Det gør man altså ikke...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Mini Bager

Re: Det gør man altså ikke...

Indlæg af Mini Bager »

Han fortjener ikke en opsang. Som fan sviner man bare ikke spillerne til. De skal støttes. Hvad er det for noget pis med jer, at han skal skride fra FCM, og så hylder i ham bagefter. I er jo ikke til at blive kloge på.

MBS/UBM

Indlæg af MBS/UBM »

Ja, vi er ikke loyale. Vi kommer ikke gang på gang, og støtter holdet. Folk snakker som de har forstand til. Det er den typiske holdning med, at man skal klappe i sine små hænder, man må ikke sige noget højt, og man skal gøre som alle andre gør- ellers er man ikke rigtig fan. Jeg går til fodbold med følelser, og ikke for hygge.

I aner ikke hvad I snakker om, og får gang på gang UBM til at virke som om, at man kun kommer for ballade, og er skide ligeglad med klubben. I burde istedet se på, hvad der i virkeligheden sker.

Det er simpelthen svært at tage seriøst det her.

. Og ja, ved pause var det netop folk i UBM, der startede med at råbe hans navn som det første..

Sur og bitter.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Mini Bager skrev:Han fortjener ikke en opsang. Som fan sviner man bare ikke spillerne til. De skal støttes. Hvad er det for noget pis med jer, at han skal skride fra FCM, og så hylder i ham bagefter. I er jo ikke til at blive kloge på.
Nu skal det siges at jeg hverken buhhhhede af ham eller hyldede ham.
Og jeg er ikke UBM, så lad venligst vær med at bruge "i".

Personligt har jeg ikke noget imod at han bliver, så længe han kæmper for tingene.
Dog ville jeg bestemt heller ikke have noget imod at se ham forlade klubben, hvis vi kunne få bare en lille sjat penge for ham.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Saemala skrev:
Mini Bager skrev:Han fortjener ikke en opsang. Som fan sviner man bare ikke spillerne til. De skal støttes. Hvad er det for noget pis med jer, at han skal skride fra FCM, og så hylder i ham bagefter. I er jo ikke til at blive kloge på.
Nu skal det siges at jeg hverken buhhhhede af ham eller hyldede ham.
Og jeg er ikke UBM, så lad venligst vær med at bruge "i".

Personligt har jeg ikke noget imod at han bliver, så længe han kæmper for tingene.
Dog ville jeg bestemt heller ikke have noget imod at se ham forlade klubben, hvis vi kunne få bare en lille sjat penge for ham.
Det lød som om du var en af dem, men det undskylder jeg så

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Han fortjener ikke en opsang? Du vil med andre ord sige, Danny har leveret en godkendt sæson?

"Med jer" - Nuancer lige din kritik, så bliver det lidt mere seriøst.
Når man kritiserer, skal man huske også at rose. Det havde været helt i hampen, at kritisere ham ved pausefløjtet, efter han faktisk havde leveret en udmærket 1. halvleg, hvor der dog også var visse udfald. Men ligefrem at hylde ham, det er vist at tage munden for fuld...

Og selvfølgelig må man kritisere. Verden er fandme da ikke lyserød og lavet af candyfloss. Der er forskel på hvordan kritikken leveres, men når kritikken går på manglende fight og attitude på banen samt op til flere uheldige udtalelser i medierne, der kan sætte spørgsmålstegn ved hans commitment til FCM, så ser jeg intet galt i, der bliver kritiseret. Havde det været på grund af hans frisure og kulør, så havde det været håbløst, men du kan ikke ærligt stå og sige, du synes han har vist et fighterhjerte, der får Nikolai Stokholm til at ligne en skolepige sammenlignet med?

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

MBS/UBM skrev:Ja, vi er ikke loyale. Vi kommer ikke gang på gang, og støtter holdet. Folk snakker som de har forstand til. Det er den typiske holdning med, at man skal klappe i sine små hænder, man må ikke sige noget højt, og man skal gøre som alle andre gør- ellers er man ikke rigtig fan. Jeg går til fodbold med følelser, og ikke for hygge.

I aner ikke hvad I snakker om, og får gang på gang UBM til at virke som om, at man kun kommer for ballade, og er skide ligeglad med klubben. I burde istedet se på, hvad der i virkeligheden sker.

Det er simpelthen svært at tage seriøst det her.

. Og ja, ved pause var det netop folk i UBM, der startede med at råbe hans navn som det første..

