BUS TIL OB ER GRATIS FOR ALLE
Re: BUS TIL OB ER GRATIS FOR ALLE
Bilen er fyldt.....vi ses på torsdag 
Tilmelding fuldført!
Klar til kamp!!!
Klar til kamp!!!
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
-
Young Wolf
Er der nogen der skal over holstebro efter kampen. ? har fået et lille problem nemlig, da jeg skal derop. Så hvis der er nogle der kører den vej og har plads, vil jeg gerne med? I får selvfølgelig en lille skilling for det.
Send PM til mig.
Send PM til mig.
-
pedersen7500
- Site Admin
Der går jo tog derop?Young Wolf skrev:Er der nogen der skal over holstebro efter kampen. ? har fået et lille problem nemlig, da jeg skal derop. Så hvis der er nogle der kører den vej og har plads, vil jeg gerne med? I får selvfølgelig en lille skilling for det.
Send PM til mig.
Det sidste kører 00:30 mener jeg.
!
-
Young Wolf
Det havde jeg set. Men det var for at komme afsted så hurtigt som muligt, har nemlig en vigtig aftale. Så stadig hvis er er nogle?pedersen7500 skrev:Der går jo tog derop?Young Wolf skrev:Er der nogen der skal over holstebro efter kampen. ? har fået et lille problem nemlig, da jeg skal derop. Så hvis der er nogle der kører den vej og har plads, vil jeg gerne med? I får selvfølgelig en lille skilling for det.
Send PM til mig.
Hvornår er vi da ca i herning?
-
pedersen7500
- Site Admin
Jeg tror vi er i Herning omkring klokken 22:30, det kommer lidt an på hvor hurtigt vi kører fra OdenseYoung Wolf skrev:Det havde jeg set. Men det var for at komme afsted så hurtigt som muligt, har nemlig en vigtig aftale. Så stadig hvis er er nogle?pedersen7500 skrev:Der går jo tog derop?Young Wolf skrev:Er der nogen der skal over holstebro efter kampen. ? har fået et lille problem nemlig, da jeg skal derop. Så hvis der er nogle der kører den vej og har plads, vil jeg gerne med? I får selvfølgelig en lille skilling for det.
Send PM til mig.
Hvornår er vi da ca i herning?
!
-
pedersen7500
- Site Admin
Så fedt at vi bliver omkring 600!!
Iflg. fcm.dk er der tilmeldt 550 til busturen og så kommer der dem der også kører selv..
Iflg. fcm.dk er der tilmeldt 550 til busturen og så kommer der dem der også kører selv..
!
-
MathiasVJacobsen
Og vel også en busfuld Ultraboys, eller hvad ?? 
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Sender også en bus, jo.MathiasVJacobsen skrev:Og vel også en busfuld Ultraboys, eller hvad ??
pedersen7500 skrev:Så fedt at vi bliver omkring 600!!
Tror da at vi bliver væsentligt flere end 600, såfremt bustallet er 550 - tror godt at der nok skal komme pænt over 700
vi kommer da også små 20 stykker fra storbyen
Ultra boys sender en dobbeltdækker... Plus vi har en del der kører selv, grundet tidspunktet.
Den skal fanme have fuld gas i morgen drenge! Vi stopper ikke før vi ligner morten og peter
Den skal fanme have fuld gas i morgen drenge! Vi stopper ikke før vi ligner morten og peter
Vi kommer kun for roulade!
Kan læse på OB's hjemmeside at deres udebaneafsnit har plads til 800 tilskuere. http://www.ob.dk/?MenuID=109 Kan det blive et problem tror I? Eller har BW meldt til OB hvor mange de kommer?
Håber drengene kan stå distancen i morgen, det kan blive en kæmpe fest!!
Men kender I godt den der frygt man kan have i maven for at det går galt, og hvor forfærdeligt det ville være?
Lad os give gutterne MAX opbakning i morgen!!
Håber drengene kan stå distancen i morgen, det kan blive en kæmpe fest!!
Men kender I godt den der frygt man kan have i maven for at det går galt, og hvor forfærdeligt det ville være?
Lad os give gutterne MAX opbakning i morgen!!
Håber vi kan komme ind, da jeg kender op til flere der kommer selv med toget og først køber billet op til kampen..
-
Young Wolf
som der står skrevet her på forrige side, kan der udvides, samt at der allerede skulle være plads til godt 1000.Gizmo aka Jeff skrev:Thomas Lund skrev: Indtil videre er der fyldt næsten 3 busser.
Lund
Tror der er plads til godt og vel 1000 mand på udebaneafsnittet . Men ved at det er muligt at udvide det . Gjorde OB senest mod Brøndby .. Så der plads nok som Lund nævner . Meld jer til og få en fed tur . Self når vi i finalen !