FCM - FCN: Optaktstråd

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: FCM - FCN: Optaktstråd

Indlæg af Noe »

Peter Ross skrev:Salami, Baba og Rilwan trænede indendørs, for at skåne deres skrøbelige bentøj. Det er standard, når der er 4 træningsdage i streg, så foregår én af deres træninger indendørs.
Vil du vurdere, at vi nogensinde får dem sendt videre til en større klub? Det er jo glasben, vi har med at gøre her..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Noe skrev:
Peter Ross skrev:Salami, Baba og Rilwan trænede indendørs, for at skåne deres skrøbelige bentøj. Det er standard, når der er 4 træningsdage i streg, så foregår én af deres træninger indendørs.
Vil du vurdere, at vi nogensinde får dem sendt videre til en større klub? Det er jo glasben, vi har med at gøre her..
Ikke just den rette tråd at diskutere det emne i, men jeg tror bestemt, vi nok skal få skudt Salami afsted for en pæn sum. Tror han er væk indenfor ét år.
Baba ser ikke ud til, at få sit endelige gennembrud hos os, han er dog også den værst ramte af diverse skader, men talentet er der dog unægteligt. Han har måske godt af lidt luftforandring snarest.
Rilwan skal lige spille sig op i Superliga-tempo, så skal vi nok se, hvad han står for - hvis han præsterer, at gå ind og vise sine evner fuldt ud, så er han ikke i FCM i hele sin kontraktperiode. Han har, så vidt jeg ved, ikke kronisk dårlige ben, men han blev opereret i menisken inden sommerferien, så det kan muligvis være den, der driller lidt endnu...

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Morten Nielsen skriver først på mandag. Jeg havde heller ikke regnet med at se ham på banen, men nu er det i hvert fald definitivt dømt ude:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/morten-n ... fcm-mandag

Og så skylder vi vel fysserne i Nordsjælland en tak for at holde Nicki Bille ude af billedet til kampen. Granskov og Fetai er skam dygtige spillere, men de er IMO ikke helt så farlige som Bille. Ipsa kunne have fået det svært mod ham.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/nicki-bi ... naeste-uge

Noe

Indlæg af Noe »

Peter Ross skrev: Ikke just den rette tråd at diskutere det emne i, men jeg tror bestemt, vi nok skal få skudt Salami afsted for en pæn sum.
Havde helt overset overskriften. Men tak for info.

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Angående Peter Ross' indlæg i denne tråd, har det så ikke været oppe at vende, at den slags detaljerede oplysninger vedr. træningen, er lidt for meget oplysning.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

PS skrev:Angående Peter Ross' indlæg i denne tråd, har det så ikke været oppe at vende, at den slags detaljerede oplysninger vedr. træningen, er lidt for meget oplysning.
Hvilken del af det, føler du er for specifik? Jeg er lydhør.

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

PS skrev:Angående Peter Ross' indlæg i denne tråd, har det så ikke været oppe at vende, at den slags detaljerede oplysninger vedr. træningen, er lidt for meget oplysning.
Det eneste der har været oppe at vende er startopstillingen som trænerteamet af naturlige årsager ikke ønsker på nettet..

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Jo men deri kan jo også ligge oplysninger, som hvem der træner "blidt" og "hårdt", hvem der er klar og hvem der ikke er, hvem der gør ditten og datten til træning. Der er jo ingen grund til at hjælpe de andre hold mere end højest nødvendigt.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

PS skrev:Jo men deri kan jo også ligge oplysninger, som hvem der træner "blidt" og "hårdt", hvem der er klar og hvem der ikke er, hvem der gør ditten og datten til træning. Der er jo ingen grund til at hjælpe de andre hold mere end højest nødvendigt.
Baba, Salami og Rilwan er alle spilleklar. Deres inde-træning er af ren præventiv karakter, det er ikke et tegn på, de er skadede, hvis det kan forstås sådan.
Thyges forventede tilbagekomst er der heller intet nyt i, så det er kun DOs dårlige ankel, der er "breaking news", men med hans seneste præstationer og bænkeplads mod AaB i baghovedet, så tror jeg næppe det er ham, Wieghorst og kompagni har spildt deres kræfter på - det er nok nærmere Frank og Ilsø, der tæskede godt med bolde ind til dagens træning - så kan FCN få den at tænke over, hvis de læser med ;-)

