Det kan man ikke;)Jacob skrev:Spiller i for meget FM?
Transferønsker Sommeren 2010
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Re: Transferønsker Sommeren 2010
Kunne dette være interessant såfremt Fck skulle smide 15-20 mio efter Thyge?
http://onside.dk/nyheder/bundesliga-tys ... nu-klublos
Syntes han var blændende i Brøndby da han forlod superligaen i sin tid! En efterhånden rutineret midtbane profil som tilmad også er den anfører type vi risikerer at miste i Thyge..
Jeg syntes det ville være en glimrende erstatning?
Er der iøvrigt andre en mig som har tænkt tanker om en evt. byttehandel med Fck hvis Thyge smutter? kunne man forestille sig at de smider en spiller med i købet? og hvem har evt. interesse? Jeg tænker: Ailton, Nordstrand eller Thomas Kristensen som muligheder..
http://onside.dk/nyheder/bundesliga-tys ... nu-klublos
Syntes han var blændende i Brøndby da han forlod superligaen i sin tid! En efterhånden rutineret midtbane profil som tilmad også er den anfører type vi risikerer at miste i Thyge..
Jeg syntes det ville være en glimrende erstatning?
Er der iøvrigt andre en mig som har tænkt tanker om en evt. byttehandel med Fck hvis Thyge smutter? kunne man forestille sig at de smider en spiller med i købet? og hvem har evt. interesse? Jeg tænker: Ailton, Nordstrand eller Thomas Kristensen som muligheder..
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
-
mancity-dk
Ailton.... du må være tosset.... Det har vi ikke pengene til, og jeg mener faktisk heller ikke han er interessant.... Ej heller TK, men Nordstrand derimod ville ikke være så tosset..
En anfører som trækker en syvdages karantæne for vold på banen, og senere fører sit hold ned i 3. bundesliga med et brag? Nej tak. Jeg synes i øvrigt heller ikke han vist nogen form for lederevner i sin tid i Brøndby, da de var virkelig ude at sejle, og savnede ledelse på banen.Mike80 skrev:Syntes han var blændende i Brøndby da han forlod superligaen i sin tid! En efterhånden rutineret midtbane profil som tilmad også er den anfører type vi risikerer at miste i Thyge..
Jeg synes også at man skulle overveje en herre som, Marc Nygaard, fra Randers FC...
Hans kontrakt udløber til sommer, og er dermed transferfri... Om ikke andet som gardering for farlige frank!
Jovel har han ikke haft den bedste sæson, og nåede aldrig at komme igang efter hans længerevarende skade, men han vil altid være en STOR trussel, i dobbelt forstand, for modstanderholdet...
Kilde:
http://www.bold.dk/nyt/Nygaard-stopper-i-Randers
Hans kontrakt udløber til sommer, og er dermed transferfri... Om ikke andet som gardering for farlige frank!
Jovel har han ikke haft den bedste sæson, og nåede aldrig at komme igang efter hans længerevarende skade, men han vil altid være en STOR trussel, i dobbelt forstand, for modstanderholdet...
Kilde:
http://www.bold.dk/nyt/Nygaard-stopper-i-Randers
Martin Retov ville da være en fantastisk signing, spilmæssigt vil han virkelig kunne tilføre vores midtbane en helt ny dimension med et langt bedre overblik samt spilforståelse offensivt og bedre pasningsspil end Izunna og Salami IMO, det er jeg ikke i tvivl om, men han er formentlig ALT for dyr i forhold til hvad vi har råd til den økonomiske krise taget i betragtning - det er jo også kun økonomien som gør vi ikke forlænger med Thyge men sælger hvis det bliver tilfældet, tror ikke der er tvivl om Kuhn og Ørgaard begge gerne ville beholde ham rent sportsligt..Noe skrev:En anfører som trækker en syvdages karantæne for vold på banen, og senere fører sit hold ned i 3. bundesliga med et brag? Nej tak. Jeg synes i øvrigt heller ikke han vist nogen form for lederevner i sin tid i Brøndby, da de var virkelig ude at sejle, og savnede ledelse på banen.Mike80 skrev:Syntes han var blændende i Brøndby da han forlod superligaen i sin tid! En efterhånden rutineret midtbane profil som tilmad også er den anfører type vi risikerer at miste i Thyge..