Sur og bitter.
Kære sur og bitter

Jeg har skrevet det før. Jeg mener i yder til god stemning. MEN, i gør satme også det modsatte, med den tilsvining i lagde ud med i dag.
Nu du selv bringer det op:
Hver gang der er ballade hører man kun til UBM.
Hver gang der er pyroteknik UBM.
Sidste nye er en smadret bus UBM.

Skal lige siges jeg aldrig selv har været vidne til andet end pyroteknik.

Lur mig om der er mange der har svært ved at tage jer seriøst.

Mini Bager

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Peter Ross skrev: Havde det været på grund af hans frisure og kulør, så havde det været håbløst, men du kan ikke ærligt stå og sige, du synes han har vist et fighterhjerte, der får Nikolai Stokholm til at ligne en skolepige sammenlignet med?
Det sagde jeg så heller ikke. Forventer du det af alle spillere??

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Mini Bager skrev:Hver gang der er ballade hører man kun til UBM.
Never trust the media. Mere er der ikke at sige. Fodboldfans der tilsyneladende smadrer alt og alle er en spændende nyhed for en journalist. At det ikke passer, behøver ikke stoppe journalisten.
Mini Bager skrev:Hver gang der er pyroteknik UBM.
Hvilket der heller ikke bliver lagt skjul på, så intet nyt der.
Mini Bager skrev:Sidste nye er en smadret bus UBM.
Den må jeg have misset.
Mini Bager skrev:Lur mig om der er mange der har svært ved at tage jer seriøst
Lur mig, om ikke UBM har svært ved at tage mange andre seriøst.

Så er vi lige vidt? Postulater er sjældent givtige i en debat...

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Mini Bager skrev:
Peter Ross skrev: Havde det været på grund af hans frisure og kulør, så havde det været håbløst, men du kan ikke ærligt stå og sige, du synes han har vist et fighterhjerte, der får Nikolai Stokholm til at ligne en skolepige sammenlignet med?
Det sagde jeg så heller ikke. Forventer du det af alle spillere??
Ja. Og jeg ved, Allan Kuhn gør det samme. Som han sagde, så sent som til træningen i går "Man er ikke forpligtet ud over sine evner, men man kan altid kæmpe røven ud af bukserne".

Man kan ikke altid ramme et højt spillemæssigt-niveau, men intet kan nogensinde forhindre folk i at løbe de meter der er påkrævet og gå 100 % ind i nærkampene.

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Thomasbokr skrev:jeg synes at mange "fans" burde kigge sig selv grundigt i spejlet og sige til sig selv hvorfor personen holder med fcm når:
- man har krav på sejr i hver eneste kamp uanset hvem modtanderen er
- spillerne må ikke have det sjovt med deres arbejde
- spillerne må ikke være skuffede efter mederlag
- man rakker ned på spillerne efter 15min uden scoring
- man støttere ikke holdet når de spiller dårligt, men fortækker dem hvor dårlige de er..

Mange "fans" bruger noget af overstående, og nogle gang ting der er værer, for at bruge det eksempel som hekler brugte så er det ikke let for danny o og sætte sig op til kampen når han bliver buhet af op til kampen.. Sådan nogle "fans" er ikke fans når de opføre sig sådan... (nogle der sagde ubm mf) men der er heldigvis mange der ved hvordan man opføre sig. Og hvordan rigtige fans en skab at det er begge grupper der får tak fra spillerne når den ene gruppe er mere loyal end andre....
1. Danny havde vidst selv gjort sig fortjent til en lille opsang så vidt jeg kan læse udfra hans udtalelse til tipsbladet om han havde svært ved at sætte sig op til sådan en kamp som et derby mod silkeborg.
2. Tror ikke du skal rakke ned på UBM med hensyn til det med at de forventer sejr og at man ikke støtter holdet fordi de spiller dårligt.
3. Spillerne må ikke være skuffede efter et nederlag - DET SKAL DE VÆRE !! Alle fodboldspillere såvel amatører som proffesionelle er vel skuffede efter et nederlag? - Ellers er der da noget galt i den klub om det så er fcm eller en serie 3-klub
4. Hvad mener du med at spillerne ikke må have det sjovt med deres arbejde ? Den kan jeg simpelthen ikke forstå hvor du får fra ?

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Bla bla bla bla bla

Godt folk kan belære os alle i hvordan man er en rigtig fan :roll: Så er det bare jeg undre mig lidt over, hvor alle de 10.000 der var rejst til parken blev af????!
I kunne passende dukke op på tribunen og give os en lille lektion i stemning...