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Så er truppen offentliggjort:

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Som forventet er Bak og Thyge ikke klar. Jeg forstår ikke helt formuleringen med, at Danny "fortsat" må tage plads på tribunen, for det gjorde han jo ikke sidst. Nuvel, med tre sikre startere og Danny ude, ser min opstilling vel ikke helt skæv ud:
--------------------------Lössl--------------------------------
----------------------------------------------------------------
Priske---------Ipsa-------------Sviatchenko-----Juelsgård
----------------------------------------------------------------
---------------Salami-----------Uzochukwu-----------------
Hassan------------------------------------------------Borring
--------------------Igboun------------------------------------
--------------------------Kristensen--------------------------
Imidlertid har jeg en fornemmelse af, at Kuhn vælger at starte med Ilsø inde. Så må vi se, om han bare bytter lige over med Sylvester, eller om han ryster posen lidt.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Bum, bum, så ser jeg også, at Farums trup er offentliggjort:

http://www.bold.dk/nyt/Laudrup-ude-mod-FCM

Laudrup, Bille og Bjelland ude. Glimrende. Det er vel kun fair, da vi også er hårdt ramt.

Vi skal gøre noget ved Stokholm. Han er i mine øjne er deres vigtigste spiller, og så gør han bare altid ondt på os. Liga, pokal, altid. Salami, Izunna og Sviatchenko - skru de store knopper på, for han skal ikke igennem! I øvrigt er Patrice Bernier også en dygtig spiller. Fandens, at deres midtbane er god...

Kildentoft er klar, og det betyder, at de har deres førstevalg på backpositionerne. Pierre Bengtsson er blevet rost meget af diverse eksperter, og jeg har hørt rygter om, at Brøndby skulle være interesseret. Til gengæld husker jeg en hjemmekamp i april, hvor Sivebæk drev voldsomt gæk med ham. Måske bør Siv have chancen på kanten i morgen?

FCN's styrker: Central midtbane, backs.
FCN's svagheder: Fløje, midterforsvar.

Deres angreb er okay, men ikke det samme, som hvis Bille var med. Bjelland er også grim at undvære for dem. Kodeord: Frank Kristensen.

Kampen virker åben. Skal vi sige, at vi nakker dem på et par dødbolde?

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Acebone skrev:Kampen virker åben. Skal vi sige, at vi nakker dem på et par dødbolde?
Ok, men 3 stks så - Priske (så han kommer på 0 igen efter sidste mandag), Julle på frispark (Det er godt for drømmeholdet) og 1 enkelt pind til Frank

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

Nu skal man jo ikke hænge sig i statestikker, men da vi sidst spillede mod FCN i Ligaen, spillede Erik også fra start og vi vandt 1-0 hjemme. Det er nok for mig, så lad os bare gøre det igen.

Korrekt set at man aldrig må undervurdere gamle Stokholm og det er vigtig at vores 2 små arbejdsmyrer (Salami og Izunna) får sig sat benhårdt på ham og samtiddig får lukket af for Berniers spil i dybden, da Fetai er hurtig og Granskov for mig at se er en stærk spiller og måske kunne kyse vores relativ nye centerforsvar.

Fremadrettet da SKAL vi udnytte at Bjelland ikke er med og så skal Pierre Bengtson mindes om hans forfærdelige kamp sidst de var på besøg som der også nævnes tidligere og som der også nævnes så skal Siv efter min mening have den change som han ikke fik pokalfinalen for at gøre det onde ved Pierre.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

de lover ikke godt vejr over jylland i aften så håber ikke en gentagelse af kampen for et par år siden som blev aflyst pga. kraftig regn. Ellers håbe på stor opbakning til kampen som bliver vansklig som jeg ser det møder vi det hold som spiller efter deres koncept hver gang ude eller hjemme underordnet, efter mit smag er det dejligt frisk og initativt fuldy, og offensiv det de viser som regel. Kampen kan gi et fingerpej om hvor vi står med mange etableret uden for, skal vi satse på 2 -0 med Frank og Borring må da komme rgang med de chamcer han har haft på det seneste.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Lidt OT, håber i overlever.

Kan man købe sæsonkort ved billetboderne før kampstart?
!

Besvar