Hvilke svar gav foråret 2010 ?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Mini Bager

Re: Hvilke svar gav foråret 2010 ?

Indlæg af Mini Bager »

Det er jo det evige problem. Det er nemmere at brokke sig når det går skidt, end at rose når det går godt.

Kuhn har virkelig gjort det godt efter en svær start. Han har ikke fået et forstærket hold, siden Thomasberg

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Foråret 2010 har IMO givet følgende svar :D :

1. Mange midtjylland fans har været for forkælede de sidste sæsoner med gode resultater(2 x sølv) og kan nu ikke vænne sig til at klubben ikke ligger deroppe mere pga forskellige ting og har derfor travlt med at kritisere den ledelse som engang fik os derop, i stedet for at lytte til hvad ledelsen melder ud (pokal - udvikling - superliga)..
Nogen burde vist overveje at holde med fck i stedet med en sådan indstilling :roll:

2. Allan Kuhn går en stor fremtid imøde i FC Midtjylland, jeg ser ham personligt som træner i rigtig rigtig mange år endnu, vores koncept med masse unge spillere ser ud til at passe ham glimrende - hold på ham samt visse stamspillere og vi får titlerne om nogle år..

3. Vores akademi gør et super arbejde..

4. Danny Olsen skal sparkes langt ud af klubben uden så meget som et tak for en dårlig indsats..

---

5. Winston Reid KAN faktisk spille en kamp uden hjerneblødninger :lol:

6. Vi har i Martin Albrechtsen superligaens bedste danske midterforsvarer..

7. Vi har målmanden med størst potentiale i superligaen..

8. Leon Jessen bliver ikke solgt..

9. 3. gang er IKKE lykkens gang ! :(

10. Glen har glemt hvordan man jubler (i forhold til jubelscenen i VB)

11. Vi kan spille fodbold uden Frank og slå den op på

12. Stemningen på MCH Arena kan stadig forbedres VÆSENTLIGT !

13. SIV ER BEDRE END DANNY !

14. Ulvegravens debatniveau er stadig lige så svingende som resultaterne på banen ;)

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jeg tillader mig at arbejde videre på din udemærkede liste:

15: Vi KAN rent faktisk spille med en kontrolleret defensiv OG overholde organisatoriske aftaler.

16: Siv KAN rent faktisk mere og andet end kæfte op om manglende spilletid.

17. Vi har i Salami, Thyge, Albæk og Izunna DK's største midtbanepotentiale.

18. Vi mangler en angriber, der kan score mål.

19. Jude har ikke niveau til et dansk 3-serie hold.

20. Du har nævnt det - men hvis man nævner det nok gange, bliver det jo til sidst sandhed: Vi har i Lössl DK's største målmandstalent.

/Cortez

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

21. Vi er blevet drønfarlige på dødbolde, ikke mindst hjørnespark, eksemplificeret to gange idag ;)

22. BS har haft en glimrende indflydelse på holdet
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

23. Tror ikke det er nævnt, men vi har fremtidens 1. målmand på landsholdet til at vogte vores bur

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Meyhoff skrev: 9. 3. gang er IKKE lykkens gang ! :(
Nej, det viste sig desværre at være "Alle gode gange tre" i stedet... :shock:

Haha fed liste ellers. Selvom jeg nu ikke synes Danny har fortjent at blive hængt sådan ud ;)

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

4. Danny Olsen skal sparkes langt ud af klubben uden så meget som et tak for en dårlig indsats..
Hvad fanden sker der ??!!
Hvad er det der gør, at alle (Næsten) hader Danny Olsen?
Danny Olsen har været en del skadet i foråret, og det har været med til, at delvist ødelægge hans sæson (mener nogle) .
Jeg vælger bare, at lægge mærke til, at han i gennemsnit skal bruge færre minutter til, at score mål end vores anden fløj (Jonas Borring).

Han har squ vist (viser) , at han har et fænomenalt top niveau, men i denne sæson har han også haft udfald, det har alle andre spillere også, men stadig er det kun ham der bliver kørt psykisk terror på!! :(

Drop nu jeres fordomme omkring Danny Olsen! Og støt ham istedet!

