FCM-FCK
Re: FCM-FCK
Hvor er det en skam jeg er banned inde på sidelinien.dk i øjeblikket - ellers var jeg 100% sikkert blevet banned igen lige i dette øjeblik!
HVOR JEG ELSKER AT SLÅ FCK - FRYD FRYD FRYD!!!
Vildere tud FCK-aber, VILDERE!
HVOR JEG ELSKER AT SLÅ FCK - FRYD FRYD FRYD!!!
Vildere tud FCK-aber, VILDERE!
"Suck my dick" - Ron Jeremy
Det er godt for sidelinien.dk at du er banned, sådan noget barnligt håneri er ligegyldig og ødelæggende for en konstruktiv snak om fodbold.
Super sejr af drengene, de udspillede jo Fck i 1. halvleg. Måske var det vores held, at Fck er forholdsvis sikre på at blive mestre, og derfor ikke ydede noget i 1., men det ser for mig ud til at signingen med Kuhn, var det helt rigtige at gøre, han forstår ihvertfald at ændre taktik alt efter hvilken modstander vi står overfor, og så kan han sammen med resten af trænerteamet sætte spillerene op til hver eneste kamp.
Smukt.
Super sejr af drengene, de udspillede jo Fck i 1. halvleg. Måske var det vores held, at Fck er forholdsvis sikre på at blive mestre, og derfor ikke ydede noget i 1., men det ser for mig ud til at signingen med Kuhn, var det helt rigtige at gøre, han forstår ihvertfald at ændre taktik alt efter hvilken modstander vi står overfor, og så kan han sammen med resten af trænerteamet sætte spillerene op til hver eneste kamp.
Smukt.
Du skulle prøve det en dag PS, man må nærmest ikke engang betvivle at FCK er det bedste hold i skandinavien før man får en ban-note fyret i ansigtet - det er da først nu jeg ville blive barnlig, efter den opførsel fra deres admins.
"Suck my dick" - Ron Jeremy
Nu ved jeg ikke hvorfor du er banned, men i mine øjne hører barnligt hånligt pis til på arto eller i børnehaven.
Kæft en fed kamp!
FCM!!
- Fremragende stemning i 1.halvleg og overtiden i 2.!!
Allan Kuhn er konge!!!
Spillerne viste fantastisk gejst!
Tyndt rødt kort!
Jude er elendig!
Jonas Borring begynder at spille som en til 20mil.
FCM!!
Høvdingen af Herning
Herlig dag på MCH Arena! - Lidt ærgeligt vi lukker dem ind i kampen, Ricardo har evigt ret da han sagde at 2-0 er den farligste føring
Men helledusse da det var FEDT da 3-2 forløsningen kom.
Jeg har herlige billeder i dag, en hel serie af Ilsøs "strike"
Men helledusse da det var FEDT da 3-2 forløsningen kom.
Jeg har herlige billeder i dag, en hel serie af Ilsøs "strike"
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
-
robertocarlos
nice sejr til os i dag..gutterne kæmper fortrinligt og endelig får vi ramt på f(u)ck på hjemmebane(:
tror det blir os og aab der ska kæmpe om bronzemedaljerne
tror det blir os og aab der ska kæmpe om bronzemedaljerne
nogen der ved om kampen bliver genudsendt engang ud i den nære fremtid?
Jeg har kun en ting at sige: Verdensklasse central midtbane med Izunna og Salami idag! Imponerende hvad de to drenge ligger for dagen idag. Bold kontrol af høj høj klasse og det vækker behagelige minder om dengang Salami og Femi var på deres højeste. En fantastisk ny duo, vi har skabt. Specielt Izunna spiller helt fantastisk idag. Sikke en sæson vi kan få næste år, hvis vi ikke sælger ud!
/Bobby
- Jesper-Sunds
Super kamp ! Især 1 halvleg hvor FCK bliver spillet ind under græstæppet! 2 Halvleg er mere lige hvor fck har 2 chancer og score.. Denne kamp vil jeg sent glemme var især fedt til sidst hvor man står lidt i skuffelse over at kampen nok ville ende 2-2 også score vi til 3-2 og stadion eksplodere var super fedt !
Jeg synes Ståle Solbakken tuder lige rigeligt, det røde kort var absolut på sin plads, fik et billede af situationen, og Wiland er temmelig langt uden for feltet og jorder komplet Ilsø som tydeligt vis er ved at afslutte.

- Mini Bager
Wiland får det røde kort for arm på bolden. Ståle fjeldabe er røv sur over den, men man kigger godt efter på TV billederne er den altså god nok. Bolden rammer armen inden den rammer brystkassen på ham.Ravnen skrev:Jeg synes Ståle Solbakken tuder lige rigeligt, det røde kort var absolut på sin plads, fik et billede af situationen, og Wiland er temmelig langt uden for feltet og jorder komplet Ilsø som tydeligt vis er ved at afslutte.
FEDT at have banket kjøwenhavnerne igen
- Jesper-Sunds
Hvor er det egentlig surrealistisk at se op stillingen lige nu.. Det var ikke lige hvad man regnede med i vinterpausen, hvor er det bare stærkt gået!