheden igen, især Ken Ilsø ligner en der har en hel del at bevise, han gjorde det endnu engang fremragende.

Det var et godt resultat, og vi er videre. Jeg håber vi kan tage det med os til næste kamp, og bygge videre på det.

De kampe vi har været igennem på det seneste, kunne have givet en rigtig dyb krise (som vi ser i andre klubber), men alle fighter og giver sig selvom alt ikke lykkes, den ros må vi give trænerne og B.S.

jpskoubo
Geografisk sted: Gentofte
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

Jeg tog direkte fra arbejde for at se vores helte spille pokalfodbold og her er mine indtryk:

Vi spillede en svag første halvleg eller rettere vi investerede ikke ret meget, men førte alligevel 2-0 ved pausen, hvilket må siges at være suverænt.

2. halvleg, lidt bedre, men HB Køge er slet ikke nær så farlig som i 1. - kun vores eget spil forhindrer os i at føre 3-0 og 4-0 på et tidligere tidspunkt.

Til spillerne:

Kasper Jensen - god kamp på nær en enkelt svipser i 1. halvleg.
Sviatchenko - udmærket kamp
Ipsa - der er altså en grund til, at vi kalder ham Upsa, også i dag viste han svaghedstegn
Juelsgård og Siv - udmærket på backerne - men jeg foretrækker nu stadig Siv som fløj og gerne meget oftere, han viste et par gange prøver på sin hurtighed
Rilwan - god kamp, hurtig og god fysik, gjorde en god indsats
Thyge - lidt for anonym og heller ikke en af dem, som satte sig igennem
Borring - halvhjertet indsats - næsten som sædvanligt - måske lidt hårdt, men jeg ville ikke være ked af, om han blev solgt i vinterpausen, synes ikke han slår til - heller ikke i dag mod et 1. div.hold (enig med Hekler)
Salami - udmærket indsats uden at være prangende - god fysik
Frank - lidt for anonym
Ilsø - vores bedste spiller, var tændt og opildnede de andre til at presse - han er i form!

Igboun og Danny O. var også gode nok, men var nok inde for kort tid.

Generel kommentar: vores nigerianske spillere, Salami, Hassan og Igboun, imponerede mig med deres fysik, selvom de ikke er så store, så er de alligevel de første i hovedstødsduellerne, og det var tydeligt at se flere gange, at de har en fysik, som ingen af de andre spillere har - der er altså en grund til at, de er i FCM, for de har noget, som de danske spillere ganske enkelt ikke har - skal vi kalde det N-faktor? :-)

PS! HB Køge er stadig en gang amatørmøg - hvorfor skulle Auri skælde ud på dommeren, hver gang en dom gik ham imod?

Besvar