Ulvegraven finansieres af BW, og skal derfor ikke bruges som reklamesøjle for ikke-BW grupper.
Desværre var jeg ikke online til at slette indlægget i tide, men jeg skal dog lige gøre opmærksom på at et gentagelsestilfælde IKKE tolereres, og yderste konsekvens er et ban fra ulvegraven.
Bustur til esbjerg er AFLYST
Re: Bustur til esbjerg er AFLYST
Fin holdning, men i dette tilfælde er der jo på ingen måde tale om at der stjæles kunder, eftersom BW allerede havde aflyst sin bustur - det er vel i alles interesse, at få så mange folk med som muligt?Administrator skrev:Ulvegraven finansieres af BW, og skal derfor ikke bruges som reklamesøjle for ikke-BW grupper.
Desværre var jeg ikke online til at slette indlægget i tide, men jeg skal dog lige gøre opmærksom på at et gentagelsestilfælde IKKE tolereres, og yderste konsekvens er et ban fra ulvegraven.
Helt på linie med Momme her!Momme skrev:Fin holdning, men i dette tilfælde er der jo på ingen måde tale om at der stjæles kunder, eftersom BW allerede havde aflyst sin bustur - det er vel i alles interesse, at få så mange folk med som muligt?Administrator skrev:Ulvegraven finansieres af BW, og skal derfor ikke bruges som reklamesøjle for ikke-BW grupper.
UBM er da bare en sammenslutning af nogle fans der følger FCM - tvivler på at de har nogen direkte kommercielle intentioner i at oplyse om at de har plads tilovers i bussen
Hvis nu 7500 Pedersen (tror jeg nok det er) havde arrangeret en fælles tur fra Holstebro havde der vel heller ikke været noget i vejen for at han havde skrevet det herinde
Jeg tror at man i BW skal passe på at det hele ikke kommer til at gå op i fnidder!
Præcis, og der skrives jo også vældigt om informationer, når private kører, og har pladser tilovers i bilerne. Jeg kan ikke se forskellen.