Det ser ikke ud til at blive vildt strålende vejr til vores guldfest. Derfor er planen en lille smule ændret.
Vi mødes i god til til kampen kl 13 på Ikast stadion.
Under kampen finder vi ud af hvem der skal med ud og grille.
Der er efter hånden en del der har meldt ind med forsyninger, så det ser godt ud.
Der er opdatering fra U/19 kampen via. flere telefoner fra kl. 15.
Grillning, krocket og andet godt, hvis folk har noget så tag det med, vi kan ikke være 100% sikker på at kunne være alt for meget ude, ifølge vejrudsigten.
Efter spisning regner jeg med at vi finder til Herning og ser VM kampen, både fordi vi så har chauffører (Der er jo ingen der smutter før maden) men også fordi vi kan få lidt pladsproblemer hvis vi er mange.
Der er selvfølgeligt forbehold for at alt ændres ad hoc.
Guldfest for U-holdene Lør 19-06-10
Re: Guldfest for U-holdene Lør 19-06-10
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
PS husk rede penge så vi kan samle lidt ind til udgifterne.Hekler skrev:Det ser ikke ud til at blive vildt strålende vejr til vores guldfest. Derfor er planen en lille smule ændret.
Vi mødes i god til til kampen kl 13 på Ikast stadion.
Under kampen finder vi ud af hvem der skal med ud og grille.
Der er efter hånden en del der har meldt ind med forsyninger, så det ser godt ud.
Der er opdatering fra U/19 kampen via. flere telefoner fra kl. 15.
Grillning, krocket og andet godt, hvis folk har noget så tag det med, vi kan ikke være 100% sikker på at kunne være alt for meget ude, ifølge vejrudsigten.
Efter spisning regner jeg med at vi finder til Herning og ser VM kampen, både fordi vi så har chauffører (Der er jo ingen der smutter før maden) men også fordi vi kan få lidt pladsproblemer hvis vi er mange.
Der er selvfølgeligt forbehold for at alt ændres ad hoc.
/Hekler
/Hekler
Fantastisk med to gang guld. god fest, og velkommen hjem til Drengene med banner her til aften. nu mangler vi bare at DK vinder i aften!+
/Hekler
/Hekler