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Okay Sivebæk er god til at drible, men når han omsider skal aflevere bolden er det meget tit en kæmpe kiks aflevering. Det gør at han alt alt for tit er skyld i at vi mister bolden. Enten pga hans driblinger ender i hat og briller eller han laver en fejlaflevering :shock:
Jeg mener Danny er på niveau med Siv, eller faktisk bedre.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

The FCM FAN skrev:
Hvad fanden sker der ??!!
Hvad er det der gør, at alle (Næsten) hader Danny Olsen?
Danny Olsen har været en del skadet i foråret, og det har været med til, at delvist ødelægge hans sæson (mener nogle) .
Jeg vælger bare, at lægge mærke til, at han i gennemsnit skal bruge færre minutter til, at score mål end vores anden fløj (Jonas Borring).

Han har squ vist (viser) , at han har et fænomenalt top niveau, men i denne sæson har han også haft udfald, det har alle andre spillere også, men stadig er det kun ham der bliver kørt psykisk terror på!! :(

Drop nu jeres fordomme omkring Danny Olsen! Og støt ham istedet!
Har du slet ikke set hans lallende opgivende attitude på banen??
Hvor mange tilbageløb laver han i løbet af en kamp??
Hvor mange bolde som han taber vinder han tilbage i stedet for at slå op i banen??
Har du set Danny kæmpe en hel kamp??

Hvornår har han vist et fænomenalt top niveau ?? :shock:
Han har ikke haft udfald medmindre man kan have en hel sæson som et stort udfald..
Der er ingen fordomme om Danny Olsen, problemet er bare han intet har bevidst udover en lallende attitude, opgivende spil i kampe og INGEN virkelig gode præstationer har leveret..

Har du hørt hans udtalelser til medierne om han ikke kan sætte sig op til en kamp som den idag?

Kunne være du finder nogen svar på dine spørgsmål hvis du leder efter ovenstående :D

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Hvor mange bolde som han taber vinder han tilbage i stedet for at slå op i banen??
Har du set Danny kæmpe en hel kamp??

Hvornår har han vist et fænomenalt top niveau ??
Han har ikke haft udfald medmindre man kan have en hel sæson som et stort udfald..
Der er ingen fordomme om Danny Olsen, problemet er bare han intet har bevidst udover en lallende attitude, opgivende spil i kampe og INGEN virkelig gode præstationer har leveret..

Har du hørt hans udtalelser til medierne om han ikke kan sætte sig op til en kamp som den idag?

Kunne være du finder nogen svar på dine spørgsmål hvis du leder efter ovenstående

Jeg mener ikke Sivebæk lever op til nogle af dine krav. :shock:
Jeg kan udemærket godt lige Sivebæk, men han er ikke direkte bedre end Danny.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Når man ser på hvilke svar foråret har givet, må man også se på, hvilke spørgsmål der blev stillet inden foråret. Hvis jeg ser på min egen holdning til efterårssæsonen, så var min udmelding klar: http://www.black-wolves.com/b/topic.htm ... 62&p=94474

Det jeg stillede spørgsmålstegn ved i den tråd var:

1. Dødbolde
2. Indstilling
3. Udvikling på holdet

De ting synes jeg, vi over en bred kam har set klare forbedringer i, i dette forår. Der er stadig udfald, men det er bestemt gået i den rigtige retning. Så jeg er mere positivt stemt over Kuhn pt, selvom jeg ser en risiko for, at vi kommer til at spille ligeså defensivt og afventende som AaB gjorde/gør. Det kan jeg dog godt leve med, hvis resultaterne følger med.....

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Jeg kan virkelig ikke se noget problem i hans attitude?
Han er en humør spiller, når det kører for ham sætter han samtlige spillere i Sas Ligaen.
Det antal tilbage løb han tager ser jeg slet ingen problemer ved.
En så kreerende spiller som Danny er mener jeg, skal have lov til, at nogle gange tage "en slapper" (Det gør Borring jo også?? ) Jeg mener også, at Danny Olsen tager mindst lige så mange tilbage løb som Borring .
Hvornår har han vist et fænomenalt top niveau ??
Sidste sæson, hvor han var fuld kampdygtig hele sæsonen, og ikke plaget af skader som han har været i denne, mener jeg han var en af de bærende spillere. Han scorede (6?) mål, lavede en hav assists, og hvis han ikke scorede eller lavede assisten, var han meget ofte med til, at starte chancen.

Denne sæson har han været en del skadet, men han har stadig formået, at score 5 mål.

Besvar