Toft vil efter min mening være en glimrende erstatning for Frank. Hvem vil man kunne hente til klubben, der vil finde sig i at være 2. valg??? Frank vil stadig være 1. valg. Uanset hvad. Med mindre vi henter Van Nistelrooy eller noget i den stil.
Det kan da også forsvares slet ikke at hente nogen. Mener at Sylvester Igboun viser han er en god reserve i kampen mod hestene. Hvis Frank for en gangs skyld kan holde sig skadesfri er der ikke den store grund til at hente en erstatning. Men Toft ville da være en mulighed, hvis det bliver aktuelt med en erstatning.
Transfer-frie spillere sommer 2010
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Re: Transfer-frie spillere sommer 2010
Mini Bager skrev:Toft vil efter min mening være en glimrende erstatning for Frank. Hvem vil man kunne hente til klubben, der vil finde sig i at være 2. valg??? Frank vil stadig være 1. valg. Uanset hvad. Med mindre vi henter Van Nistelrooy eller noget i den stil.
Det kan da også forsvares slet ikke at hente nogen. Mener at Sylvester Igboun viser han er en god reserve i kampen mod hestene. Hvis Frank for en gangs skyld kan holde sig skadesfri er der ikke den store grund til at hente en erstatning. Men Toft ville da være en mulighed, hvis det bliver aktuelt med en erstatning.
Toft ligner stort set Hubertz på en prik - og Hubertz var jo ikke ligefrem en succes i den korte tid han var her . Og nu er han i en eller anden divisionklub på sjælland og man hører intet til ham . Ved self ik om han er skadet - Men mener ikk Toft har klassen til topfodbold. For selvom klubben har meldt ud at vi ikke jagter guldet mere , så skal vi stadig være bedre end 4-12 pladsen - kort og kontant . !
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
-
robertocarlos
vi mangler en til at holde på de høje bolde og kan heade vores mange indlæg mod mål når frank ik er med..der ser jeg Toft som en god og forholdsvis billig signing der højst sandsynlig vil finde sig i at være 2 valg
-
fcmfan
er jeg den eneste der måske så, talentfulde rajko lekic til klubben, han er stærk med bolden og er god til at fører spillet frem..
lige nået for fcm
lige nået for fcm
For det første vil jeg aldrig se Lekic i FCM. Manden kan kun lave mål i Silkeborg; det har han vist igen og igen.fcmfan skrev:er jeg den eneste der måske så, talentfulde rajko lekic til klubben, han er stærk med bolden og er god til at fører spillet frem..
lige nået for fcm
For det andet er han på ingen måde transferfri.
- Mini Bager
Ja, det tror jeg du er.fcmfan skrev:er jeg den eneste der måske så, talentfulde rajko lekic til klubben, han er stærk med bolden og er god til at fører spillet frem..
lige nået for fcm