FCM - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: FCM - OB

Indlæg af Saemala »

Kongen skrev:Haha i er sku sjove... i har set stillingen ik;-)
Har ikke set på den i laaaang tid...
Jeg bliver nemlig sur og trist hvergang jeg ser den, så jeg er stoppet med at kigge på den :?
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

Saemala skrev:
Jeg bliver nemlig sur og trist hvergang jeg ser den, så jeg er stoppet med at kigge på den :?
Stillingen? Hvilken stilling? Findes sådan en? Den eneste stilling jeg kender er den der hedder 5 kampe uden sejer i Herning til OB?

ulven

Indlæg af ulven »

Jesper-Sunds skrev:
Saemala skrev:
Stillingen? Hvilken stilling? Findes sådan en? Den eneste stilling jeg kender er den der hedder 5 kampe uden sejer i Herning til OB?
Det er også den statistik jeg kan finde... Det eneste problem er bare, at
til de kampe havde vi skarpe angribere.. hvor er de nu??

kopi

Indlæg af kopi »

Er der nogen der kan finde ud af om Utaka er med eller ej?

kopi.

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

ulven skrev:
Ja Baba Collins der sikrede 3 af målene i den forrige hjemmebane kamp mod OB der endte 4-0 er tilbage igen (Kim Christensen scorede det sidste, han er i Ab nu). Jude, scorede hatrick mod Seattle.

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

Thomasbokr skrev:
ulven skrev:
Ja Baba Collins der sikrede 3 af målene i den forrige hjemmebane kamp mod OB der endte 4-0 er tilbage igen (Kim Christensen scorede det sidste, han er i Ab nu). Jude, scorede hatrick mod Seattle.
Tjaaa collins er tilbage - men hvor skarp er vel ikke til at sige ? Jeg er i hvert fald sikker på han ikke scorer 3 mod ob på lørdag og Jude gør heller ikke, Jude er simpelthen for lille i forhold til de store fynske midterforsvarere..
Men forhåbenlig tager jeg da fejl, ser gerne årets første overraskelse på lørdag, men er godt nok ikke for optimistisk hvad den kamp angår, føler lidt OB har SÅ meget mere at spille for end vi har, kan godt være det virker som en forkert indstilling, men umiddelbart må deres motivation til den her kamp være en hel del større end den er for vores drenge..

Meyhoff

Indlæg af Meyhoff »

kopi skrev:Er der nogen der kan finde ud af om Utaka er med eller ej?

kopi.
Det er jeg rimelig sikker på han er, han blev da så vidt jeg ved ikke skadet igår for Nigeria..

Fyrsten

Indlæg af Fyrsten »

Er der nogen som har et bud på om man skal sætte salami, florescu, eller Albæk på sit dr manager-hold.

Albæk fik en hel kamp igår på landsholdet, som muligvis kan have noget indflydelse. Men salami har vist noget okay spil til træningskampene, og florescu har præsteret særdeles godt i efteråret.. såååh er pæn meget i tvivl :?: :)

Hvem tror i der starter inde af de tre?

2294

Indlæg af 2294 »

Jo, men en eller anden skrev tidligere (gæt selv hvem :) ):
"jojo.. men hvad kan statistikker bruges til når kampen starter... intet... "

Det samme gælder vel stillingen...
Her skulle der stå noget klogt...

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

@Fyrsten
Mht til drømmehold er det så ikek vigtigt at det er en midtbanespiller som scorer nogenlunde med mål, spiller på et hold der vinder en del kampe, spiller hver gang og ikke lukker mange mål ind?

Måske en midtbanespiller af de du nævner ikke er at foretrække da de vel maks står for 2 mål tilsammen i resten af sæsonen + næppe spiller mere end 2/3 at best

Brugeravatar
Kent

Djemba-Djemba blev klar... men starter nok ikke inde

Indlæg af Kent »

Kent skrev:Djemba-Djemba har været skadet og han deltog ikke i dagens kamp, hvor midteraksen i stedet blev udgjort af Hans Henrik Andreasen og tilbagevendte Esben Hansen. Der har ikke været mange meldinger om omfanget at Djemba-Djembas skade på det sidste, så det er ikke til at vide, om den holder ham ude af kampen på lørdag.
Djemba-Djemba blev så klar til kampen, men starter nok ikke inde: http://www.fyens.dk/article/1551443:Spo ... lar-for-OB
Mon ikke man vurderer, at risikoen for at spille med ham er for stor, da han ikke har trænet i 14 dage, og måske risikerer at forværre sin skade. Så forsøger man med Esben Hansen først, og ser om det går.

Brugeravatar
Jesper-Sunds

Indlæg af Jesper-Sunds »

OBs trup

Roy Carroll
Espen Ruud
Atle Roar Håland
Hans Henrik Andreasen
Anders Møller Christensen
Peter Utaka
Henrik Hansen
Johan Absalonsen
Esben Hansen
Chris Sørensen
Caca
Jonas Troest
Eric Djemba-Djemba
Rurik Gislason
Njogu Demba-Nyrén
Mads Greve
Alexander Lund Hansen

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Vi har også Danny Olsen og Florescu skadet, så det giver unægtelig plads i start 11éren til Sivebæk... Desuden kan Rilwan Hassan få debut...

Since 1887

Indlæg af Since 1887 »

Damm :shock: Den ser jo skræmmende ud den OB trup! Rigtig god kamp lørdag venner, vi ses på stadion 8-)

p

Indlæg af p »

kan man se kampen på nettet?

Besvar