HVIS Thyge mod min forventning bliver solgt er det vel logisk at spillere som Izunna, Salami, Albæk og Kasper Hansen bliver og foretrække frem for at hente en ny løntung spiller som Retov ind, desværre er økonomien ikke til at hente Retov, ville ellers være en super spiller og hente på fri..
Den episode som du henviser til er selvfølgelig dybt uheldig og et tegn på en kæmpe overspænding fra hans side i den kamp, men jeg husker ikke lignende situationer fra Retovs side, så mon ikke klubbens situation samt det var et virkelig hadfuldt derby bør tages med i din bedømmelse?
Han blev i øvrigt tiljublet af fansene for hans nikken skaller og sparken ud efter modspiller
- bobthebuilder_dk
Mirko Ivanovski
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... rebstalent
Det lyder sgu til at vi igen er ved at kigge på spillere vi måske kan brænde fingerne på? Eller hva? Jeg kender ham ikke? Nogen der gør?
Det lyder sgu til at vi igen er ved at kigge på spillere vi måske kan brænde fingerne på? Eller hva? Jeg kender ham ikke? Nogen der gør?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Re: Mirko Ivanovski
Jeg har lige set et videoklip med ham på youtube http://www.youtube.com/watch?hl=da&v=bQ4YtM7xIA0. Tænkte først at han var en fantastisk dribler, men at han ikke scorede nogen mål. Lidt længere henne i videoen begynder han så at bombe på alt hvad han rør ved. Kan dog kun se at han har scoret 3 mål for Prag, men ser også ud af at han brugt som indskiftningsspiller i slutfasen i mange af de kampe. Han ser ud til at kunne spille helt fremme og på siderne. Ser dog ud til at han mere er en hængende angriber end en decideret bomber. Han ser dog ud til at være væsentlig hurtigere end Ilsø er.bobthebuilder_dk skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... rebstalent
Men helt sikkert en spændende spiller, og ham der har lavet videoen omkring ham er da tydeligvis meget glad for ham
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Mirko Ivanovski ser das helt vild spændene ud.
jeg tror også Nando Rafael ville være en god spiller for os, da han er stor og faktisk er rimelig hurtig!
jeg tror også Nando Rafael ville være en god spiller for os, da han er stor og faktisk er rimelig hurtig!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Er Batistuta ikke ved at være nede i pris??
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Hekler du følge vist ikke med 
Han koster vist ikke noget, manden er 41 år, og spillede sidste kamp i 2005.
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
En utrolig spændende spiller Hekler har fundet frem til5157 skrev:Hekler du følge vist ikke med
Godt gået Hekler .
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Jammen det er jo derfor han er ved at være nede i pris.
Vi havde engang en Bak for Batistuta byttehandel, men så tog han bare til Qatar eller sådan noget.
Vi havde engang en Bak for Batistuta byttehandel, men så tog han bare til Qatar eller sådan noget.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
Nogen der ved noget, om eller har gode kilder om Ken Fagerberg, kommer tilbage eller hvordan, for så kan jeg ikke se en grund til at investere i en angriber.
Her er lidt statistik på Ken Fagerberg:Brobissen skrev:Nogen der ved noget, om eller har gode kilder om Ken Fagerberg, kommer tilbage eller hvordan, for så kan jeg ikke se en grund til at investere i en angriber.
http://fotboll.ois.se/Laget/1393/Statis ... seasonID=7
Det ser ud til at han har spillet 6 af 7 kampe fra start, men har ikke scoret.
Claus J