Folk har mere travlt med at brokke sig på nettet, end at gøre noget ved det på tribunen. Se det er ægte :lol:

Desuden gav vores lille opsang til danny pote!
Vi kommer kun for roulade!

Dennis

Indlæg af Dennis »

Vil starte med at sige at jeg ikke sang et ondt ord til Danny igår, nok mest fordi vi kom til at love Kuhn det til træning i Lørdags. Men jeg er enig i at en del af tilråbene var velfortjent. Hvis han ikke mener han kan sætte sig selv op til et lokalopgør så må han lukke i og melde sig syg. Det fik samtlige spillere også udtrykkeligt at vide af Kuhn efter lørdagens træning. Tilråbene med at han skal skride syntes jeg personligt ikke om.

Jeg fik også en hurtig snak med ham efter kampen igår, hvor han ikke var helt afvisende overfor at det til dels var selvforskyldt. Ingen tvivl om at han tænker sig om en ekstra inden han lukker sådan noget lort ud igen. Han mente selv at nu var det slut med det pyller og så ville han kæmpe røven ud for os hvis vi er der for ham.

Og drop så den evige snak om rigtige fans det lyder jo som en børnehave efterhånden. Rigtige fans var det dem der ventede på at spilerne kom ind i loungen og sagde tak for denne sæson? For så har vi 8 rigtige fans i fcm tæller ikke konen og mig med for vil helst ikke associaceres med de 8 andre :geek:

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

RL/UBM skrev:Bla bla bla bla bla

Godt folk kan belære os alle i hvordan man er en rigtig fan :roll: Så er det bare jeg undre mig lidt over, hvor alle de 10.000 der var rejst til parken blev af????!
I kunne passende dukke op på tribunen og give os en lille lektion i stemning...

Folk har mere travlt med at brokke sig på nettet, end at gøre noget ved det på tribunen. Se det er ægte :lol:

Desuden gav vores lille opsang til danny pote!
Ja, det var da klart jeres skyld, han spillede supergodt. :shock:

Alex/UBM

Indlæg af Alex/UBM »

Mini Bager skrev: Ja, det var da klart jeres skyld, han spillede supergodt. :shock:
Det kan selvfølgelig hverken bevises - eller modbevises.. Jeg tror på det; han får en god sviner, for første gang nogensinde (hvor han hvertfald hører det og bliver påvirket), og tilfældigvis spiller han for første gang i laaaaaaaaaaaaaaaang tid med bare en smule gejst og vilje.. Tilfældigt?
Jeg tror det ikke, men igen, det kan aldrig bevises, men mon ikke han tænkte (eller fik at vide i omklædningsrummet) "nu skal jeg fandeme ud og vise dem hvad jeg kan"
Eller måske (man kan håbe) indså han at hans attitude og udtalelser ikke er en spiller værdig - og at han skal til at knokle røven ud af bukserne.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Mini Bager skrev:
Sur og bitter.

Kære sur og bitter

Jeg har skrevet det før. Jeg mener i yder til god stemning. MEN, i gør satme også det modsatte, med den tilsvining i lagde ud med i dag.
Nu du selv bringer det op:
Hver gang der er ballade hører man kun til UBM.
Hver gang der er pyroteknik UBM.
Sidste nye er en smadret bus UBM.

Skal lige siges jeg aldrig selv har været vidne til andet end pyroteknik.

Lur mig om der er mange der har svært ved at tage jer seriøst.

Mini Bager
Hvem var det der var oppe at slås efter kampen i København? - så vidt jeg ved, var det ikke UBM, men en normal fan, som du jo så smukt tiltaler dig selv som!?
Du skal ikke komme her, og bilde mig ind, at hvergang der er ballade, så er det UBM?
Var der ikke også ballade før UBM eksisterede? - jo, det var der .. jeg husker flere episoder, hvor der var INTERN-ballade på tribunen.

Og hvad angår pyro, så var det IKKE en UBM'er der viftede med et lys i Parken, hvorefter han kastede det ned over tribunen, hvor uskyldige kunne komme til skade - nej, det var en "normal"fan, som dig selv er, så det argument kan du også godt pakke sammen igen.

Iøvrigt vil jeg gerne stille dig et spørgsmål .. måske lidt OT, men her kommer det:
hvad er en fan i dine øjne?
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Besvar